Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

dit is die van kv

Bijgevoegde bestanden:

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Even een vraagje. Ik vind mijn temp zo laag. Zegt da iets???? Normaal is je temp bij zwangerschap toch rond de 37. Maak me daar best ongerust over:(

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zie hier ook een licht streepje op. Lijkt op mijn test van 2 dagen geleden. Oooohhhh spannendddd. Hoop zo dat je morgen of overmorgen een duidelijkere streep hebt.

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hoeft niet persee rond de 37 te zijn.. zijn ook vrouwen die lager temp hebben.. en volgens mij schommelt je hcg momenteel nog erg..

ja op de telefoon is het streepje beter te zien... in het echt ook...

5. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je zit 3 dagen voor nod toch? Ik had gisteren pas een duidelijker streepje op 2 dpo. Die van de dag ervoor was echt bijna niet te zien. Ik heb echt goede hoop meis. En in het echt zijn ze vaak idd duidelijker.

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

die van zw&Kids is hetzelfde als de vorige zwangerschap op 11dpo (zie album)...
    Toch wil ik wel een duidelijker streepje zien..

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Dat snap ik lieverd. Komt volgens mij helemaal goed:). Wanneer ga j weer testen?

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    En dan staat er een mooie duidelijke tweede streep. :)

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Yuna. Ik zie hem bij de dipstick duidelijk. Bij de kv zie ik hem niet helaas. Maar heb goede hoop de dipstick is namelijk te duidelijk.

Jennifer. Kan zo zijn dat je temp de komende dagen nog gaat stijgen was bij mij wel zo, kijk maar bij mijn kaartje. Nog niet te veel zorgen maken hoor.

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @yuna die eerste ziet er hoopvol uit meis!!! Hopelijk straks ook met die van de kv....mss daar nog te vroeg voor ;) ik duim voor n mooie knaltest!!!! :D

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yuna, ik zie op beide een streepje, wat goed zeg! Hopelijk over een paar dagen wat duidelijker, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Hier is de ongi echt doorgebroken, dus nu gaan we is kijken of mn pendels gelijk krijgen, heb er een aantal voor juli en aug positieve test, dus ga het meemaken!
    Meiden ik trek me even terug, voel me een beetje down, dat het weer niet gelukt is! Ik heb even tijd nodig om mezelf weer op te peppen.

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yuna!! Wat maakt je het spannend lieverd!! Maar ik zie op allebei je testen het 2e streepje!! stuiter stuiter!!!

Julia, wat oneerlijk, geef je zelf maar even de tijd hoor, wij gaan nergens heen.

Rabia, YEAH temp stijging!! You go girl!!

Jennifer, daarom adviseren ze ook om te stoppen met tempen als je positief hebt getest. Je kan er nogal van in de war raken natuurlijk. Meter weggooien en zwanger zijn jij!!

Jullie gaan het niet geloven, maar ik ben toen straks even op de bank gaan liggen (was buiten niet vol te houden) en ben me toch gewoon in slaap gevallen zeg......WEL 3 UUR!!!!!!!
    Ik kan de hele wereld aan op het moment al ben ik nu natuurlijk weer moe door het onverwachte slapen......jeetje zeg zal het na bijna 5 maanden dan eindelijk weer eens normaal gaan? We zullen zien, maar voor nu geniet ik van mijn onverwachte slaapje.....

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @julia. :( balen. Hopelijk hebben je pendels gelijk. Bij mij klopte er ook 1.
    Ben je nu klaar met je nachtdienst?
    Neem je tijd lieverd. Wij gaan nergens heen. Knufff

15. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Okeeeeee. Je hebt weer eens gelijk:D. Hihi.
    Wat super fijn dat je even hebt geslapen. Daar knap je weer een beetje van op. Hopelijk krijg je vanaf nu weer je gewone ritme te pakken.

Knuff

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Julia wat balen meid! Idd neem je tijd..

Rabia wat fijn dat je temp is gestegen!

Ik duim voor de andere dames!

Ester wat fijn dat je even 3 uur knock out bent geweest!

Ik heb net 2 digatale cleurbleu besteld (2 stuks 12,95) zaterdag die maar eens doen

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik duim zoooo hard meis. Echt goedkoop btw 12,95. Waar heb jij ze besteld?

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

bij drogistplein

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Even snel...beetje druk en moe.

Jennifer, stoppen met tempen lieverd. Geen zorgen maken om je temperatuur en gewoon zwanger zijn.

Yuna, ik zie hem op de eerste. Zaterdag moet gewoon goed komen :D

Julia, dikke knuff.

De rest ook een dikke knuff.

20. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoi meiden willen jullie even mee kijken ik heb mijn zwanger kaartje samen met deze ronde in grafiek gezet de rode is toen ik zwanger was en de zwarte van deze ronde zou dit edn goed teken zijn of niet?

Deel Deze Pagina