Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Wat een belachelijke opmerking zeg. Zo iemend zou je toch voor d'r kop knallen. Grrrrr:x

2. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Zo echt wel, wat een dom wijf om zoiets te zeggen. Deze dame heeft wel heel erg wijnig inlevingsvermogen zeg :x

3. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Er word lekker op los gekletst zeg.

Grace. Fijn dat je morgen kan komen meid, vind het zo erg voor je deze onzekerheid. Smak

Mvj. Mooi kapsel, staat je goed.

Evelien. Niet leuk die kramp zeg. Hoop op een innesteling. Heb de blaren op mij duimen staan.

Andere meiden sorry dat ik niet op iedereen reageer maar is best lastig op mijn mobiel.

Net een digi gekocht, ze hadden alleen doosjes met 2 stuks erin en ik had nog een bon van deze drogist liggen van 15 euro. Dus deze maar meegenomen, wil hem morgenochtend gaan doen maar ben ergens best bang dat hij negatief is. Is toch niet te vroeg voor een digi met weken indicatie?

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Margha gewoon doen. Bij was hij met een licht streepje ook positief. Hij geeft gewoon aan zwanger 1-2....

Hier krijg ik last van rugpijn en een onbehaaglijk gevoel in mijn buik....

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Esther jeetje wat rot! ik kreeg die opmerking van de gyneceloog.. ach maar je bent nog zo jong..wachten kan geen kwaad.. nou als blikken konden doden.....

Margha ik had ook een heel licht streepje op de kv en kreeg ook 1-2 zwanger dus.. volgens mij krijg je wel een positief resultaat

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    pffff wat respectloos zeg..!!! niet grappig..

idd raar van de waardes steeds, morgenvroeg horen we meer, ben benieuwd..

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mientje Sop: je hebt het weer mooi verwoord meid!

@ Esther: he bah wat balen meid! Oeh, lekker hoor poffertjes :D. Leuk is dat he als ze zo in de tuin bezig zijn :D.
    Ooooooow, jeeeezus! Dat is duidelijk iemand die dit nog nooit heeft meegemaakt, dat het zo lang duurt!!! Echt... Zulke mensen moeten idd gewoon hun mond dichthouden! Ik kan hier idd ook heel kwaad om worden...

@ Guusje: FF is opzich best makkelijk, je moet het alleen doorhebben. We kunnen je hier met zijn allen best helpen hoor, om er 1 aan te maken. Je moet in iedergeval eerst lid worden ;).

@ Margha: dankjewel meid! Ben benieuwd naar je test morgen meid! Hij gaat zeker gewoon positief zijn hoor! <3

Kleine man ligt nu op bed, is nog even aan het stoeien met manlief. Morgen sta ik er helemaal alleen voor... Pfoe wat zal ik dan gesloopt zijn! Heb maar besloten gewoon brood te gaan eten morgenavond. Moet in iedergeval wel écht weg om 18.00 uur...
    En dan na het eten meteen J.oshua naar bed brengen en nog even lezen en dan gaat deze dame zelf ook naar bed (wel met laptop). Doe ik altijd als manlief niet thuis is, dan zit ik al heel vroeg boven... vind het dan niet leuk om beneden te blijven zitten...

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Nou ben blij dat jullie het met me eens zijn. Sommige mensen moeten gewoon niks tegen mij zeggen.......Ik gun iedereen altijd alles, maar hou je bek tegen me als er niks nuttigs uit kan komen.....zo, ook weer kwijt hahahaha

Margha, ik had op 10 dpo 's avonds een positieve digi in mijn handen terwijl de streepjes test nog heel licht was. Had geen zin in onzekerheid dus gewoon gedaan en hoppa.....duidelijkheid!!

mvj, moet je man weer weg? Gedver. Dan indredaad maar lekker vroeg naar bed. Als vriend nachtdienst heeft, vertrekt hij om 21:30 en om 21:45 ben ik al boven hahaha. Vind daar ook niks aan.

Grace, moppie nog heeeeeeel even lieverd!!! Ik wou dat ik iets voor je weg kon nemen van pijn of onzekerheid........

9. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Lieve meiden,
    Ik kom snel weer mee kletsen hoor!
    Ben even heel druk. Ook erg hectisch hier.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    View attachment 310159

uuuuhhhhh zou dit ding niet lichter moeten worden?????? Volgens mijn ogen is die wel iets lichter dan controle streep of ben ik me gek aan het kijken?????:cool::cool::cool: Heel apart in ieder geval. Weet eigenlijk niet precies waarom ik hem deed, maar ga vanavond nog maar eens aan de bak denk ik........

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Hij is wel lichter Esther, maar voor de zekerheid maar weer aan de bak. Gelukkig iscdat geen straf.

Lappie we blijven gewoon hier hoor. Knuff

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lappie, doe maar rustig aan mop, wij zijn gewoon hier.

Grace dank je wel. Vind het wel heel apart. Normaal gelijk na de piek verdwijnt het streepje, eigenlijk al binnen een paar uur......weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer wat nieuws. Zul je zien dat eitje nu na hsg niet wil springen ofzo, heb ik weer.....

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: jep, manlief moet weer weg. Maar is nu gelukkig maar 1 nachtje. Volgende week gaat het weer vriezen, dus dan is hij aan het werk op kantoor. Maarja dit betekent dus ook dat ik maandag alleen (met J.oshua) naar de fertiliteitsarts moet... Ja ik lig dus altijd al (helemaal als manlief de hele week weg is) om 19.30 uur boven hahaha. Laptop mee, drinken mee, tussendoortje mee en dan lekker op bed hangen met de tv aan.
    Er zal vast een reden geweest zijn dat je hem nog een keer hebt gedaan die test.
    Tuurlijk is hij wel gesprongen! HSG zorgt er juist voor dat de boel open is lieffie. Komt vast goed :D.

@ Lappie: we zien je vanzelf weer verschijnen lieffie. Doe maar rustigaan.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    mvj, ja ik weet dat een hsg dat doet, maar gezien mijn geweldige geschiedenis kab dit er ook nog wel bij.....ach ja we zullen zien wat het deze maand weer eens gaat brengen. Een debiel lange cyclus ofzo. Eens kijken wat temp morgen doet........

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Komt vast goed lieverd! Dikke knuff en *SMAK*

16. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Anja. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt over je suiker, is niet leuk maar voor de kleine wel beter.

Lappie doe maar rutig aan lieverd.

Tinkerbel inmiddels al getest.

Esther. Toch nog maar even knuffelen vanavond :D, vind de streepjes bijna even donker hoor scheelt nagenoeg niks.

Spannend morgen de digi pfff. Lig al lekker in bed, manlief is naar darten en ik had geen zin om beneden in die verflucht te zitten

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    nope niet getest testen zijn niet aangekomen ben er dan maar zelf gaan halen iets voor sluitingstijd ma die doe ik morgen vroeg wel heb mijn urine weg gedaan stond al een hele tijd

18. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    oeh dus morgen 2 testen om te kijken, leuk leuk leuk!!!!

19. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Spannend tinkerbel, welke heb je gekocht?

20. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jeeejj nieuw deeltje alweer :D ik ben er ook weer bij hoor ! xxx

Share This Page