Esther, jeetje zeg.. Wat je zegt, ze hadden best even de telefoon kunnen pakken toch. Kwalijke manier zo, alsof het niet erg genoeg is. Succes ermee meis Jennifer, dank je wel lieve meid! Zou best fijn zijn idd, als het een keertje raak mag zijn hihi. Frustrerend idd al die berichtjes van mensen die zwanger zijn of alles wat met baby's te maken heeft.. Maar ach, blijf altijd maar denken "onze tijd komt nog wel". Hoe moeilijk ook.. En volgende maand een posi test, waar kan ik tekenen..?
Dank jullie lieve meiden. Kijk het is nu eenmaal niet anders. Je hoeft het nieuws maar aan te zetten en het is erbij, maar dit vind ik echt niet netjes gewoon. De ouderen zijn al flink de dupe door onze geweldige regering en dan worden wij ook nog eens flink uit gekotst. Ach ja, voel me morgen vast beter. Mientje, als je hebt gevonden waar je kan tekenen zeg t me dan ff dan doe ik mee hahahahaha (of deze maand, nog beter) MVJ SCHIIIIIIEEEEEETTTTTTTT OOOOHHHHHHHOOOOOOOPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!
Ergens in Nederland, 12-3-2013 Aan wie dit aangaat; Heden ten dagen heb ik besloten dat ik dan wel deze maand, dan wel hooguit volgende maand zwanger ben en zal blijven van een uiterst gezond kindje. De zwangerschap zal geheel volgens plan verlopen zonder enige problemen, belemmeringen of iets in die aard. Hierover is geen enkele vorm van onderhandelen mogelijk. Aldus getekend:
wwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd lieve schat!!!!!!!!!!!!
Het is je zo gegund lieverd. Al dat harde werk om je lichaam gezond te krijgen betaald zich nu terug!!!!!
Wauwwww MVJ, Gefeliciteeeeerdddd!!! Dromen worden gewoon werkelijkheid!! (ik had v/d week ook nog zo gedroomd een pos. test te hebben, maar dat gaat voor mij helaas niet meer op) deste blijer nu voor jou!! superrrr
JAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH MVJ GEWELDIG Het is je zo gegund. Kom op nu de rest nog...ik gun het jullienook zooooooo ontzettend...
Mientje, ja joh, petitie tekenen whahahahaha, staat op vorige pagina. Grace, lekker schatje dat je bent!!