hoi meiden alles goed hier!? @esther, ik duim voor je! die ooievaar vind zijn weg wel hoor! @rabia, heb jij misschien ook vroeger ei door tarwekiemolie... ik ga deze cyclus geen tarwekiemolie meer slikken, maar misschien wel eens die conceive plus uittesten wanneer ga jij dan testen denk je? @ricmar, spannend meid! ik wens je veel plezier en hoop dat alles goed is ! @lyanna dat stapeltje ovulatie testen zal je wel weer op weg helpen! veel succes iig! @jennifer, ai die dromen zijn niet leuk, maar de meeste dromen zijn bedrog zong een landgenoot van jullie toch dat je maar rap naar gyn mag dan ben je van die onzekerheid vanaf! @misselijkheid, sorry dames kan jullie niet helpen, bij Menno geen enkele dag misselijk geweest ! @ego, dit weekend het zoontje van mijn beste vriend (peter van Menno) en zijn vriendin op bezoek gehad zooo leuk om terug een baby (9 maand) in huis te hebben ! ik kijk er echt zo hard naaruit om ook terug een baby van mij (ons) te hebben... we gaan er heel erg ons best voor doen deze cyclus
Ricmar, onze berichten kruisten elkaar blijkbaar, natuurlijk duim ik heel hard voor je!! Jennifer, stoppen met testen nu meis. En je dromen zijn natuurlijk te verklaren, maar dat maakt het niet minder vervelend. Dikke knuff voor jou. Rabia, ik ben elke maand in de laatste week zo misselijk en zeker sinds mijn bbz is dat erger geworden, dus dat hoort helaas bij me. mvm dat is een goede instelling moppie, moet helemaal goed komen zo en zeker met een paar extra ooievaars. Mijn god wat heb ik een pleuris dag zeg. Net aant smsen met vriendin, krijg je zo'n schijt opmerking dat ik er maar niet zoveel aan moet denken en dat ik dan heel snel zwanger ben.............joh, zou DAT nu eens de oplossing zijn??? Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zeg. En ik maar elke maand afvragen waarom het niet lukt......sorry hoor, maar die schoot echt in het verkeerde keelgat. Ik kan het ook niet helpen dat het niet lukt en dat jij in 1 maand zwanger was.....mocht willen dat ik het kon veranderen....echt kansloze opmerkingen hoor.
Ricmar spannend de 20 weken echo! ik duim meis! Laat je ook weten wat t word? hihi Esther idd kansloze opmerkingen, kan daar ook slecht tegen, net of dat wel werkt!
Esther hier krijg ik vaak ook die opmerking begin me er meer en meer slecht door te voelen. Hier zijn we er nog steeds niet uit om door te gaan of niet ik kan nu echt wel janken het zit me effe allemaal niet lekker meer
@mvm wat fijn dat je hebt genoten van die kleine. Hopelijk snel van een eigen kleintje. @one. Veel plezier. Ben erg benieuwd. Kom je een foto showen. @esther. Wat een kansloze opmerking. Heb je dr door de telefoon getrokken. Pppff sommige mensen zijn echt dom. Kan er zo boos om worden. @tinkerbell. Vervelend meis dat je je zo voelt. Heel begrijpelijk dat je er ff doorheen zit. Knuffff
One, veel plezier vandaag meis. Tinkerbell, hele dikke knuffel voor jou lieverd, ik hoop echt zo dat het heel snel raak mag zijn bij jullie!! Jennifer, was blij dat het sms was en niet dat we zaten te bellen. Echt waar krijg daar zo iets van. Dta zeg je toch niet?? Ik was al 8 maanden bezig voor mijn zoontje toen zij gelijk na stoppen van pil zwanger raakte. Ze heeft het vervolgens nergens anders meer over gehad. Begrijpelijk, maar heb heb haar wel n keer gevraagd het over iets anders te hebben (woonde vlak bij elkaar toen en werkte ook nog samen). Beledigd natuurlijk terwijl ik het echt heel rustig vroeg. En was toen 8 maanden bezig met mijn (inmiddels)ex dus uiteindelijk natuurlijk goed dat het niet gelukt is, maar dat wist ik toen allemaal niet. Liep toen al in de mmm namelijk. Ach ja, maakt ook niet uit, sommige zullen nooit veranderen. Als het allemaal zo makkelijk was, was iedereen wel binnen 6 maanden zwanger......mocht ik willen voor iedereen.....
