bedankt voor de geruststelling! toch de cb gedaan en die gaf 2-3 aan.. vorige keer pas bij 4.4 dus helemaal blij Lappie ik vind het zo spannend voor je! hopelijk morgen een echt knipperlichtje! hier ook geen voorgevoel. het voor beide al een naam
Jennifer jeetje zeg. Heftig. Hier wisten we de meisjesnaam al lang voor het zover was. Jongensnaam zou lastiger zijn geworden.
@ Jennifer: thanks meid. Heb ook zeker de boel de boel gelaten gisteren. Wel mooie datum hoor 1-7 . @ Margha: thanks meid. Hoe gaat het nu met de misselijkheid? 18 weken alweer . @ Yuna: ik duim hoor! Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar niet iedereen heeft last van symptoompjes he? @ Evelien: hoef je toch geen sorry voor te zeggen? We hebben allemaal wel een tijd dat we even minder tijd hebben... Ik heb op het moment ook minder puf om altijd te reageren en dan zeggen jullie ook dat ik me daar niet druk om moet maken hahaha. Dus dat geldt ook voor jou . Dankjewel meid. Ik hoop ook dat het meevalt. Ook alweer 9 weken... Wat gaat het allemaal toch hard he? @ Tinkerbell: goed dat jullie je gevoel volgen meid! Ik heb geen idee hoe dit komt meid. @ Linn: ik hoop ook dat het meevalt. We zullen het vrijdag horen... JIj ook veel sterkte met je schoonmoeder meis. @ Esther: doe jij rustigaan meis? Knuffie. @ Rabia: ik blijf voor je duimen hoor . @ Lappie: lieffie, jij moet gewoon een goede echo krijgen hoor! Nog 1 nachtje slapen . @ Grace: het gaat wel redelijk hoor. Ik houd mezelf wel bezig . Vandaag oppaskindje (zoontje van beste vriendin) en morgen helpen tijdens het kleuterfeest op school . @ One: hier ook alleen nog maar een meisjesnaam... Volgende week zullen we weten of we opzoek moeten naar een jongensnaam of dat we het hierbij kunnen laten ... Hier ook niet écht een voorgevoel eigenlijk... Bij J.oshua waren we ervan overtuigd dat we een meisje zouden gaan krijgen, dus we waren enorm verrast toen hij geboren was hahahaha...Misschien daarom ook een beetje zelfbescherming Hier gisteravond heerlijk geen laptop aan gehad! Was lekker aan het haken tijdens het tv kijken op bed. Tot de haaknaald krak zei... Vanmorgen dus een nieuwe moeten kopen... Ach ja... het is niet anders... Verder wel nog steeds enorm moe, maar dat zal ook wel deels wat stress zijn. Vanmiddag/vanavond naar de moeder van mijn beste vriendin, want haar zoon hoort vandaag of hij geslaagd is. Dus vanavond ben ik er ook niet En vandaag doe ik de 17 weken dans . En dat ook nog eens zonder ziektewet . Whoehoe!
Yuna, mooi die 2-3 One, niet echt een voorgevoel maar hoop geen jongen. Ml wil heel graag een jongen en als we een jongen krijgen wil hij geen kinderen meer. Als we een meisje krijgen is hij ook blij, maar wil hij dan ook blijven proberen voor een jongen. Dus hoop een meisje want ik wil meer kinderen! Jennifer, jeetje wat ongelooflijk naar zeg! Dit is niet leuk Hoop zeker dat je ooit de mogelijkheid krijgt voor een behandeling of medicijn. Zou je leven een stuk aangenamer maken denk ik. Gelukkig heb je nu geen migraine, dat scheelt! Mvj, gaat inderdaad enorm hard. Maar wil toch even die 11/12 weken voorbij zijn, voor mn gevoel alleen.. Ik dans de 17-weken dans voor je!! Jeej!
Yuna jeejj 2-3! Grace hihi ja hier net zo! Evelien hihi oke, jaa wij willen ook graag van beide geslachten wat hihi maar gelukkig wil mijn vriend wel meerdere kindjes Mvj spannend! wil je t deze x wel weten met de 20 weken echo dan? Lappie succes morgen met de echo! op naar n mooi knipperlichtje! xxx
Even jullie hulp gevraagd. Wij hebben onze meisjesnaam al. Deze staat sowieso vast, maar er is nog een naam die ik er heel graag bij wil geven omdat hij ook al jaren in mijn hoofd zit. Alleen hij het net niet als roepnaam dus nu willen we hem als tweede naam geven. Alleen in de mooiste en meest logische volgorde krijg je dan als initialen S.F. Wat denken jullie? Gewoon doen omdat wij het zekf mooi vinden of toch de tweede naam laten vallen ivm eventuele grapjes en commentaren?
@yuna. Wat fijn de 2-3. Daar werd ik ook blij van. Ga je nog een doen voor de3+? @mvj. Yeahhhhh 17 weken. Deze x willen jullie het wel weten wat het wordt? Leuk hoor. Ben benieuwd. Doe lekker rustig aan meis. Heerlijk toch ff geen laptop. @grace. Ik vind sf niet zo gek als initialen. Zou gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. En wat pesten betreft. Wanneer kijken mensen nou naar initialen en ze vinden als ze willen pesten altijd wel wat. En sf zie ik niet als pest materiaal. Ik heb geen idee wat het wordt. Vorige x dacht (hoopte) ik op een meisje. We gaan het zien over een week of 11/12.
Grace gwn doen wat je zelf mooi vind ik vind sf ook geen pestmatriaal hoor ? Ik wou eerst ook 1 naam.. Maar zit nu ook te twijfelen, mijn vriend stelde namelijk voor om ook mijn naam als 2e naam erbij te doen, leek me opzich heel leuk! En als we dan ooit n jongen erbij krijgen, ook zijn 2e naam te geven.
