tinkerbell balen, maar duim stug door julia hebben jullie al een samenlevingstest gehad?? balen dat roze...
Nee nog niet, maar wat ik begrepen heb is dat ook helemaal niet betrouwbaar? En niet ieder ziekenhuis doet dat toch?
Julia idd heb al een dochter die word zondag alweet 6 jaar van haar was ik de eerste ronde meteen zwanger.
hij is redelijk betrouwbaar als je gemeenschap hebt rond je ei (immers dan is je slijmvlies niet zaaddodend) ze moeten dan wel je cyclus opvolgen en zie of er goed getimed is. het kan zijn dan je baarmoederslijmvlies de zaadjes niet doorlaat of of dood, tja dan heeft het zo geen zin, dan zou IUI beter zijn... hoop dat je snel positief mag testen....
Ricmar, tja het is dus wel de overweging waard. Zit een beetje in dubio. We hebben dus het spermaonderzoek gehad en hsg en was beide goed. Toen met de gyn afgesproken om het nog 6mnd zelf te proberen, omdat we nog voldoende kans hadden volgens haar om spontaan zwanger te worden. We waren toen al 1 jaar bezig. Zal ik toch bellen om eerder langs te gaan voor een afspraak? Of zou ik toch nog 3 maanden zelf proberen? Tinkerbell, bizar he dat het zo kan gaan! Nou ik hoop dat je weer snel zwanger mag zijn van brusje voor de kleine meid! Margha, thnx lief! baal ook enorm zeg!
@tinkerbell jammer meis had t je zo gegunt!!! Zo frustrerend ook die witte testen!!! Hoeveel dagen nog tot NOD dan?! @julia ohh meis wat jammer zeg!!! En jullie zijn al zo lang bezig zie ik :S Pfff snap echt dat je je zo voelt hoor meis...hopelijk komt jullie tijd gauw!!!! Hier gelukkig een tempstijging gelukkig!!! En is m'n cyclus toch wel weer normaal!!! Dus we gaan maar weer op t wachtbankje zitten!! Zal vanmiddag nog ff voor de zekerheid gaan testen om te kijken of die al afneemt?! Ben er wel blij mee nu hopen dat t raak is!!!
@mvm fijn dat je weer wat positiever in zit meis!!! En idd gewoon blijven testen wie weet komt je ei nog ik blijf heel hard duimen voor je meis!!!
@tinkerbell. Wat ontzettend balen meis . Hoop zo dat de volgende ronde wel een mooie tweede streep verschijnt. Knufff @julia. He bah. Ook geen goed nieuws kan me voorstellen dat je moedeloos wordt meis. Slaap lekker. Knufff @one. Super leuk. Veel plezier bij de echo @esther. Lekker dagje rusten heerlijk. J hebt het verdient. X @mvm. Goed dat je weer wat positief bent. Lekker doortesten en dan hopelijk snel je ei. @rabia. Fijn dat je temp omhoog is. Ik zal voor je duimen. Hopelijk over twee weken goed nieuws. @anja. Veel plezier met de kleine man vandaag. Hier niks bijzonders. Streepje is weer duidelijker dan gisteren. Heb nergens last van behalve een ongi gevoel in buik en onderrug. Fijne dag. Smak.
Helaas was kruidvat negatief.. die test hierboven is de gevoelige van 10hcg. Ik hoop dat kruidvat gewoon wat meer nodig heeft.. :s
@tinkerbell.. ik hou nog hoop voor je aangezien zondag pas je nod is.. en je temp is ook nog niet vreselijk gekelderd... ik blijf duimen hoor @yuna, en of ik hem zie super!!!!
Ja ik denk (als dat lukt) dat ik tot zaterdag wacht.. kruidvat geeft nu ook eeen heeeel ini mini streepje... ow en tinkerbell zoo balen voor je meid
Yuna. Ik zie echt wel wat. Gek dat kv negatief is zeg. Maar die heeft 25 nodig. Bij mij was de dipstick vanz&k lichter dan de kv. Mijn Duimen draaien overuren. Heb je een foto van de kv? Spannendddd