Jou was ik vergeten Tinkerbell, sorry Balen meissie, niet leuk dit Gewoon lekker rustig aan doen meis, hoop echt voor je dat het snel raak is!
Evelien is niet erg hoor ik ga hier nu ook niet zo veel meer komen typen ik lees nog wel mee hoor maar even wat afstand zal ook eens goed doen
Wat ontzettend naar nieuws MVJ. Ik duim heel hard dat het nieuws mee mag vallen. Mijn schoonmoeder wordt 18 juni eindelijk geopereerd aan haar darmkanker.... Een moeilijke tijd sowieso. Dikke knuf! Mooie foto's one! Leuk om te zien. Lappie, spannend donderdag! Wij hebben donderdag ook weer een echo en vind t ook weer spannend. Timkerbell goed dat je je eigen gevoel volgt. Dikke knuf meiden! Ik ga even tukken na een tweedaagse cursus op papendal.
Tinkerbell, fijn dat jullie eruit zijn gekomen meis. Hoop dat je droom snel waarheid mag worden!! Hier lig ik nog steeds plat, auwa....probeer wel rechtop te zetten om niet alles helemaal stijf te laten worden, maar kan zelfs mijn hoofd niet recht houden omdat mijn wervels het niet willen dragen....vroeg naar bed dan maar. Vent heeft toch nachtdienst dus zit toch maar wat alleen vanaf 21:30.
Tinkerbell. Goed dat jullie je gevoel volgen en door gaan. Linn. Jullie ook sterkte met je schoonmoeder. Zal wel een zware tijd zijn. Hopelijk komt ze er weer goed bovenop. Hier vandaag niks uitgevoerd dan alleen maar bankhangen, ben weer zo misselijk en gewoon brak en moe van het werken van de afgelopen dagen. Merk gewoon dat het zwaarder word het werken. Vandaag 18 weken. Yeah.
Goeiemorgen dames! Tinkerbell, afstand is soms inderdaad ff heel goed. Hoop dat het je wat rust geeft meis. Esther, hoe gaat het nu met je? Beetje kunnen slapen? Margha, jeeej ik dans mee! Hier doe ik mijn 9 weken dansje
Goedemorgen!! Evelien, ook met jou dans ik mee!! Gaat niet helemaal vlekkeloos hier, maar ja wat wil je. Slapen ging uiteindelijk redelijk (nou ja hoe je het wil bekijken met slapeloosheid), maar toen ik opstond was echt alles zo stijf alsof een vrachtwagen over me heen is gegaan......bleh.....
Woehoee *dance dance* Is altijd de volgende dag he, dan is je pijn het ergst Sterkte meissie. Probeer anders wat tijgerbalsem of een kersenpitten zak?
@tinkerbell. Fijn dat jullie hebben besloten om gewoon door te gaan. En soms is ff een beetje afstand heel fijn. Wij lopen niet weg. @esther. Nogsteeds last van die stomme slapeloosheid. En dan ook nog pijn en stijf zijn. Arme jij. Hoop dat je snel opknapt lieffie. @margha. Yeahhhh ik dans mee met jou. Hoop dat je misselijkheid gauw minder wordt. @evelien. Hoe voel jij je? Nog misselijk of gaat het al iets beter. Jij ook al je 9 weken dansje. De tijd gaat snel. Jippie.
Tijd gaat zeker snel jennifer, jij alweer bijna 5 weken! Ik voel me helaas nog steeds misselijk, helemaal als mijn maag leeg begint te raken. Ik kon daarom gister niet wachten tot ik van mijn werk thuis was, dus had bij de ah to go een salade gekocht die ik in de trein kon eten. Ging daar bijna over m'n nek! Zag die mensen denken "aub niet op mij kotsen!" hahaha. Gelukkig kon ik het inhouden. Maar kan dus alleen nog lichte dingen eten en drinken, maar dat lukt best aardig Hoe voel jij je?
goeie morgen dames, sorry gister wel alles gelezen maar was n beetje druk dus geen tijd om te typen... @esther auuuwwww meis!!! hopelijk gaat t gauw weer over meis!!! @tinkerbell is idd wel ff goed dan afstand nemen en wat goed dat jullie toch besloten hebben om verder te gaan!! neem je tijd meis en hopelijk dan toch gauw die knaltest!!! @evelien wauuuwww 9weken al weer...pfff wat gaat dat snel (voor jou mss wat minder snel haha) nog ff en dan heb je je echo en kun je je kleintje weer bewonderen en hartje horen!!! nou hier niet veel bijzonders te melden ik heb nog steeds af en toe last van mn onderbuik en rugpijn...gister hele dag niks tot avond kreeg ik weer last van! en dan maar weer met n warme kruik om mn buik!!! soms denk ik van jah ik ben zwanger maar durf t ook niet te denken...wel voel ik veel dingen t zelfde als toen met mijn miskraam!!! mja ik blijf die tarwekiemolie slikken en die thee drinken en hopelijk als t wel gelukt is dat t dan nu blijft plakken. Heb ook dat ik koffie minder lekker vind vooral de sterkere koffie!! heb wel iets last van mn borsten maar niet heel veel!! gister dacht ik echt...damn wat lijken ze groot mja zegt niks heb altijd wel voor nod gespannen/gevoelige borsten!! zolang ze niet heel veel pijn gaan doen heb ik nog hoop!! mja ik moet nog 4 dagen wachten met testen!! ben benieuwd!!! hoop dat ik mn schoonouders blij kan maken op vaderdag!! wil ik mss een taart maken voor ze waar n tekst opstaat hihi... tja zover is t nog niet!!! :S wachten duurt zo lang....heb nog totaal geen testdrang wat ik normaal al wel zou hebben. nou meiden fijne dag allemaal!!!
