Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Even ego. De laatste dagen weer super misselijk. Wat helpt hier goed tegen en wat kun je beter niet eten of drinken? Komt meestal in de loop van de ochtend opzetten.

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wat vervelend Margha. Ik heb zelf niet veel kunnen eten. Alleen droog spul zoals crackers en af en toe wat vla of yoghurt. Het is echt uitproberen.
    Er zijn gemberzuigtabletten die bij een aantal werken, bij mij hielp helaas niks.

Hopelijk kan jij een beetje een balans vinden in eten.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Vervelend hè, gaat het met jou al wat beter? Die gembertabletten waar kan je die kopen en mag je die gewoon nemen?

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    De gember (zuig) tabletten kun je oa krijgen bij de DA. Die zijn daar geloof ik van "mama enzo", maar dat merk weet ik even nietg meer zeker, wel een bekent merk iig. Zijn dus ook speciaal gemaakt voor de zwangere vrouw.

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ooh dank jewel. Hielpen ze bij jou esther?

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Die tabletten staan inderdaad bij de zwangeschapsvitamines. Etos.e.d. hebben ze ook.

Hier gaat het nu wel beter. Al kan ik echt nog niet alles eten. Het gezonde avondeten gaat niet hier. Wel veel crackers, brood en kaakjes e.d. Fruit ook nier, maar ik ben allang blij dat wat ik eet ook binnen blijft. Dan maar iets minder gezond. Donderdag weer naar de vk dus dan heb ik het er nog wel even over, maar denk dat er niet veel aan te doen is.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    margha jeetje wat balen, iet echt tips voor je bij mij hielp kleine beetjes eten en geen melk bij ontbijt

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ricmar. Beetjes eten helpt hier ook goed alleen de laatste paar dagen ineens niet helaas, hopelijk gaat het snel weer beter.
    Bedankt jullie zijn lief

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha, dat was echt ook wel echt het enige dat hielp bij mij. Was wel bij laatste zwangerschap. Bij mijn zoontje heb ik daar nooit last van gehad. Was ik in de avond wel wat misselijk, maar was met warme melk weg te werken.

De smaak is een beetje apart, maar is het proberen waard.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het vandaag met iedereen??
    Hier nog steeds geen nieuws behalve dat ik echt kapot moet ben, maar dat krijg je van de gewerk in de tuin.....blij als die zover af is.
    Verder voel ik helemaal geen rare dingen ofzo, maar dat vind ik zwaar ok. Denk er ook eigenlijk niet aan zo door de dag heen.

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @Esther wil je nog gaan testen voor die tijd of pas na je NOD?!
    Hier zijn mijn testen al wat minder....denk toch zelf dat ik dinsdag m'n ei heb gehad omdat ik zoveel pijn had dan zou ik dus maandag n knaltest moeten hebben gehad mja ik had toen ook nog geen testen in huis die van dinsdag was pas in de avond gedaan maar was wel t meest donker van allemaal!! En zaterdag zoveel pijn in m'n buik rechtsonderin en veel vloed en rugpijn de hele dag door en van die vage kriebels/steekjes in schaamstreek (wat ik toen ook bij m'n. Vmk voelde :S) heb nu ook vollere borsten maar goed dat zegt niks want heb ik altijd voor m'n NOD!! Ik kan niks anders dan afwachten en we zien t wel weer!!!
    Had gister de babyshower van m'n vriendin...was echt super!!! Ze vond t heel leuk en moest huilen toen ze ons zag...ik ook want ik kan daar niet zo goed tegen :')
    Nou vandaag thuis aan m'n opdrachten werken want heb geen auto vandaag!!! Fijne dag dames :) (hopelijk breekt hier de zo'n zo nog door)

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Ricmar ook alweer 20 wkn vandaag! Wanneer heb je de 20 weken echo?

Hier nog een dikke week, volgende week dinsdag gaat de Mirena eruit. Kan me niet snel genoeg gaan tot we er weer echt voor kunnen gaan.

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, heb de ovutesten en zo alweer in huis. Vrijdag zag ik een aanbieding bij z&k en gelijk van beide alvast maar weer stapeltje besteld.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vandaag de 20 weken echo spannend... ivm uitslag van de combinatie test, duimen jullie mee dat alles oke is?

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lyanna, nog eventjes meis!!

Rabia, wat leuk een babayshower!! En nog zelf een weekje geduld dus.
    Ik ga niet testen, te vaak een negatieve gezien helaas. En na dat gedoe van een paar maanden geleden ben ik helemaal afgeschrokken. Ach ja scheelt weer in de kosten zeggen we dan maar. Buiten dat weet ik niet compleet zeker wanneer mijn nod is. Zal ongeveer komend weekend zijn, maar met een wisselende lf kan dat ook dinsdag nog zijn. Ik zie het wel allemaal gebeuren. Heb niet het vermoeden dat het deze keer wel raak zou zijn.

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Natuurlijk duimen we heel hard dat alles goed is, hoe laat moet je? Oh en je bent morgen 20 wkn, nog niet goed wakker hier. Aangezien ik berichtje van gistreren zag en dus ook gisteren 19.6 wkn erbij dacht. ;)

Ja Esther, nog heel eventjes.

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    pppfff had mijn mond moeten houden.................wordt met de minuut misselijker en rare steken/krampen door mijn onderbuik......stront laatste week ook steeds.....

18. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen lieve meiden,

@esther. Ik blijf stug duimen voor je meis. Gun het je zo. Lekker ff rustig aan doen nu. Je hebt hard genoeg gewerkt de laatste tijd.

@rabia. Leuk dat je vriendin zo blij was. Jammer dat he he ei net gemist hebt met testen. Ach als je lekker hebt geklust dan maken de testen niet uit toch?
    Ik duim voor je.

@lyanna. Goed voorbereid dus. Nog even aftellen. Spannend.

@margha. Wat balen dat je weer misselijk bent. Hopelijk ben je er gauw vanaf.

@ricmar. Ik duim natuurlijk heel hard mee voor een goede echo. Laat je het weten als je geweest bent.

@rest. Hoe gaat het met jullie?

Hier lopen m'n testjes netjes op. Ben in de ochtend soms ff beetje misselijk en m'n borsten beginnen ook gevoelig ge worden. Droom alleen al 2 dagen achterlijke dingen dat het mis gaat enz. Word in het zweet badend wakker. Morgen bij de ha m'n verwijsbriefje voor de gyn halen en dan meteen een afspraak maken.

Dikke knuffffff voor jullie allemaal

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @ricmar succes met je echo!!! Geniet er maar lekker van dat je je kleine wondertje weer gaat zien ;)

@esther ohh neee....hopelijk betekend t iets goeds ;) Hihi ik duim voor je meis!! :p

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank je wel dames.. ik moet om 13 uur in het UMCG zijn

Deel Deze Pagina