Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mvm met rustperiodes ertussen hebben we 17 jaar op onze eerste wonder moeten wachten, dat we nu nummer 2 verwachten zien we dan ook als extra beloning. Maar je mag klagen hoor, iedereen met en kinderwens wil zsm zwanger worden, en elke maand dat het niet lukt is een teleurstelling...

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik begrijp je hoor meis. Gewoon lekker balen en klagen. Lucht toch op.

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Een echt wonder dat het zo ook kan. Superrrr. En je hebt echt een mooie buik meis. Wel verschil met de zwangerschap van V.

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvm. Ooh ik dacht aan je kaartje te zien dat je gisteren en eergisteren allee getest had. Toch nog maar even door testen als ik jou was.

Ricmar. Ook al een mooie buik. Mooi hoor.

Hier. Buik begint ook al lekker te groeien. En gelukkig hoef ik geen nachtdiensten meer te draaien. Vond ze de laatste keer zo tegemvallen en het kan ook zo lekker druk zijn in de nacht met veel lopen.

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik doe de 16 weken dans :D

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Margha wel fijn geen nd meer, ze kunnen het je idd niet verplichten.. werk je in de zorg?

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wauw 16 wk alweer!! :)

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha, fijn meis geen nachtdiensten meer.

Ricmar en One, prachtige buikjes dames, ben er maar trots op.

Julia, bij jou wordt het ook spannend zie ik.

mvm idd raar kaartje deze keer. Maar hou vol meis er komt duidelijkheid alleen misschien wat later dan je graag zou willen.
    Dit is dus precies waarom ik de meter even aan de kant heb gelegd, werd er ook een tikkie gek van.

Dames met de lieve opmerkingen richting mij: dank jullie wel voor het gunnen!!

mvj, ik dans mee moppie

Tinkerbell, wel nieuwe testen besteld al of wacht je het gewoon af (ik was het die dat vroeg over het testen)

Heb ik iedereen??

Hier alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer volop in tuin gewerkt vandaag. We zijn er bijna. Het speeltoestel van de kleine man staat in zoverre. Vriend is het laatste nu in elkaar aant zetten. Dan kan ik morgen het huisje wat eronder zit nog in de beits zetten en dan kan die morgen spelen als hij terug komt van KDV. Kan nu al niet wachten om dat koppie te zien......

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Vandaag trouwens nog aardig druk geweest.
    J.oshua naar school gebracht, toen door naar de fysio, toen met de kleine van mijn vriendin naar de Action, verfspulletjes gehaald voor de commode, toen weer naar huis en even met hem in de tuin gezeten.
    Daarna J.oshua van school gehaald, gegeten, het allerkleinste mannetje naar bed gebracht, badje klaargemaakt voor J.oshua, aan mijn dekentje bezig geweest (haken), eten gemaakt (wel lekker makkelijk fruit met yoghurt/vla), J.oshua op bed gebracht en toen de kleding die ik gisteren heb uitgezocht op de foto gezet. Nu aan het wachten tot mijn zusje antwoord geeft, welke kleding zij wil hebben en daarna kan ik de rest op de weggeefhoek zetten.

Intussen hebben jullie ruim 13 pagina's erbij gekletst... pfffffffff... hoop morgen toch wat beter bij te lezen hoor...
    voel me een beetje schuldig...

Morgen ga ik in iedergeval schilderen en morgenavond komt mannetje weer thuis. Dan ook nog even naar de Action voor hoogglansverf en naar de Gamma. Thuis eerst de administratie doen samen en dan is het me-time...
    Dussssss..... niet teveel kletsen morgen he? Ben er morgen pas laat ;)

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: lekker druk geweest dus :D. Heerlijk. Ben benieuwd naar foto's van je tuin hoor :D.

11. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ricmar. Ja werk in de zorg. Gelukkig doen ze niet zo moeilijk op mij werk en hoeft het ook niet meer.

Mvj. Gaat snel hè. Hier alweer 17 weken.

