Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Even snel...

Lappie heel veel succes. Knuff.

Linn jij ook succes.

Ik mag 17:00 weer naar de VK.

Iedereen dikke knuffel!!

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Lappie, hoe is t gegaan?

Linn, veel succes en plezier!

Grace, jij ook veel succes en plezier!

Anjamones, super! Gefeliciteerd met het diploma van je zoon. Mag je reuze trots op zijn :)

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Even heel snel, maar wel hebben een knipperlichtje gezien! :D
    6,3 weken en 0,619 cm.

4. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Lappie jeeeejj :D wat goed meis! gefeliciteerd
    Ricmar nee had t idd al gelezen, maar moet t wel in de gaten houden..
    Anja wat goed van je zoontje, gefeliciteerd hoor!
    xx

5. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Yeah lappie. Ben zo blij voor jullie.

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Yeahhhh lappie. Wat fijn meis. Xxx

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Lappie super nieuws :D

Hier ook alles weer in orde.

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

#4268 Yuna28, Jun 13, 2013
    Last edited by a moderator: Jun 13, 2013
    Lappie super meid!!

Grace fijn dat alles goed was!

9. Linn11

Linn11 Actief lid

Dec 16, 2012
    197
    0
    0
    Super fijn lappie ! Gefeliciteerd !!!!! Geniet ervan meis.

Hier alles ook top ! Hadden geen echo maar hartje luisteren en er werd naar m'n buik gekeken en alles groeit volgens het boekje! Super blij ook!!!

Gefeliciteerd anja toppertje!!!

10. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden !

ik lees hier mee op gsm hoor maar sinds dit weekend hebben we maar één laptop meer en mannetje is er altijd mee weg ;)
    en op gsm reageren vind ik zo lastig... ben altijd alles kwijt vooraleer ik start met te typen :)

nu is ml een aantal uurtjes weg dus tijd om eens goed te reageren op jullie :)

@Linn, ook al bijna halfweg ! spannend hé ! weten jullie al wat het wordt? (tenminste als jullie het willen weten)
    @Lappie, top van je echo, knipperlichtje is zooo leuk om te zien!!! ik weet nog dat ik bij Menno er heel emo van werd :) (ps er staat klein foutje in je datum ;) )
    @anja, leuk van je zoontje, zag ook al de foto's op fb! zooo flink van je kleintje !
    @one, hmm ik zou ook gebeld hebben hoor, heb bij Menno slijmprop niet verloren dus wist ook niet dat die nog kon teruggroeien... goed iig dat het geen probleem hoeft te zijn! laat die baby girl nog maar even groeien in je buikje!
    en voor pijn mbt bevalling had ik ook angsten... ik heb persweeëen gehad en leef ook nog (en ik ben zeer kleinzerig !!!)... helaas is het bij mij uitgedraaid op spoed ks dus weet niet echt hoe het "einde" van de bevalling voelt ;)
    @Julia, klus ze meid... deze maand moet het gewoon raak zijn voor je! ik heb een ooievaar ook richting jou gestuurd ! en hardlopen deed ik voor Menno ook... wil na een eventuele tweede bevalling ook weer gaan lopen... ik kon gewoon de 10 mijl lopen en nu puf en zweet ik na amper 500 meter :D
    @esther, jij nog paar daagjes voor NOD... duim nog steeds voor je hoor! ik snap je gevoel wel dat je nu naar ziekenhuis toe wilt als het dan toch niet raak mag zijn... het is jammer dat het zo dan 'moet' maar hoop gewoon dat het dan snel raak mag zijn voor jullie!!
    (ps wat is DTM?)
    @rabia, brr die dromen lijken me ook eng... ik herinner me niet vaak mijn dromen... weet wel toen met vmk dat ik 's nachts vaker wakker werd, zo om de dag ofzo... net alsof mijn lichaam al aan het wennen was om 's nachts wakker gemaakt te worden :(
    @jennifer, die twijfels zijn zo normaal... die eerste echo moet gewoon goed zitten ! duim voor je !

