Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvj Pfff meis wat n verhaal!!! Wil je wel veel sterkte wensen...en t is helemaal niet erg dat je bij zoveel mensen hebt zitten uithuilen!! En als je ons nodig hebt kun je ook altijd bij ons terecht en. Bij ons uithuilen ;) we zijn er voor je!!! Hele dikke knuff meis!!!

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Jeetje meis. Dat klinkt idd net naar goed nieuws. Sterkte straks. Ik denk aan je. Fijn dat e man mee kan. Knufffff

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, hoe is het gegaan?

Yuna, ik dans met je mee meissie!!

Anja, fijn moppie, das al een hele grote zorg minder.

mvj, jeetje meissie toch dat klinkt inderdaad niet erg goed als ik het zo lees.....ik duim kei hard dat het misschien allemaal toch mee valt....

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Thanks lieverds.
    Ik ben nu alweer wat rustiger, mede dankzij een vriendinnetje van mij die medium is (werkt ook bij Astro TV), die mij zonder het mij te zeggen even een gratis healing heeft gegeven...

Nu wachten tot manlief thuis is. Heb de NSO al gebeld dat J.oshua niet mee kan naar gym, dat ik hem kom halen tussen 16.30 en 17.00 uur, want wil optijd gegeten hebben nu...

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Sterkte vanaaf MVj!

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    MvJ, hier ook tranen in ogen en kippenvel als ik je verhaal lees.
    Veel sterkte vanavond! Knuffel en ben er voor je! x

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow ja, en voor de meiden die me op FB hebben... zet er nog maar niks op hoor... want wet natuurlijk verder nog niets, dus er valt niets op FB te zetten...

Nog 2,45 uur en dan weten we wat er aan de hand is...

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, pff, dat klinkt ontzettend eng. Geen wonder dat je bang bent zeg. Zou ik ook zijn.
    Hopelijk is het zo avond en ik duim echt dat het alsnog meevalt. Knuff.

Yuna, 4 weken dansje :D

Esther, wat een k*topmerking weer. Sommige mensen weten niet wat ze zeggen volgens mij en beseffen niet hoeveel geluk ze hebben.

Jennifer, logisch die dromen, maar kop op. Dit moet gewoon goed zitten. Hopelijk snel je afspraak bij de gyn.

Tinkerbell, dikke knuff meis. Laat de traantjes maar even gaan. Dat mag best.

Rabia, misschien is het inderdaad de tarwekiem. Ik heb het een periode gebruikt en mijn cyclus was toen nog meer van slag dan dat hij normaal al was.

Ricmar, weet jij al wat. Duim me suf hoor.

Iedereen die ik vergeten ben...sorry. Dikke knuffel.

Hier echt strontverkouden. Keelpijn is gelukkig weg, maar ik heb een loopneus en continu niezen. Blegh...
    Zo even naar de fysio voor mijn been en bil, maar eerlijk gezegd gaat dat al beter. Alleen lang zitten is nog lastig.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Weet je zeker dat het geen hooikoorts is Grace?
    Ik heb er al 2 weken last van en heb morgen telefonische afspraak met de huisarts... Niets helpt... de neussprays voor hooikoorts werken niet, alleen die van Otrivin Duo, maar die mag ik nu maar 5 dagen achter elkaar gebruiken, dus ja... heb behoorlijk last van bepaalde pluisjes in de lucht, dus hoop dat de huisarts iets heeft voor me. Of me wat kan voorschrijven.

10. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @mvj : heel veel sterkte vanavond... heb helaas ook het idee/gevoel dat dit is om slecht nieuws te melden... hopelijk valt het allemaal beetje mee! dikke knuffel in ieder geval !!! smak !

@all ik kom hier vanavond nog uitgebreid reageren... nu even genieten van het zonnetje en een groot stuk watermeloen !

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Kunt tegen hooikoorts ook zo'n apparaatje gebruiken met lichttherapie voor in je neus en helpt echt!!! Ik heb namelijk erg extreem last van hooikoorts en medicijnen helpt niks....moet t 3x per dag doen ong 4 min lang!! Werkt echt!!! ;) is van t merk medisana bij de thuiszorgwinkel gekocht.....erg vervelend die hooikoorts bahh!!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mvj jeetje dikke knuffel en ik denk aan je.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ego hier alles oke geen rare afwijkingen te zien die kunnen duiden op trisomie 13 of 18. . hart moet over 2 weken beoordeeld worden want uk lag er niet goed voor, maar wat ze konden zien was oke..

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj dikkeknuff voor jou

ricmar fijn dat alles oke was :D en weten jullie wat t word? of hou je dat geheim hihi
    xx

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    blauwe vlaggen haha.

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @ricmar fijn dat alles ok was!!! Hopelijk dat je gauw t hartje weer kan horen!!! Hihi wat leuk blauwe vlaggen ;) haha....leuk hoor meis!!! Geniet er maar van!!! :D

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @ricmar. Wat onwijs fijn dat alles goed is met de kleine jongen. Leuk hoor een zoon. Zag net de foto's op fb. Zo leuk.

@mvj. Dont worry. Fb houden we voor andere dingen meis. Wat hier geschreven wordt blijft hier. Knufff en nogmaals sterkte straks.

Vandaag gebeld met mvm en ze komen maandag langs. Net een cb digi gedaan en die geeft nu 2-3 aan. Volgend week de laatste doen en dan hopelijk 3+

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, jeeeejjjj alles goed en blauwe vlaggen!!! Super meis!!!

mvm, doe mij ook een stuk watermeloen!!

Hooikoorts geen ervaring mee, maar hoop dat het bij iedereen snel wegtrekt.

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj, mvj, normaal nooit hooikoorts en her weekend had ik ook echt keelpijn. Kijk het wel even aan anders kan ik altijd even de ha bellen, maar denk wel een verkoudheid hoor.

Ricmar, gelukkig alles oke zover. Wat een opluchting zal dat zijn zeg. En blauwe vlaggen :D

Mvm, genietze...

Jennifer, jeejjj :D

Hier weer uitgefysioot. Wel lekker is dat dan weer als alles even opgerekt wordt ;)

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Mvj, dat klinkt idd niet goed, heel veel sterkte vanavond meid!

Ricmar, fijn dat alles goed was bij de echo! Leuk een jongen erbij:)

Esther, ja die stomme opmerkingen ook altijd! Als of we daar zelf nog nooit aangedacht hadden of uitgeprobeerd hebben. Pfff ik krijg die opmerking ook maandelijks naar mn hoofd geslingerd. Laat ze maar lekker kletsen! En lekker relaxen jij, je hebt veel te hard gewerkt het weekend ;)

Jennifer, wel eens eerder gehoord dat als je zwanger bent je levensechte dromen kunt hebben. Echt vervelend!

One, heb je de bellypainting al gehad? Wat heb je laten schilderen? Ben benieuwd.

Tinkerbell, moeilijke keuze lijkt mij, volg je hart!

Sorry voor degene die ik vergeten ben, net uit mn werk en zoveel bij moeten lezen. Ga hier even koken en dan voor het eerst hardlopen met Evy, ben benieuwd! Ongi is hier zo goed als over, dus we kunnen het weer gezellig gaan maken in de slaapkamer:)

Deel Deze Pagina