@mvm jah slik dat nog steeds!! Dus jah is volgens mij noet anders dan want had vorige maand wel 26 maar komt denk ik door de vmk ervoor!! Nu zou ik weer normaal moeten zitten?! Ff afwachten!!! Heb op dot moment aan de linkerkant onderin pijn bij m'n lies...kan je trouwens mocht er n innesteling plaatsvinden aan beide kanten pijn hebben of kan dat maar aan 1 kant waar de innesteling heeft plaatsgevonden?! @esther goh wat vervelend meis!!! Vin misselijkheid zo erg altijd bahh...ik heb dat ook wel eens voor m'n NOD!!! :S
@esther zulke opmerkingen zijn echt vervelend jah!!! Ik was vorige week bij n tante die ging mijn koffie lezen maar zei zel al wel dat ze niet zo heel goed kon, zei ze jah ik zie n baby maar jullie moeten onder behandeling blabla... ik zo Yeahhh right, zij zei toen ook ineens uit t niets zovan jah mss moet je naar n gyn heen...zonder dat er over zwangerschap werd gesproken, dus ik denk gewoon dat ze dit zei omdat zij dat wil!!! Turkse mensen kunnen echt door blijven drammen, Pfff daardoor heb ik soms ook die druk op me hoor!!! En mss moet ik wel in de mmm ooit maar hoe ga niet dit zeggen omdat zij graag willen dat we n kindje krijgen en ze weten niet eens Hoelang we er mee bezig zijn!! Ze zaten na onze bruiloft al te zeuren en toen waren we er helemaal niet mee bezig...ze denken dat je meteen na je bruiloft er mee bezig gaat...niet dus!! :S maakt me soms ook erg boos hoor of krijg opmerking ben je zwanger...uhmmm nee heb gewoon dikke buik pffff rotopmerkingen ook altijd!!! Koppie op meis... Dikke knuff!!! @tinkerbell ook n dikke knuff voor jou!!! En huil maar uit als dat voor jou n uitlaatklep is...ik heb soms ook van die momenten dat ik t niet meer trek hoor meis!!!! We willen allemaal dat kleine wondertje en hopelijk komt die dag voor ons snel @one wat leuk!!! Laat je straks ff n foto zien
Esther. Bah wat een nare opmerkingen zeg, mensen sporen gewoon niet. Net of eitje en zaadje denken van ooh deze maand niet hoor want ze is er weer te veel mee bezig, tuurlijk! Sterke met de misselijkheid. ik hoop dat je ook snel zwanger mag zijn. Ricmar. Ik duim voor je meis. Jennifer. Die nare dromen herken ik, vreselijk zeg. Maar de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze. One. Veel plezier. Tinkerbell. Ik duim dat jullie ook snel zwanger mogen zijn van een lief klein wonder. Hier. Zometeen opzoek naar de gemberzuigtabletten. En vanavond avonddienst.
jaaa tuurlijk kom ik showen! hoop dt ik ook direct de fotos krijg vanavond, want krijg ook n fotoshootje.
Ricmar, nog een klein uurtje meis..... One, ik wacht op de foto's. Rabia, ja die mensen zullen er altijd zijn natuurlijk. Tis niet anders helaas. Margha, even rustig aan doen dan nu als je nog moet werken meis.
@esther tja klopt we moeten gewoon positief blijven en sterk in onze schoenen blijven staan...en die opmerkingen aan ons voorbij laten gaan!!! Mja dat is niet altijd even makkelijk helaas!!! Maar we redden t wel meis en hopelijk komt die mooie dag voor ons sneller dan we denken
Het is toch logisch dat als je iets heel graag wil dat je daar dan aan denkt. Lijkt mij sterk dat de meiden die snel zwanger raken er niet aan denken. Knuffel Heb de gemberzuigtabletten gevonden bij de etos. Was ook nog korting op. Vandaag gaat het nog wel goed met de misselijkheid. Vanmorgen lekker lang uitgeslapen heerlijk.
One veel plezier met bellypainting Ricmar jeuj 20 weken echo ben benieuwd! Esther balen dat je verkouden bent hopelijk is het ondanks dat je bent aangestoken goed nieuws! Marga balen dat je misselijk bent hopelijk werken die gembeltableten! vandaag een redelijke knaltest.. dus ik happy 4 weken dansje!