@al de rest dat ik nu even vergeet... dikke dikke knuffel :)

@ego, hier niet veel spannends aan het gebeuren, braafjes aan het afwachten... ben benieuwd wanneer ik nu mijn eitje ga hebben :) ben iig al aan de ovulatie testen ... wil mijn eitje echt niet mislopen deze ronde... ik vind het gek maar heb 3 pendels voor juli... dus onbewust begin ik meer en meer hoop te hebben (meer dan andere rondes bijvoorbeeld...) zo stom eigenlijk maar ja we gaan er iig voor :D

en sinds deze week heb ik weer meer vrede met het feit dat het tot nu toe nog niet gelukt is... heb gisteren vol bewondering kunnen kijken naar de echo van een collega (die dat onverwachts en ongepland zwanger raakte...) ... ik was echt oprecht blij voor haar ... klinkt cru dat dit misschien in het verleden niet zo was, is natuurlijk niet dat ik niet blij voor haar was (of voor iemand anders) maar het jaloers gevoel overheerste toch wel... en sinds deze week is dat weer minder... sorry warrige uitleg misschien maar jullie begrijpen het wel (hopelijk haha)

fijne avond iedereen !

11. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lappie!!! YYYEEEAAAAAAHHHHH!!!!! Geweldig meissie!!!

Grace en Linn ook weer door de apk?! Geweldig!!!!

Anja, plaatsvervangend trots op je ventje hoor!!

Hier helemaal brak, stomme nek ook. Gaat wel iets beter, waardoor je natuurlijk weer meer gaat bewegen waardoor alles weer pijn gaat doen.
    Ben nu echt aant twijfelen of ik moet gaan werken morgen.
    Hoef in principe maar 1 adres dus om 11:15 alweer klaar, maar ja.....het is wel een woning met 3 verdiepingen en strijken.....denk dat ik mar thuis blijf, mijn rug wordt ook steeds stijver van dat scheef lopen, bluh, is het al over???????

Dan krijg ik ook nog steeds kramp waarvan ik nu niet weet of het mijn eierstok of iets( mijn bmm is gevoelig) is of juist mijn darmen.....om het gewoon nog wat verwarrender te maken hahahaha. Joh, je kan maar beter alles tegelijk hebben dan ben je er ook tegelijk vanaf zeggen we dan maar.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lappie goed nieuws.

hier zit de eerste insuline er in, 1 dingn weet ik nu zeker max 38 weken ipv 40

13. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    grrr hier net heel veel getypt ... en moet bericht weer nagekeken worden door moderator??!! wat doe ik toch verkeerd :)

hoop dat bericht van zo net er toch nog doorkomt !

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: dat snap ik hoor meis! 11/12 weken geeft je toch een wat veiliger gevoel he?

@ One: ja deze keer willen we het wel weten. Puur omdat het makkelijker is ;). Mocht dit een meisje worden, dan kunnen we Joshua's spulletjes gaan uitzoeken en verkopen...
    Och, dat is zeker een leuk idee zeg :D.
    Ow meid, die slijmprop kan je al weeeeeeeeeken van te voren verliezen. Zegt niets ;).
    Inderdaad, bevallen doet nu eenmaal pijn, maar je gaat dit aankunnen en zo niet... kun je altijd naar het ziekenhuis en alsnog om pijnbestrijding vragen.
    Goed dat je gebeld hebt als je je zorgen maakte. Je kunt beter een keer teveel dan te weinig bellen en daarbij zijn ze daarvoor toch?

@ Grace: gewoon jullie gevoel volgen in de naam hoor! En ik zie niet in, waarom er grapjes gemaakt zouden worden om de initialen...
    Fijn dat jullie ook weer goedgekeurd zijn ;)

@ Jennifer: Jep, deze keer willen we het wel weten. Over een week rond deze tijd weten we het al een tijdje ;). Vanavond weer geen laptop... ben geloof ik even laptop moe ofzo...
    Ow meissie toch, ben je jezelf gek aan het maken? Niet doen hoor! Ik zou zeker gaan voor de 7+3, zodat je "zeker" bent dat je een hartje gaat zien.

@ Margha: hahaha ja, gaat nog spannend worden wie er van ons eerst gaat bevallen ;)
    Wat gaaf dat je een droom hebt gehad over wat het gaat worden... Hier nog niets... Ik moet denk ik eerst maar weer eens even flink mediteren... Maar gun me daar op het moment geen tijd voor...Moet ik toch maar wel weer even doen.

@ Rabia: hmmmm, dat zijn wel rare dromen idd hahahaha... Kan me voorstellen dat dit niet fijn is.

@ Esther: hier gaat het redelijk... Ben doodmoe na vandaag hahahaha. Heb meegeholpen met het kleuterfeest, maar ik was écht werkelijkwaar gesloopt! Helemaal met je eens meid. Ze moeten je nu gewoon eens gaan helpen. Punt!
    Wat vervelend al die pijntje zeg... Dikke knuffel meis.

