Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    whahahaha daarom

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yuna en Jennifer, gefeliciteerd meiden!

Hier nog tot de 18e wachten tot Mirena verwijderd is, ben alvast weer aan het tempen om ritme erin te krijgen.
    Verder net ovutesten en zwangerschapstesten besteld, zwangerschapstesten waren in aanbieding en heb ze toch nodig. Dus dan heb ik ze vast maar in huis.

Nu alleen duimen dat de 18e huisarts meewerkt, anders zal ik afspraak moeten maken bij de gyn over de utrogestan.

Kwam gyn nog wel tegen dinsdagavond, maar ze had maar weinig tijd aangezien ze was opgeroepen voor verloskamers.
    Woensdag kwam ik in contact met mijn halfzusje (nooit gezien of gesproken), blijkt mijn halfzusje dinsdagavond te zijn bevallen van een ks en daar was mijn gyn dus op weg naar toe.

Nu hopen dat er een mooi contact groeit tussen ons! Zij had initiatief genomen via dochter van mijn broer.

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Yuna, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! :D

4. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Gefeliciteerd yuna :D:D:D

5. Linn11

Linn11 Actief lid

Dec 16, 2012
    197
    0
    0
    Wat een mooi nieuws lees ik hier allemaal!!!!!!!
    @yuna & @jennifer gefeliciteerd meiden, super super super super leuk!!!! Nog maar een paar en dan zijn we met z'n allen zwanger. Ik word naast t mooie weer, hier ook super vrolijk van!!!!!

Tnkerbell jij hebt nog een mooie hoge temp, ik duim voor je !
    One mooie echo foto!!!!

Hier alles goed, donderdag weer een echo!
    @allezwangeren, ik heb t gevoel alsof ik de beeb s ochtends soms voel... Dat is als m'n blaas helemaal vol is en ik op m'n buik heb gelegen wat echt totaal niet fijn is. Dat voelt heel vreemd...... Herkent iemand dit?! Zodra ik dan heb geplast is alles weer helemaal goed en rustig maar op m'n buik liggen is gewoon echt niet fijn, maar ging blijkbaar vanzelf in m'n slaap hihi.

Essie evelien en MVJ hoe gaat het?!

Geniet van t weekend allemaal. Ik reageer niet heel vaak maar lees wel al jullie verhalen! :)) super nieuws !

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Yuna gefeliciteerd.

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier het eerst roze/rood gespot dus ik ga weer door naar de volgende ronde :(

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    He wat klote zeg tinkerbell :(. Hoop zo dat het de volgende ronde lukt. Knuffff

9. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lyanna. Aftellen. En dan hopen dat je snel een mooie posi test in handen hebt.
    Je bent iig goed voorbereid.

@linn. Heerlijk weer spieken bij de kleine volgende week. Daar kan je je echt op verheugen Wat leuk dat je ook soms wat voelt. Lijkt me zo gaaf.

Fijn weekend allemaal.

10. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer hier weet ik niet wat doen doorgaan of een paar maanden stoppen. Omdat als we doorgaan moest ik volgende maand een gewone cyclus hebben en niet zo een enorme lange dan ben ik 17 dagen voor onze trouw. Uitgerekent en als het die maand ook niet raak is maar de volgende dan ben ik hoogzwanger. Het ventje wil heel graag gewoon verder doen maar ik weet het niet.

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Tinkerbell wat balen :(

Linn leuk weer een echo.
    Bij mij voelde ik eerst een soort geborrel wat ik niet thuis kon brengen. Nu voel ik plopjes tegen de binnenkant en heel soms ook aan de buitenkant. Wel licht, maar dat komt door mijn placenta.

12. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Balen Tinkerbell! :(
    Persoonlijk zou ik niet stoppen, maar ik snap het wel heel goed hoor als je even stopt.
    Verstandelijk misschien beter, gevoelsmatig zou ik het niet kunnen.

13. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Lastige situatie idd. Vooral als je gaat trouwen. Volg je gevoel in deze. Knuffff

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Lastig Tinkerbell...ik kan me voorstellen dat je niet kan en wil stoppen, maar even wat afstand kan ik me ook wel weer voorstellen. Moeilijk hoor.

15. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    En hoe voelt de rest zich?

Hier al 2 ochtenden beetje misselijk. Het is deze x zo anders. Geen mega gevoelige borsten zoals de vorige x maar misselijk. Zou het een goed teken zijn. Ik hoop het. Ben nogsteeds bang. Elke x als ik naar de wc ga gluur ik ff of er geen bloed in m'n broekje zit.

16. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    He Jennifer, weet jij trouwens al wanneer je je eerste echo hebt?

17. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Nee nog niet. Ik gadinsdag even een verwijsbriefje halen voor de gyn. Moet een nieuwe hebben omdat het een nieuwe zwangerschap is. Wil deze x pas na 8 weken een echo. De vorige x was het met 8+1 gestopt dus denk dat het na 5 juli word. Jij magf al bijna. Spannend.

18. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ja ik ga dus met 6,4 en de vorige keer is het gestopt bij 6,3.
    Voelt voor mij dan toch als een mijlpaal als alles er goed uit ziet.

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Spannend Jennifer en Lappie, ik kan me de angst heel goed voorstellen ook al heb ik het niet meegemaakt.

Hier heb ik onwijs last van mijn keel, zo vervelend, maar ook dat gaat wel weer over :)

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

GRace vervelend van je keelpijn.. het heerst...

Tinkerbell balen! kan me voorstellen als je toch een pauze neemt ivm met de trouwdag enzo..

Jennifer hier helemaal geen symptomen wel eergister onwijs veel steken gehad.. verder niks..

Lappie nog een paar daagjes!

Share This Page