Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien jah idd spannend ik voel veel dingen t zelfde als met de vmk dus dat maakt je toch ook wel weer onzeker zeg maar...n stemmetje in mn hoofd schreeuwt je bent zwanger en soms voel ik dat ook zo...maar toch weer zo'n klein stemmetje die zegt probeer niet teveel vanuit te gaan anders straks weer zo'n teleurstelling!!! jah ik wil dan testen omdat t dan mss leuk is voor vaderdag om mn schoonvader n leuk "kado" te geven!!! mja ik wil wel mocht t positief zijn dat ze nog wel even hun mond houden en tja dat kunnen turkse mensen heel goed...NOT!!!!!! mja ik leg dan wel ff uit dat we al n miskraam hebben gehad en dat er n kans is dat t weer mis zal gaan...mss begrijpen ze dan waarom!! mja moet ik wel eerst die positieve test hebben...met mn vmk had ik pas op de dag van mn ongi pas n positest en op 12dpo niet...mja we zullen t zien?!

@tinkerbell hmmm vreemd meis zou idd gewoon n lichte ongi kunnen zijn?! mja mss ook wel innestelingsbloed dan? want had je al voor nod getest? mss ff n testje wagen of anders ff aangeven van je ongi dat ie nu zo anders is dan anders mss kunnen ze je dan t een en ander uitleggen waardoor dit kan komen?!

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Ik doe mijn best:D

@tinkerbell. Ik heb geen idee meis. Wel vervelend dat je lijf zo raar kan doen soms.

@evelien. Haha jij kan er ook niet tegen dus. Toen ik stewardess was had ik geregeld kotsende mensen aan boord. Vond het een hel. Vooral als het volwassenen waren die niet in een zakje of op de wc kotsten. Dan dacht ik altijd. Je voelt het toch aankomen. Grrrrr. En stinken in die metalen buis dan. Hihi
    Oooh spannend de 25ste. Komt helemaal goed. Heb je al een idee wanneer je het bekend gaat maken?
    Hier is het ook gewoon een plakbeeb. Dat moet. 3 x scheepsrecht. :)

@lappie. Spannend meis. Ik duim voor een hele mooie echo morgen. Dit is gewoon een mooie plakbeeb die tot februari in je buik blijft zitten.

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Kletserdeklets....:D

Esther knuffel meis. Hopelijk voelt het snel beter aan.

Evelien helpt het om kaakjes of iets dergelijks in je tas te doen voor de ergste honger?

Tinkerbell fijn dat jullie doorgaan. Afstand is even goed. Wij gaan nergens heen.
    Over je ongi weet ik niks zinnigs te zeggen helaas.

Lappie spannend meis. Duim voor je maar volgens mij zit het wel goed.

Rabia hopelijk goede tekenen. Duim voor je.

Alle dansjes...ik dans mee. Gisteren 22 weken :)

Mvj hoe is het met je?

Iedereen die ik vergeten ben. Knuff

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Rabia ik had voor nod getest maar dat was helaas negatief ik ga het nog een maar dagen aan kijken en als ik buikkrampen blijf vebben doe ik weer een test

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    @ Jennifer, inderdaad meis, daar vertrouw ik gewoon op voor je! 3x scheepsrecht ja :D Haha leuk inderdaad als je stewardess bent, mensen worden lekker vaak misselijk in het vliegtuig! Hoop niet dat je er daarom mee gestopt bent? ;) Haha. Ik heb op een dinsdag de echo, en als het dan allemaal goed is weet ik zeker dat ik mijn mond niet meer kan en wil houden :) Ga het dan ook gelijk die volgende dag op het werk vertellen en dan mag de rest van de wereld (incl. FB) het ook weten. Krijg daarna toch niet eerder weer een echo dan met 20 weken.. Dus als ik nog langer zou wachten zou het ook niet uitmaken. En ben dan precies 11 weken dus goed moment om te vertellen denk ik toch?

