Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgen dames!!

One, komt zeker dichtbij meissie! Zo leuk :D

Grace, SF zou ik niet erg vinden. Denk niet dat ze daarom gepest zou worden hoor!

Esther, haha te leuk die DTM :D Onverwachts toch hele leuke initialen! Fijn dat je hulp gaat zoeken meis, hoop dat het dan wel snel raak is. Je hebt het verdiend.

Jennifer, ik zou gewoon tot de 7+3 wachten hoor meis. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om je afspraak uit te stellen. Toch wel fijn om zeker te zijn dat je het hartje kan zien kloppen :)

Rabia, wat een nare dromen meis! Heb voor ik zwanger werd ook altijd van die dromen gehad die net echt lijken, en de laatste was dus van die positieve test :) Sinds ik zwanger ben eigenlijk niet meer gedroomd, of tenminste ik onthoud ze niet meer, terwijl ik altijd alle dromen kon onthouden! Zullen wel de hormonen zijn :) Hoop zo dat je straks positief test meis, nog 3 nachtjes slapen!

Margha, gelukkig ben je niet meer zo misselijk en was het misschien een virus. Nu weer heerlijk verder genieten meis!

Lappie, heel veel succes vandaag! Komt vast allemaal goed :D

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel stelletje lieverds dat jullie zijn!!!!!!!!

One, ik hoor mezelf nog heel stoer roepen dat ik thuis ging bevallen whahahaha. Tot ik rug weeën kreeg. Maar dan moet je er wel bijbedenken dat mijn onder rug (echt de wervels) beschadigd zijn door een auto ongeluk dus al een hele zwakke plek is. Anders had ik het denk ik volgehouden. Ik hoop dat het lukt lieverd en dat je lekker in je eigen omgeving je kleintje ter wereld mag brengen!!

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oké oeff lijkt me idd geen pretje .... Ja hoop ik ook ! Mijn moeder is wel thuis bevallen vn mij , maar ik vind t ook erg spannend hoor ,en als t niet gaat Bn ik binnen vijf min in t ziekenhuis...

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Daarom joh, komt vast allemaal god. Je kan veel meer aan dan dat je zou kunnen vermoeden.
    Dit wordt gewoon een droombevalling joh!!

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hahaha i hope so ...zie dr wel beetje tegenop ...de pijn enz, maar Bn ook heeeeeel erg benieuwd naar de kleine meid! Wil der graag zien vasthouden en knuffelen!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ga niet liegen, ja het doet pijn, maar je lichaam kan dit echt aan hoor meissie. En als het eenmaal zover is giert de adrenaline door je lichaam en dat helpt ook enorm veel. Gewoon over je heen laten komen en dn lekker van je meisje genieten!!

Hei en als ik het kan, kan jij het ook he hahahaha

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hahaha idd dankjewel mop ! Zal allemaal ook wel goedkomen xxxxx

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Esther, goed dat je hulp gaat zoeken in het ziekenhuis. 2 Jaar wachten is echt al heel lang! Duim zo dat je weer snel een kleintje mag krijgen! Mag ik vragen hoelang je er met je zoontje over hebt gedaan om zwanger te worden?

Mvj, wil je heel veel sterkte wensen aankomende week!

Hier in de klusweek, de leukste week van de maand;)
    De laatste dagen erg druk met werken! Gestart met hardlopen, nooit gedacht dat een minuut lopen zolang kon zijn...hihi! Probeer vanavond even alles bij te lezen en te reageren. Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Julia, natuurlijk mag je dat vragen. Ik werd in maand 17 zwanger van mijn zoontje. Dus ook daar duurde het nogal. En mijn bbz was ronde 16, dus bijna hetzelfde.

Jij lekker in de klusweek, dat is inderdaad de leukste week van de maand. En goed bezig met het hardlopen!!!

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi lieverds,
    Ben op van de zenuwen!!!!!!!
    Ik mag om 15.20u.
    xx Lappie

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Lappie, ahhhw meissie toch. Jammer dat je nog even moet wachten. Nog 4 uurtjes! Ik duim voor je meis.

Julia, goed bezig hoor met dat hardlopen! Leuk dat je klusweek weer is begonnen :) Doe je er nog iets extra's voor deze maand, gebruik je "hulpmiddelen"? En ga je weer ovutesten doen?

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lappie spannend meid! :D

@all
    Vk net toch ff gebeld voor de zekerheid, had de assistentte aan de lijn, verteld over gister met dat stukje slijmprop...
    Leek haar verder geen probleem, of dat ik me zorgen moest maken.
    Ze legt t nog wel even voor aan de vk, missch dat ik ff langs moet komen maar zoals zij dacht niet.. ook omdat ik geen hardebuiken/vruchtwater verlies enzo heb. Maar ze maakt er wel n notitie van. We zullen zien of ze nog trg belt of niet,maar moest t wel in de gaten houden & als ik me zorgen maakte gwn weerbellen.

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Fijn dat je toch even hebt kunnen bellen One, ben benieuwd of ze terug belt.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja dacht geef t toch even door.. omdat ik pas de 21e weer op controle moet.. :)

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie ik duim voor je meid

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Lappie denk aan je!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    one slijmprop verliezen hoeft niks te zeggen kan nu zelfs nog weer aan groeien...

18. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    he meiden.

weer lekker gekletst zie ik.
    hoop niet dat ik over dingen heen heb gelezen, sorry alvast!

@esther, goed dat je hulp gaat zoeken meid.
    @one, komt nu wel dichtbij voor je he, haha! spannend meis.
    @jennifer, denk dat je er goed aan hebt gedaan om te verzetten. :)
    @lappie.. spannend meis. denk aan je

hier vanmorgen babyzwemmen gedaan en zoonlief heeft zijn diploma. trots op ons ventje.
    verder mij vandaag flink brak voelen :( net even lekker een uurtje op de bank gelegen, heerlijk is dat!

19. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Lappie. Zal aan je denken meis.

Esther. Snap het heel goed dat je het zh gaat bellen, jullie zijn ook al een tijd bezig nu.

Rabia. Ooh bah die gekke dromen.

20. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Spannend lappie!!! Ik duim heel hard!!!
    Ik moet om 16.00... Ook weer zenuwen.

Deel Deze Pagina