Mvj waaaaaahhhh zou toch wat zijn!! Ik wacht met spanning af meissie, maar eigenlijk weten we het al he Jennifer, ik hoop dat je heeel gauw weer zwanger bent en dat je beebje heerlijk warm bij je blijft meissie. Ik begrijp heel goed dat het niet leuk is om die verhalen om je heen te horen terwijl jij er zo veel moeite voor doet om zwanger te raken *knuff* Maar dat lieve prinsje of prinsesje komt er voor jou hoor, daar vertrouw ik op! Hier ff heeeel saai voor eisprong, duurt nog wel 2 weken voor ik weer op ons welbekende bankje mag zitten wachten Ik moet vanmiddag de huisarts terugbellen over de Primolut voor het uitstellen van mn ongi ivm onze bruiloft. Zal dan gelijk even vragen of dat invloed heeft mocht mn eitje evt al bevrucht zijn..
@evelien. Je bent een schat. Xxx Hopelijk mogen wij allemaal straks zwanger zijn. Benieuwd wat de ha zegt. Ken primolut niet dus geen idee. @yuna. Spannend meis. Benieuwd naar je foto vanavond.
Esther, thanks voor de uitleg. Dan heb ik idd ook geen abo nodig, zie de reacties vanzelf Mvj, je temp!! Nog steeds zo mooi hoog! Spannenddd En nu ben ik inmiddels verder met lezen Jouw droom gaat werkelijkheid worden lieve schat!! jij kan best vandaag een zw-tessie doen vind ik zo! En dat ga je ook doen, nu ik nog verder ben met lezen hahaha. Waaa super superrr!! Jennifer, snap helemaal wat je bedoeld lieve meid. Het valt ook allemaal niet mee! En dan als de zoveelste zwangere weer eens voorbij komt gefietst, besluipt jou nog meer het gevoel ik wil ook!!. Heeft niks met afgunst te maken hoor, tuurlijk gun je het hen ook, maar jezelf ook. Je bent ook maar een mens met gevoel he. Konden dat gevoel soms maar even uitzetten, wanneer het ons uitkomt.. Hier temp in elkaar gestort, dus we gaan inmiddels weer naar ronde 16 met lege handen, there we go *zucht* Juni komt inmiddels ook alweer dichterbij, hoop zo dat dát iig niet nodig gaat zijn!
@ One: ja het is écht spannend... was gewoon misselijk hoor... Nu net oefening gehad en ben ietsje rustiger (maar nog niet geheel hahaha)... @ Jennifer: je zult toch écht nog even geduld moeten hebben. Ik mag nu nog zo'n 1,5 uur niet drinken. Ik ga nog even hardlopen als ik J.oshua weer naar school heb gebracht en daarna ga ik testen... @ Ricmar: spannend is het zeker!... @ Margha: ja he? @ Evelien: hahaha ja idd... Dat zou zeker wat zijn! Hahahaha, nou niets is nog zeker he? Ben benieuwd wat je huisarts zegt meid! @ Anjamones: hahaha te laat... Heb 3 koppen thee gehad. Dus nu zo'n 1,5 uur niet drinken en dan daarna hardlopen als J.oshua op school zit en daarna testen. @ Tinkerbell: hahaha als dat zo zou zijn, heb jij in iedergeval deel 1 van je pendel goed . @ Yuna: spannend is het sowieso! Spannend meid, vanmiddag! @ Mientje Sop: hahahaha ja ik ga vandaag testen. Ik heb de testen nu net in huis . Dus nu zo'n 1,5 uur niks meer drinken en nog even hardlopen zodra J.oshua op school is en dan ga ik daarna testen hihihihihi. Bah wat balen voor je meid, dat je temp gezakt is... Hier de HSP-training gehad en wat was het weer heerlijk. Ze vroeg hoe het ging, dus heb eerlijk gezegd dat ik nogal zenuwachtig ben... Dus wilde ze uiteraard ook weten waarom, dus maar even de boel uitgelegd hihihihi. Zometeen J.oshua ophalen, even lekker een broodje eten en omkleden en dan J.oshua weer naar school brengen. De juf van J.oshua kwam vanmorgen nog bij me of ik nog even tijd had morgenmiddag na schooltijd voor een klein gesprekje... Dus alle alarmbellen rinkelen nu... Maar er was niks ergs zei ze, dus ik hoefde me geen zorgen te maken. Dus vanmiddag om 15.15 uur nog even gesprek met J.oshua's juf... Ben wel heel benieuwd waar het over gaat...
Mvj, niet is nog zeker inderdaad, maaarr zoals ik al zei: Ik vertrouw erop! Ben zoooo benieuwd voor je! Jennifer, dat hoop ik ook lieverd *knuf* Yuna, spannend meissie! En errrug leuk natuurlijk Mientje Sop, balen meid Ik duim voor een super ronde voor je deze keer! Damessss, gaan we binnenkort op roze? Denk dat we steeds dichterbij "uitrekendatum kerstcadeau" komen he?
Mvj, idd ff flink balen! Ohhh jij maakt het spannendddd!! Om hoelaat mag ik je aan je meldplicht houden? (afspraak graag! ) Evelien, lief van je! Ik hoop het ook, het zou best een keertje mogen
mvj, SCHIET OP!!!!!!!!! 1,5 uur is nu zoiets voorbij!!!! PIES OP DIE STICK!!!!!!!!!! Is niet goed voor mijn hart hoor!! De rest hele dikke knuffel, heb even een bagger humeur. Eerst die stomme sneeuw en dan krijg je een MAIL van je werk dat het misschien handig is om een alvast naar een andere baan te zoeken omdat het zo extreem ruk gaat in de zorg.......kun je niet even bellen ofzo????? Zeikers!!! Kijk, dit zat er natuurlijk al heel lang aan te komen en aangezien de oudjes steeds meer zelf moeten betalen wordt het er ook niet beter op, maar dit kun je toch wel even persoonlijk vertellen?? Even kwaad, dalijk weer over hoor. Viel gewoon even koud op mijn dak.
@yuna. Ik wacht tot vrijdag maar had gisteren ook een witte test. Weet gewoon dat ik deze week ongi ga worden. Hopelijk volgende ronde meer geluk. @mientje sop. balen zeg. Ronde 16 alweer. Mag nu ook bij jou een x raak zijn meis. Waarom moe het zo lang duren. En dan lees je weer dat iemand net is bevallen en alweer zwanger is. Zou best wat eerlijker verdeeld mogen worden. Hopelijk ebben wij volgende maand een mooie test in handen. @esther. Wat onbeschoft om te op die manier te communiceren zeg. Een persoonlijk gesprek was wel op z'n plaats geweest. Kan me voorstellen dat je ff pissig bent zeg. @mvj. Begin m'n gel nagels op te eten. Krijg ik buikpijn van dus schiet ff op . Hihi. Wil graag goed nieuws van jou horen.