Zat net ff te lezen over slijmprop, verloor net volgens mij n stukje, vorige week ook al klein sliertje... kan geen kwaad, zolang er geen bloed bij zit.. maar ohohoh komt wel dichtbij nu hoor! kriebelssss!!
One een slijmprop kan gewoon weer opnieuw aangroeien mop. Grace, mijn zootje heeft nog 2 doopnamen (niet dat hij gedoopt is, maar das maar een detail). Toen we het doorgingen geven kwamen we er opeens achter dat zijn initialen zonder achternaam dus DTM zijn........ach ja race wereld is leuk dus dat scheelt. We vinden het eigenlijk ook nog heel grappig uiteindelijk. Doen waar jullie je goed bij voelen.
yuna hihi jaa gaat snel! maar denk niet dt ik de 40 weken haal hoor, voorgevoel dat ze eerder komt.. weet niet waarom esther oke, ja maak me ook nog geen zorgen maar toch, vandaag net of je je eisprong hebt, zo vieze klodder. im sorry
One komt zeker dichterbij voor jou. De tijd gaat zo snel. En inderdaad we moeten doen waar we ons goed bij voelen
@one. Spannend nu het zo dichtbij komt. Ik heb even jullie advies nodig. Ik kan 24 ste met 6+3 voor een echo maar heb het verzet naar 7+3 omdat ik bang was dat er nog geen hartje klopt. Waarschijnlijk mag ik 2 weken erna weer komen met 9 weken. Vorige x is het hartje gestopt tussen de 7+5 en 8+ 1 en kwam ik er met 9 weken achter. Als ik dus de eerste afspraak hou dan ga ik dus met 6+3 en dan 8+3 en anders met 7+3 en 9+3. Welke zouden jullie doen? Ik word gek van mezelf. Pppff
Lappue. Succes morgen. Zal aan je denken. Jennifer. Is misschien wel zo fijn dat je de afspraak hebt verzet, zo heb je meer zekerheid dat het hartje zal kloppen. One. Spannende weken. Wil je thuis bevallen of in het zh? Mvj. Ik dans met je mee. We schelen maar 1 week en 1 dag. Hier. Vandaag niet meer zo misselijk, gisteravond nog aan de diarree geweest en daarna knapte ik op. Ik denk dat me gewoon wat dwars zat. Wij zijn er al uit over de namen. We willen niet weten wat we krijgen maar heb zelf het gevoel een jongen te krijgen, ik heb namelijk een droom gehad hierover.
@ margha. Fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Hopelijk blijft het zo en was het gewoon even een buikvirus. Leuk dat jullie de namen al weten. Spannend dat jullie het geslacht nog niet willen weten. Knap hoor. Ik ben veel te nieuwsgierig. Hihi. Ben erg benieuwd of jullie voorgevoel klopt. Ik ben echt zo een twijfelkont. Pppff. Maar kan het toch niet veranderen wat de uitkomst ook is en garantie heb ik natuurlijk nooit. Of ik nou de eerdere of latere afspraak doe.
Goeie morgen dames, Heb net weer heel raar gedroomd, sowieso de laatste 3 dagen lijken m'n dromen ook heel echt :S maar t gaat ook over van alles! Normaal voor m'n NOD droom ik wel eens over n positieve test maar vannacht droomde ik dat er melk uit m'n borsten kwam :S t voelde in m'n droom zo echt dat toen ik wakker werd echt dacht Huh was t nou echt of niet hahaha....echt heel vreemd!!! En m'n zusje en ik werden beroofd nou fijne dromen...NOT!!! Mja moest ff opstaan om manlief naar werk te brengen...maar ga nu toch nog wel ff proberen weer te gaan slapen!! Ben benieuwd wat ik nu weer ga dromen dan Hihi....
Goedemorgen schatjes!! Rabia wat een gedoe die dromen he. Ik droom ook zoveel, laten we zeggen ik heb altijd nachtmerries.....echt niet grappig. Hoop dat je nog een beetje kunt slapen nu. Margha, altijd prettig als je niet meer zo misselijk bent. Jennifer, ik denk dat je hoe dan ook in spanning zult zitten meis. Eerst tot je echo, dan tot 12 weken, dan komt het grote onderzoek van down etc, dan op weg naar de bevalling en dan de geboorte en al die jaren dat je nog voor die kleine moet zorgen.......het is wat hoor, moeder worden. Volg je hart meissie!! One, ja das altijd een lekkere kliederboel. Moet je kijken wat gebeurd als je vliezen breken whahahahaha, compleet waterballet!! Lappie, spannende dag vandaag moppie, hoe laat mag je ook alweer?? Hoe gaat het met de rest van de dames? Hier ongi krampen aanwezig dus zal wel lekker op Vaderdag ongesteld worden......en nee ik heb geen hoop meer voor deze ronde. Heb wel met mezelf afgesproken dat ik het ziekenhuis ga bellen als ik ongi ben geworden. Vriend vind dit allemaal een beetje akelig en dat snap ik ook wel, maar het meeste gebeurd toch echt aan mijn lijf. Ben inmiddels alweer hard op weg naar 36 en 2 jaar bezig, mag ik wel eens geholpen worden lijkt me zo.
@esther. Klopt als een bus wat je zegt. Ik ga gewoon wachten tot 1-7. Kan het toch niet veranderen. Groot gelijk dat je nu gaat vragen om wat hulp. Duurt lang genoeg nu en je leeftijd speelt natuurlijk ook mee. Dikke knuffff @lappie. Spannend vandaag meis. Ben super benieuwd. Kom je je foto showen? Hoe laat mag je? Duim duim.