Julia, he fijn dat je ongi bijna weg is. Dat is altijd een leuker vooruitzicht natuurlijk. One, ik wacht in spanning op je foto's. mvm, het is inmiddels 19:00 uur geweest,......denk aan je moppie.....
Ricmar wat fijn! en jeuj blauwe vlaggetjes! Jennifer jeej 2-3 One ben echt benieuwd! Hier vandaag al de "intake" gehad bij de vk. Haha lekker vroeg maar goed ik had gister al aan de telefoon gezegd dat dat wel heel snel was, maar was niet erg. Ik mag bellen voor een echo rond 7 weken gezien de Ma. verder had ze al mijn info nog... ze zei gezien mijn posie test vrijdag dat ik wss rond 12-16 febr uitgerekend zal zijn.. we merken het wel... haha
Hahha vriend zegt doe maar 14 denk dat als het allemaal goed gaat het vanzelf wel komt Vk dacht zelf 12 febr... (maar dan is de innesteling wel heel vroeg gezien mijn ovuatie..) Mij maakt het niet uit! als ik maar beval
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums12964.html ff snel,komen nog meer, maar die krijg ik nog ...xxx
@yuna. Idd als het maar geboren wordt. Deze x komt het goed. In feb krijgen wij een gezond kindje. @one. Wauwwww wat gaaf zeg.
Hoi meiden @One wat gaaf!!! Echt leuk gedaan! @yuna eender welke dag, jouw baby komt gewoon eraan in februari! En lappie de jouwe ook! @esther zo'n opmerking is echt *** ... Laatst zei collega ook volgende tegen me : jullie hebben toch voldoende sex hé? Goh dat wist ik niet!!! Je moet sex hebben voor zwanger te worden, zo makkelijk toch?! Grrr... @all sorry dames zit op gsm, heb veel gelezen maar weet niet veel meer...
One, wat gaaf meissie!!! mvm, dat meen je niet!!! Moet je sex hebben om zwanger te worden???? Dan toch zeker wel 1 dag voor je menstruatie he want dan heb je toch echt de meeste kans is mij altijd verteld........zucht.....
mvj denk aan je! mvm OMG! dat meen je niet! Jennifer Ja en de rest ook in febr/maart PUH.. dus kom maar op met positieve testen
Hey lieve meiden, het was een heavy avond. Ben net thuis. Ze hebben bij bevolkingsonderzoek (borstkanker) iets gevonden bij mijn moeder. Vrijdag krijgt mijn moeder allemaal onderzoeken om te kijken of het ook daadwerkelijk mis is. We gaan dus met zijn allen een heel moeilijke week tegemoet. Mijn moeder krijgt nog een borstfoto, echo én een punctie. En gelukkig krijgt ze dan ook gelijk dezelfde middag nog de uitslag. Het is dus even afwachten. Daarnaast hebben we meteen maar(eigenlijk door een tante van mij) van de gelegenheid gebruik gemaakt om de dingen waar wij als zusjes (vooral voor mijn moeder, omdat zij er heel erg mee zat en wij achteraf ook meer dan we dachten) mee rondliepen tussen elkaar uitgepraat Kortom... ben net thuis en heb een heel emotionele avond achter de rug. Mijn ogen branden gewoon van het huilen. Ga zo dan ook naar bed toe en morgenochtend alles even van me af rennen...
MvJ, jeetje meis! Kan me voorstellen dat dit een heavy avondje was en de komende dagen gaan ook zeker niet makkelijk worden. Want dit had je natuurlijk niet gehoopt, maar na zo'n telefoontje wel iets heftigs verwacht. Gelukkig hebben jullie ook nog wat dingen uitgepraat, want dat is wel belangrijk in zo'n spannende en moeilijke periode. Heel veel sterkte de komende dagen, duimen draaien op hopelijk toch goed nieuws dat het desnoods goedaardig is.
MVJ jeetje dat is schrikken.. en dat is ook niet niks dikke knuffel en ik duim dat het meevalt... Mijn moeder had 2 jaar geleden zelf een harde plek ontdekt dat bleek een onschuldige ontsteking maar tot we die uitslag hadden gingen de dagen traag...
@mvj. Dat was zeker een heavy avondje. Niet gehoopt maar wel verwacht na het telefoontje van je vader maar op zulk nieuws kan je je niet voorbereiden. Het wachten nu zal ook heel zwaar worden. Hopelijk is er iets onschuldigs aan de hand. Wel fijn dat jullie nog dingen hebben uitgesproken. Jullie hebben elkaar nu heel hard nodig. Heel veel sterkte lieverd. Mijn duimen draaien voor jou en je familie. Dikke knuffff