Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat ie morgen weer stijgt Tinkerbell ziet er wel goed uit!

2. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Yuna, wat spannend. Op de dipstick zie ik wel een tweede streepje. Op de kv zie ik niets.
    Maar idd die dipstick heeft 10...(huppeldepup) nodig en de kv 25...
    Ik moet morgen weer de hele dag werken maar kom 's avonds weer even kijken hier. Ik duim voor je.

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Yuna, tis vroeg, ik weet het... maar, heb je al weer getest???

Vandaag 5,5 weken. Nog 6 dagen tot de echo. Af en toe trek ik het niet meer, dan sta ik helemaal vol met spanning. Ik doe echt keihard m'n best om te ontspannen. Lichamelijk lukt dat op zich wel maar in m'n hoofd is het echt een wirwar van gedachten en gevoelens.
    pffffffffffffffffffff

En hoe voel jij je Jennifer???

En hoe is het met de rest?? Ik moet vandaag werken dus spreek jullie vanavond weer.
    Fijne dag!

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames hier temp met 0,1 gedaald dus denk dat mijn schoonmoeder toch verkeerd zit

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen meiden

heb eerlijk gezegd niet alles terug gelezen... maar uiteraard heb ik het goede nieuws van Yuna opgevangen :D

Yuna meid, ik duim voor je! Ik zie zeker een streepje op de dipstick, moet zelfs niet turen... hoop straks op een mooie knaller!

@tinkerbell, ik hoop dat je temp morgen terug omhoog gaat ! blaaaas blaaaas !!!

@ego, gisteren niet getempd, geen zin in... vanmorgen weer wel temp was 36,88... nog steeds vrij hoog maar al niet zo extreem meer :) denk dat ml en ik om de dag aan de klus gaan om een eventueel laat ei niet te missen ;)
    (ovu test was gisteren wel weer negatief...)

fijne dag iedereen, ik moet helaas heel de dag werken... zou liever van het mooie weer genieten :)

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna. Je temp ziet er veelbelovend uit meis. Duimmmmm

@lappie. Spannend he. Ik herken het zo meis. Word er gek van. Jij gelukkig over 6 dagen je echo. Hoe voel je je verder?

@ tinkerbell ik blijf duimen meis. Je temp is nog ver boven coverlijn en het kan schommelen. Dat heb je bij mij gezien toch. Hoop het zo voor je dat je schoonmoeder gelijk heeft.

@mvm. Fijn dat je temp weer terug naar normaal is. En om de dag klussen is altijd goed. Dan kan je je ei iig nooit missen.

Hier lopen m'n testjes gelijkelijk op en ben sinds gisteravond beetje misselijk. Weet niet of het komt van m'n ongerustheid of van het zwanger zijn.

Zal m'n testjes even showen

Iedereen fijne dag en werkze voor degene die aande slag moeten.

Knufffff

7. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Yuna ik zie ze!:D:D:D

Jennifer mooie temp hoor meid :D

Echo was alles goed! lag al mooi naar beneden! En stak dr tong naar ons uit hihi kleine boef!:D
    Moet nu even naar de tandarts, noodvulling eruit,en nieuwe erin Xxx

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hierbij de kv van vandaag

Attached Files:

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Rare hoge temp MVm

Lappie kan me voorstellen.. maar het gaat je lukken nog een weekje!

JEnnifer die lopen mooi op! :D

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @yuna ik zie m nu wel hoor!!! ;) gefeliciteerd meis!!! Yeahhhh steeds meer dames zwanger hier :D

Heb gister die glijmiddel gekregen :S tja heb er niks aan want m'n ei is al net geweest!! Mja mss voor de volgende ronde dan maar....
    Geen zin vandaag :S moet ook nog 4uur Streetdance geven met dit warme weer :( Bahhh...
    Nou dames fijne dag vandaag!!! Geniet van t lekkere zonnetje :D ☀

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie kom op meis nog ff wachten dan je echo ;) snap je gevoelens probeer te genieten meis en straks hopelijk n mooie echo die bevestigt dat alles ok is!!! Ik duim voor je ;)

@mvm veel klusplezier meis!!! :D

@jennifer ik zie ze duidelijk oplopen hoor ;) super meis!!!!

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Rabia hopelijk heb je het niet nodig de preseed! succes met streetdance geven!

13. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Yuna jeej meid ik zie een streepje gefeliciteerd meid

One oh fijn dat je echo goed was meid

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell snap je angst meis!!! Hopelijk zegt t niks je zit nog wel boven de coverlijn ;) ik duim heel hard voor jou!!!!

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Dat hoop ik ook!!! Mja afwachten weer ;) jah thnx hopelijk wordt t gewoon niet zo druk :p Hihi...

16. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna. Yeahhhhhhh. Gefeliciteerd meis. De cb gaat zeker zwanger 1-2 aangeven. Superrrr blij voor je. Lopen we gelijk op. Gezellig:)

@rabia. Jammer dat het te laat was. Hoop dat je het niet nodig hebt
    Succes met lesgeven. Zal zweten worden:D

@one. Wat fijn dat de kleine al mooi ligt. Minder dat je naar de tandarts moet. Hopelijk ben je daarna ervan verlost.

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ow en one idd fijn dat je een goeie echo had!

Jennifer idd alleen ik zit dan net niet bij de 1-15 febr mss mag ik er illegaal bij ;) ik ga denk ik als ze binnen zijn toch die digi doen :p

Tinkerbell ik hoop echt dat je morgen stiekem toch een streepje hebt!

18. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Yuna jeeeejjjj!!:D:D gefeliciteerd hoor!
    Rabia fijne dag meis!
    Tinkerbel nog getest kaartje ziet er mooi uit hoor xxx

19. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Tuurlijk mag je erbij. Die paar dagen maken echt niks uit:) gewoon weinig drinken en dan digi doen. Mijn kv was lichter dan die van jou en de digi met middag plasje gedaan en was toch positief. Gewoon doen dus.

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Dames willen jullie ff kijken, ik ben Toch wat onzeker of ik m'n ei gehad heb of niet?! Vind m'n tegen nog redelijk gelijk en vanochtend met tempen was die eerst 36,4 en toen nog 2x getempt tot 36,6 :( heb ik nu wel of niet m'n ei gehad?! Ik heb nu ineens ook weer veel witte vloed :S snap er niks meer van!!! Mss komt ie dan nog of helemaal geen ei deze ronde :S

De onderste test is van vandaag!!

Share This Page