@ Grace: dankjewel meid . Ik ben ook zeer zeker enorm trots op mezelf . Fijn dat je nu zonder medicijnen bent meid! Dat is goed nieuws . @ Lappie: thanks meid . @ Yuna: dankjewel! @ Esther: dankjewel mop. Hier ook strondverkouden, maar heb zo'n vermoeden dat het geen échte verkoudheid is, maar dat het hooikoorts is... Fijn dat je kleine mannetje zo blij is met het speeltoestel . Super te lezen dat je je goed voelt meid, qua de dingen die je (niet) voelt enzo... Lieverd, ik gun het je zo! Ik blijf dus duimen voor jou hoor! Jezus meis toch... dat zijn idd klote-opmerkingen... Duidelijk van iemand die deze problemen niet heeft... @ Margha: ik denk dat het een kwestie van uitproberen is wat je het beste wel en niet kunt eten/drinken. Probeer 's morgens voordat je uit bed komt een biskwietje te nemen... @ Rabia: nog 8 dagen wachten meid... spannend. @ Lyanna: kan ik me heel goed voorstellen . @ Ricmar: uiteraard duimen we voor je! @ Jennifer: ik zie het nu pas! Je bent zwanger!!! Wauw! Wat goed! Gefeliciteerd meid. Kan me voorstellen dat je bang bent. Die dromen kunnen ook heel goed daar vandaan komen, omdat je het allemaal eng vind nu. Hoop dat je snel naar de gyn mag meis. @ One: oeh, leuk een fotoshoot. Ben enorm benieuwd naar de foto's... @ Yuna: jeeeetje, jij ook zwanger... Heb echt wat gemist zeg!!! (of heb ik dat al wel gezien? Ik weet het niet meer) Gefeliciteerd meid én ook nog het 4 weken dansje... @ HIER: Ik moet even mijn spreekwoordelijke "ei" kwijt... Ik zit in zak en as... Ik moet vanavond naar mijn ouders en J.oshua mag niet mee, dus de buurman past gelukkig al op. Mijn moeder moet mij en mijn zusjes wat vertellen. Op de vraag of het ernstig is en waar het over gaat kreeg ik het antwoord dat hij dat niet over de telefoon kon vertellen. Ik kon niet eerder komen, want mama wil het vertellen als we er alledrie zijn. Inmiddels heb ik al 3x gehuild (bij de buurman, bij de juf én bij mijn beste vriendin). Dit heb ik aangegeven bij mijn vader, dus die heeft ervoor gezorgd dat het vanavond is ipv morgenavond. Ik vroeg of het verstandig is dat ik A.ndres bel om te vragen of hij toch vanavond thuiskomt om mij op te vangen en zijn antwoord was: Ja doe dat maar... Dit klinkt écht niet goed... Ben nu enorm bang dat mama ziek is... A.ndres komt zometeen al naar huis. Manlief mag gelukkig wel mee. Zei tegen mijn vader: "Gelukkig, want ik ga uit van slecht nieuws en ik weet niet of ik daarna dus nog naar huis kan rijden". Zijn antwoord: Ok is goed, later bye bye xxx paps... Pffff, wou dat het al 19.00 uur was...
he ladies... heb alles gelezen, maar sorry als ik niet op alles even goed reageer, haha... even weer de weg kwijt met gedachten en onthouden door de hormoontjes @esther, wat een vreselijke K*T opmerking zeg. Als dat alles was, werd het zwanger worden een stuk gemakkelijker. @ricmar, benieuwd hoe het was meid..! @margha.. pff hopen dat die gember helpt. hier kon ik alleen tegen een vette hap in het begin van mijn eerste zwangerschap, hahaha @one, benieuwd naar de foto's hier zijn we eindelijk uit de naam voor onze 2de spruit heel blij... proefdruk van het geboortekaartje kunnen we ook van de week ophalen. wat lijkt de tijd dan snel te gaan. woensdag al weer 23 week!! pffff...
@mvj, jemig wat heftig meis!! krijg zelf al tranen in mijn ogen als ik alleen je verhaal lees. heel erg veel sterkte vanavond! denk aan je!! *knuffel*