Balen dat je nog misselijk bent maar je hebt nu wel door hoe en wanneer het gebeurt. Fijn dat wat eten dan helpt. Kan me die gezichten vañ de mensen in de trein goed voorstellen. Ik kan ook echt niet tegen kots. Ga zelf ook als ik zie dat iemand aan het kotsen is. Hier gaat het goed. Vrijdag 5 weken. Heb weinig kwaaltjes. Beetje ongi gevoel en gevoelige borsten en moe en heel af en toe in de ochtend een weeïg gevoel in m'n maag maar niet echt misselijk ofzo. Ben met name bang dat het weer mis gaat. Probeer het van me af te zetten maar dat lukt niet echt goed. Nog 2 weken en 5 dagen dan heb ik de eerste echo. Ga vragen of ik 2 weken erna weer mag omdat het toen mis ging de laatste x. Als ik de 9 weken door kom ben ik al blij Wanneer heb jij weer een echo?
Dankjewel meis!!! hoop t ook hoop voor jullie ook n mooi plakbeebje en straks n mooie echo meis!!! probeer ervan te genieten (weet is moeilijk).
Hoi meiden wilde toch even jullie mening mijn ongi is helemaal anders dan anders sinds gisteren gewoon spotting vandaag nog maar minnie spotting maar heb nog wel wat buikkrampen sinds gisteren weten jullie mss hoe dit komt?
Goedemorgen allemaal, Esther, wat ontzettend vervelend nu!! Kun je niet naar een osteopaat ofzo?? Ik ben vandaag op de dag waar het de eerste keer misging. 6,3 weken precies. Alleen kwamen we er met 9,1 weken pas achter. Heb nu erge last van pijnlijke borsten en voel constant m'n buik (opgezet gevoel is het). Vorige keer had ik dit helemaal niet. Echt, ik spring een gat ik de lucht als ik morgen een goede echo heb!!!! Als ik 's avonds in bed lig ga ik erover nadenken hoe het gevoel zal zijn met een goede echo. Ik durf me gewoon niet voor te stellen hoe het zal zijn als het weer mis blijkt te zijn. Kan ik gewoon niet, doet te veel pijn. Dus denk alleen maar aan het goede scenario. pfffffffff Nog 1 dag tot de echo!!
@ Rabia, jaa gaat zeker snel! Alleen niet snel genoeg voor mij hihi. Ik kan idd niet wachten tot mn echo weer! Hoop zo dat alles goed zit.. Wat vervelend van die buikpijn meis! En al die kwaaltjes, jeetje wat kan je lijf je gek maken he. Ben ik wel zwanger, ben ik niet zwanger? Ik duim voor een positieve test over 4 dagen meis! Dus je gaat zondag testen? @ Jennifer, hahah nee ik kan ook niet tegen kots! Ben daarom blij dat ik het heb kunnen inhouden Ik had precies hetzelfde gevoel rond de 5 weken meis, best eng dat ongi gevoel. Gelukkig is dat geleidelijk weer weg getrokken. En die borsten, dat begon bij mij pas vanaf 6 weken echt. Jeetje ineens waren het kanonnen! Hahaha. Ze zijn nu nog steeds gevoelig, dus hoop dat dat ook snel weer weg gaat. Gelukkig heb je dus wel genoeg signalen dat je echt zwanger bent meissie, toch een beetje een geruststelling denk ik Ik ben ook nog steeds bang dat het mis gaat, maar heb nog nooit een MK gehad. Weet niet hoe je je voelt, maar kan het me wel heel goed voorstellen. Gelukkig heb je over ruim 2 weken je eerste echo. Ik duim voor je dat je gewoon de 9 weken doorkomt, maar daar vertrouw ik wel op hoor! Dit is gewoon een plakbeeb Ik heb op 25 juni (1 week en 6 dagen) weer een echo, is gelijk mijn termijnecho!
Tinkerbell, ik heb ook een keer zo'n ongi gehad meis. Heb daar toen zelfs een topic over geopend. Vond het zo gek! Denk gewoon dat dat wel eens voor kan komen, zo'n lichte ongi. Meer weet ik er helaas niet over... Lappie, zo spannend meis, nog 1 nachtje slapen! Komt vast helemaal goed en dit is zeker een plakbeeb hoor