Jennifer JJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd moppie!!!! Moest even 3 pagina's in volle spanning doorlezen met uiteindelijk een geweldige uitslag!! Enne, 15 febr mag je lenen van me hoor als je een dag te laat wil zijn (of Yuna een dag eerder) want dan is ikke jarig, gezellig!! Yuna, je kaartje ziet er prachtig uit meis! Tinkerbell jij gaat ook heel goed lieverd, vandaag opnieuw getest? Grave fijn dat je zo'n geweldige avond hebt gehad, dan vandaag idd maar wat rustiger aan doen. Evelien, gaat nog steeds slecht meis? Rabia, jij krijgt een mooie stijging hoor lieverd, komt allemaal goed. Heb ik ook wel eens een maand gehad en snap je verwarring. Ik dans nog even verder op de digi dans!!!!
Yippiiieeeeee!!!! Jennifer gefeliciteerd ben super blij voor je meis!!! Hopelijk n mooi plakbeebje voor jou snap dat je dubbele gevoelens hebt meis, maar probeer maar n beetje te genieten!!!! Hier was m'n test toch echt lichter dus heb m'n ei al wel gehad dan, zal morgen wel n stijging komen in m'n temp!!! En dan weer wachten :S bahh niks aan maar goed ik wil voor m'n NOD testen en hopelijk op vaderdag n positieve test!!! Zou erg leuk zijn mja zover is t nog niet...ben benieuwd of nu deze pendels wel kloppen!! Die van zuurtje was m'n eerste pendel dus wie weet?!
Jennifer Dit moet een plakbeeb worden voor minder doen we het echt niet. Zeker niet met zo'n mooie uitgerekende datum. Yuna je hebt een mooi kaartje inderdaad. Duim heel heel hard...
@lappie. Die onzekere periode blijft nog wel even. Maar deze x moet het goed komen. @yuna. Jij moet gewoon volgen. @tinkerbell en julia. Nu jullie ook nog he. Ik duim. @rabia. Na jouw ei ook hopelijk een mooie test. Jouw temp gaat morgen omhoog. Ik blaas. @esther. Hoop zo dat jij nu ook zo een test mag showen. Gun het je zo. Meiden echt super jullie lieve berichtjes. Hoop zo dat iedereen deze x posi test heeft. Gun het jullie allemaal zo ontzettend. Ik duimmmmm
Jennifer gefeliciteerd meid het is je zo gegund Er vroeg iemand of ik vandaag weer heb getest maar heb niet getest had geen testen meer in huis
JEEEEEJJJJ Jennifer!! Oohh wat ben ik blij voor jou zeg!! Geniet geniet! Rabia, hoop ook voor jou een positieve test en dan op vaderdag Esther, pff ben nog steeds misselijk. Heb net met moeite shoarma gebakken voor ml, want anders zou het vlees te oud worden. Normaal vind ik dat oh zo heerlijk en eet ik stiekem wat tijdens het bakken, maar moet er nu niks van hebben ging bijna over me nek! Net crackertjes gegeten en water gedronken, meer hoef ik niet
Yuna, jij gaat ook gewoon volgen hoor meis. En esther ook daar heb ik alle vertrouwen in! Grace, kan me voorstellen dat het concert super was maar ook heel vermoeiend. Eust maar lekker uit meissie!
Dankje evelien!! Wat vervelend dat je zo misselijk bent...tja hoort er allemaal bij...en als je straks zo'n mooi kleintje in je armen hebt dan is dat t allemaal wel waard geweest!!!
Hoi meiden, a.s. 7 juli ben ik 10 jaar getrouwd. Ik was toen 19 wk zwanger van onze zoon. Deze keer zou ik exact 10 wk zwanger zijn van onze tweede. Het zou zo mooi zijn!!!!
he schatjes, ga niet op alles reageren hoor, even niet de puf voor.. @jennifer, gefelicteerd lieverd, ben heel erg blij voor je... duimen dat je man flink wat bizonkit in zijn kwakkie had zitten hihi @hier, vanmorgen de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten, mijn stiefzusje is bevallen van een mooie dochter genaamd: Myrah Sophia Anne. roepnaam is Myrah.