@ Rabia, ik duim heel hard voor je meis dat je zondag gewoon een posi test hebt! Inderdaad een mooi vaderdag-cadeau :) Enneh, ik weet hoe Turken zijn haha, zit er zelf ook middenin. Moeder van ml begon laatst al over namen. Ze wil heel graag dat het een naam uit de Koran wordt, of eentje die een mooie betekenis heeft. Maja ik wil ook wel dat het een beetje Nederlands klinkt zeg maar haha. Dus ml gelijk helemaal geirriteerd, daar moet je nu nog helemaal niet aan denken. Maja je weet, Turken ;)

@ Grace, dat helpt inderdaad wel wat, maar ook niet altijd. Soms ben ik zo misselijk dat ik het eten ook moeilijk weg krijg. Maar ja eigen schuld dan, want ben dan gewoon te laat begonnen met eten :) jeeejj jij gister 22 weken! Jeetje wat gaat dat hard.

@ Tinkerbell, misschien inderdaad nog even aanzien! Je temp is wel laag he.. Denk gewoon een keer een lichte ongi maar misschien verstandig om inderdaad voor de zekerheid even een testje te wagen!

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Evelien herkenbaar hoor. Ik kon ook bijna niets eten met mijn misselijkheid en moest mijzelf soms dwingen. Vervelend, ik hoop dat het niet zo extreem wordt dat je niet meer kan genieten.

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Rabia spannend!

Even ego ik heb werkelijk nergens last van.. geen greintje pijn in mijn borsten. vorige keer had ik hier wel last van. ik kan toch niks anders dan afwachten maar bah dit maakt me wel onzeker.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Grace, ik kan sowieso niet meer genieten van eten.. Er is niks dat ik denk: jammie, dat vind ik nu echt lekker. Het is dat ik moet eten, anders hoefde ik niks ;) Maar ja, ik heb gelukkig tot nu toe alles binnen gehouden, dus dat is positief :)

Yuna, dat snap ik heel goed meis! Zei net tegen jennifer dat ik dat ook nog niet had toen ik zo ver was. Het is nog heel pril he meis. Ik begon mijn borsten pas te voelen vanaf week 6. Toen werden het ineens joekels! Daarvoor nergens last van en maakte me toen ook zorgen. Denk dat het nog wel komt, heel even geduld misschien nog. Maar snap best dat je onzeker wordt hiervan hoor! Heb je wel andere dingen waar je last van hebt?

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @grace dankjewel meis!!!

@tinkerbell nou hoop t voor je meis!!! dat je mss toch nog je positest krijgt!!! ik heb zelf ook zoiets als ik die buiksteekjes blijf voelen is t ok....mja we wachten maar gewoon af he!!! ;) kunnen helaas niet zoveel!!

@evelien jah pfff ik wil absoluut geen turkse namen en ook geen nederlandse hahaha....ik ben meer van de engelse namen!! maar hebben voor n jongen al n naam en die is vrij populair en mss wil ik dan wel zo doen dat we die naam in t turks schrijven dan klinkt t wel engels maar schrijft in t turks blijft t ook apart en heeft ook bijna niemand dan!!! ;) hihih mja voor meisjes naam weet ik niet hoor hahha....vind de naam van mijn hond ook heel erg leuk mja dat staat zo stom als ik dan mijn dochter ook zo zou noemen :D hahahha....mijn hond heet Jaily!!
    Is erg lastig hoor en namen uit de Koran vind ik zelf ook niet zo...denk ook niet dat wij dat zullen doen.
    ach jah ik vind ook dat de ouders moeten beslissen en niet wat andere mensen zeggen en vinden!!!
    Nou succes straks met t zoeken van een naam ;) hihi

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Evelien, ik bedoel ook eidenlijk de zwangerschap. Eten is drama en niet genieten, maar hopelijk overheerst het niet de blijdschap van het zwanger zijn.

Yuna, begrijpelijk, maar ik voelde eerst ook niks en toen ineens...blegh... Het is makkelijk gezegd, ik weet het, maar probeer je niet te druk te maken meis. Knuff.

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Grace, oh ja van de zwangerschap geniet ik zeker! We zijn er zo blij mee! Ik laat me niet beperken in blijdschap hoor :)

Rabia, haha ja je dochter naar je hond noemen of andersom lijkt me ook niks nee ;) Wel fijn dat jullie al een jongensnaam hebben! Hoef je daar niet meer over na te denken mocht je zwanger raken van een jongen. Ik wil gewoon het liefst een mix nederlands/turkse naam. Maar dat zien we nog wel, nu nog te vroeg voor. En inderdaad, de ouders beslissen hoor!

12. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik had de naam Al voor de zw schap Hihi en kon ook geen jongens naam vinden heel apart ! Was ook overtuigd n meid te Krijgen :)

13. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace. 22 weken alweer jeetje de tijd vliegt voorbij.

@evelien haha nee daarom ben ik niet gestopt. Heb fibromyalgie anders was ik het nu nog geweest. Was echt m'n lust en leven he vliegen.
    Fijn zo een schoonmoeder. Hihi. Ik ben ook zeker niet van de Hollandse namen. Zal zeker een Amerikaanse worden. Past ook beter bij Ryan Jennifer Jason :D
    Met 11 weken en een goede echo kan je het zeker vertellen. Komt goed. Nog heeeeeeel even wachten.

@rabia. Jij ook geen Hollandse of Turkse naam. Engels is altijd makkelijk overal ter wereld. Wel leuk om het idd dan Turks te schrijven.

@yuna. Meis. Ik ken het gevoel. Stomme onzekerheid. Soms zou ik willen dat ik kotsmisselijk was. Dan heb je het gevoel dat het goed zit al zegt dat niks. De angst zit er gewoon zo in. Dat duurt nog wel tot we de 12 weken voorbij zijn. We slepen elkaar erdoor meis.

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    One, super dat je dat gevoel al had! En de naam ook al hebben, relaxt hoor :D

Jennifer, ooh wat erg meis dat je hebt moeten stoppen met vliegen. Werk je nu helemaal niet meer? Ziektewet? Oja een Amerikaanse naam zou zeker mooi bij jullie gezin staan! Komt helemaal goed, er zijn zo veel mooie Amerikaanse namen! :D

15. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    #4215 Jennifer2106, Jun 12, 2013
    Last edited: Jun 12, 2013
    @one. Het moest gewoon zo zijn dat je er boor een meid uit was. E je gevoel heeft vaak toch gelijk.

@evelien. Ik ben helaas al een paar jaar volledig afgekeurd. :( ik heb af en toe een goede dag maar meer slechte. Heb geprobeerd om 2 dagen op kantoor te werken bij martinair maar dan had ik net op die dagen weer een slechte dag en moest ik afbellen. Dus dat werkte ook niet. En een baan vinden ergens waar je de dag zelf kan zeggen. Zo vandaag voel ik me redelijk goedig ga werken. Die bestaan helaas niet. Hopelijk komt er ooit een medicijn of behandeling. Dit is nl een hel zo. Ik heb me zelfs 2x in Zwitserland laten opereren door een professor op mij eigen kosten maar helaas heeft het mij niet geholpen. Andere mensen hebben er wel baad bij. Ik zou nog 2 operaties kunnen laten doen en hij verwacht dat het dan wel beter zou moeten gaan maar er is 11% bij wie ook 4 niks doen. En ik heb al m'n spaargeld aan de vorige uitgegeven en heb nu geen 10000 euro meer liggen. Als het vergoed zou worden zou ik het zeke erop wagen.

16. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Jeetje Jennifer, wat heftig!! Weet niet zo goed wat ik zeggen moet eigenlijk.
    Ik snap dat je veel op het forum te vinden bent.

Hoe zit het trouwens met je migraine? Daar heb je toch geen last van als je zwanger bent? Is dat nu weer het geval?

17. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Leuk is idd anders. Maar probeer er het beste van te maken. Vorige zwangerschap niet 1 x migraine gehad normaal 1 of2 x PW. Nu dus ook nog niks gehad. Hopelijk blijft het zo aangezien ik niks mag innemen nu. M'n ha zei gisteren al dat het bij veel vrouwen tijdens de zwangerschap beter gaat. Zowel met de migraine als de fibromyalgie. Lets hope so.

18. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    en hebben jullie al n voorgevoel wat je krijgt?

19. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Geen voorgevoel.
    Toen ik vorig jaar zwanger was had ik wel een lichte voorkeur voor een meisje (heb al een jongen).
    Nu heb ik echt zoiets dat het mij totaaaaal niets uitmaakt.
    Wel heb ik al heel lang een meisjesnaam in mijn hoofd en vind het lastig om een jongensnaam te bedenken.

20. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    okee! spannend hoor!:D hihi ben benieuwd

Share This Page