@ Julia: dankjewel meid. Morgen krijgen we de uitslag al... word nu toch wel weer heel erg spannend...
    Veel plezier met klussen meid!

@ Anjamones: wat supergoed van je ventje! Gefeliciteerd meid!

@ Lappie: jaaaaaaaaaaaaaaaa, whoehoe!!! Een knipperlichtje! Super meid!

@ Ricmar: dat scheelt alweer minimaal 2 weken :D. Lekker eerder genieten ;).

@ Mamavanmenno: wat is dat nou weer voor onzin? Tjonge zeg... Soms...

Hier ben ik een beetje laptopmoe geloof ik... ga straks weer lekker zonder laptop naar boven. Zo J.oshua lekker naar bed brengen, die is doodmoe.
    Eergisteren al heel onrustig, steeds oor en keelpijn, gisteren heeft hij de boel bij de moeder van mijn beste vriendin op de slaapkamer overhoop gehaald en toen nog iedere keer klieren door uit het campingbedje te klimmen en te gaan donderjagen in de slaapkamer van het broertje van mijn beste vriendin... Tot ik écht even heel boos op hem werd... Toen sliep hij rond een uur of 22.30 uur een keer!!! Pffffffffff.
    Dus hoog tijd om lekker vroeg op bed te gaan...

Ik lig zelf ook niet laat, want ik ben doodop na het helpen bij het kleuterfeest op school. Ik had geen groepje, maar liep wel steeds rond. Ik merk het nu ook wel aan mijn bekken dat het teveel "slenteren" is geweest. Dus moet daar écht mee gaan uitkijken... Nog steeds geen oproep gehad van de bekkentherapeut, dus morgen maar ffies bellen daar naartoe...
    Dus lieverds, tot morgen (als ik er puf voor heb). Ik ga lekker met mijn haakwerkje (inclusief nieuwe haaknaald, want mijn vorige brak eergister door midden) op bed.

Slaap lekker alvast lieverds <3. Morgen word zware dag voor mij (dus vandaar de puf)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow ja, ik vind nog iets heel bijzonder...
    Ik ben nu gewoon zwanger met 2 leidsters van het KDV/NSO...
    De een is in augustus uitgerekend en de ander 10 december :D. Zoooooo leuk! En laten dat nou net de leidsters zijn, waar wij het meest mee hebben :D.
    Echt heel bijzonder.

16. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Yeah lappie wat goed meid geniet ervan

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Lappie, super meid! Ben zo blij voor je :D

Mvj, inderdaad die 11/12 weken vind ik toch veel veiliger dan nu ik weet dat 2 weken geleden het hartje nog knipperde.. Jeetje kan me voorstellen dat je geen puf meer hebt na eerst gister en nu vandaag! Wel fijn dat je ervan genoten hebt vamdaag :) Heerlijk vroeg slapen meis, trusten!

Esther, wat vervelend die pijnen zeg! Blijf idd maar lekker thuis meis morgen. Even bijkomen.

Linn, fijn dat alles volgens het boekje gaat meid!

Grace, jeejj weer door de keuring!

Mvm, hahah weer die moderator? Wat heb je nou weer getypt? Haha. Hoop idd voor je dat ie nog doorkomt, anders was al het typen voor niets..

18. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik mag voorlopig elke week een echo!
    Zooooo blij mee.
    Heb zoveel angst gewoon.

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Heerlijk lappie! Lekker elke week genieten van je mooie beeb :)

20. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lappie, lekker meis elke week een echo. Is goed voor je rust.

mvj, jij lekker vroeg naar bedje dan moppie.

mvm, ze moeten jou wel steeds hebben he? Vraag me af wat jij dan allemaal schrijft? Kun je ze dat niet eens vragen om welk woord het steeds gaat dan? Kun je dat vermijden want dit is ook niet handig.

Ik zit me hier te irriteren. Ik wil een film downloaden en branden voor onze kleine vent EN HET LUKT NIET!!!!!! Ik snap geen ruk van die programma's en dat mannetje is zo gek van die film dat hij hem het liefst 4 keer per dag kijkt (wat dus echt niet gebeurd hahahahaha).
    Morgen vriend maar laten doen want ik smijt dadelijk de laptop uit de raam hoor .........ergernis ergernis.......

Share This Page