Esther. Lekker in de tuin gewerkt. Zal vast heel mooi worden. Hoe zit het trouwens momenteel met jouw werk?

Hier. Morgen weer naar de verloskundige.

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther ik ben er daarstraks gaan halen als temp morgen nog hoog is doe ik een test anders niet we zijn vandaag bij mijn schoonouders geweest in duitsland ze zijn daar met de mobilehome op vakantie en kwam daar aan en ze wreef over mijn buik en vroeg of het al zover was ik zeg ik weet nog niks dus kan niets zeggen en toen zei ze dat ze het aan me zag nu allen kijken en wachten of ze gelijk heeft :D

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Ik hoop dat ze gelijk heeft. Ik duim voor een hoge temp en twee streepjes.

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @anja gefeliciteerd hoor!! Wat leuk zeg ;)

@lappie zou idd mooi zijn!! :) leuk kado!!!

@ricmar mooie foto's meis!! :D

@tinkerbell nou hoop dat ze gelijk heeft ;) Hihi ff afwachten nog!!

@mvm weet precies hoe je je voelt!!! Hoop dat hier m'n temp ook omhoog gaat anders weet ik t ook niet mee hoor!! Hopelijk komt jou ei ook gauw ;)

Sorry rest weet ik niet meer!! Good night Girls ;)

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Nou hier is mijn test van deze morgen helaas negatief dus ben er zowat zeker van dat het deze ronde weer niet raak is

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jammer tinkerbell...

hier om 10:20 groeiecho! :) echt zin in xxx

17. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    zo jammer voor je tinkerbell !
    one, geniet er van meis!

@all, gisteren goede wandeling gedaan en daarna zag ik het allemaal weer wat positiever in... ik ga vanaf vandaag weer elke dag ovulatie testjes doen en wie weet komt mijn ei er nog aan!

fijne dag iedereen !

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell......*groot vloekwoord*......niet leuk en een dikke knuffel voor jou!!

One veel plezier

Margha ik ben nog steeds werkzaam voor hetzelfde alleen te weinig uren. Maar er ligt al vanalles op mijn pad dus dat komt allemaal goed.

Julia, heb jij getest?

mvm goede instelling meissie, hou vol!!

Rabia hoe staat het bij jou ervoor?

Hier even een rustdagje, tenminste dat heb ik besloten. Mijn lijf heeft echt even rust nodig na al die klinkers en tegels slepen.
    En op dit moment ligt er geen werk wat je alleen kan doen dus lekker even gewoon genieten van de zon. En als vriend thuiskomt kijk ik wel weer verder.

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    he meiden.

jullie kletsen echt heel veel

@tinkerbell, grrr balen meis... :( niet leuk

@mvm, goed bezig meid. positief proberen te blijven hoe moeilijk ook.

@one, veel plezier bij de echo meid :D

@hier, straks babyzwemmen met Niels. hij mag vandaag proefzwemmen. vanmiddag komt manlief weer thuis gelukkig. weer lekker samen zijn met ons gezinnetje de komende 3 weken :D

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo een drukke nacht gehad, dus nu helemaal brak. Snel mn bedje in zo! Net naar het toilet geweest en iets roze met afvegen. Denk dat het hier ook weer game over is.
    Als ik geslapen heb temp ik en als deze gezakt is ga ik al niet eens meer testen. Wat ellendig dat het maar niet wil lukken! Wat is er toch mis met mijn lijf:(

Mvm, goed dat je jezelf weer hebt opgeladen, lekker aan de gang met je ovutesten!

One, veel plezier bij de echo!

Anja, fijn dat je mannetje weer lekker thuis komt. En veel plezier met het proefzwemmen.

Tinkerbell, zie helaas ook maar 1 streepje, wat balen voor je meid, gun het je zo! Je hebt al wel een dochter toch? Ben je toen wel spontaan zwanger geworden?

Esther, heerlijk meid even alleen genieten van de zon! :) Fijne dag!

Deel Deze Pagina