Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Lappie: wow hoe krijg je dat voor elkaar? wel fijn voor je elke week even spieken!

mvj : dat is dan fijn dat het precies die leuke zijn :)

Esther balen dat het niet lukt.. :s

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ricmar, las er bijna overheen, maar dus al met 38 weken je kleintje in je armen. Balen dat je aan de insuline moet natuurlijk, maar het vooruitzicht op je kleintje is natuurlijk ook wel lekker lijkt me zo.

Yuna, ja heb het maar opgegeven hoor want kom er echt niet wijs uit. Zal wel aan mij liggen.

3. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Ja vraag me ook af om welk woord het gaat...heb topic gestart maar voorlopig geen duidelijk antwoord

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Haha ondertussen antwoord van moderator... Ze weten ook niet wat fout was aan bericht... Ondertussen is bericht geplaatst op pagina 427...

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm, nou heb eens eventjes je hele post gelezen whahahaha.
    DTM zijn de initialen van mijn zoontje en tevens een onderdeel van autorace-wereldje.( Deutsche Tourenwagen-Masters)

En zeker begrijpen wij dat "jaloerse" gevoel en ik persoonlijk vind da niet meer dan normaal meis. Tuurlijk gun je het iedereen, mar jezelf ook. En als het dan niet lukt en iemand anders wel dan wil dat wel eens pijn doen natuurlijk. Geeft helemaal niks joh!!

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi meiden,
    Hier mijn echo: :D

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Nou, ze vroeg: wanneer zou je weer willen?
    Dus toen zei ik: volgende week?
    Dat was prima en als ik dan het gevoel had weer over een week te willen dan was dat goed. Tot dat ik er een rustig gevoel bij had.
    Hartstikke lief toch??
    Had ik ook echt niet verwacht hoor.
    Want ik was al van plan om elke week een echo te doen, desnoods betaald. Maar ze was erg lief en snapte heel goed dat ik zo'n angst heb.

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Dat is echt hartstikke lief :) vind het echt fijn voor je :)

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lappie mooie echo meissie en dat is inderdaad erg lief en begripvol van haar.

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen dames,

Jeetje, ik ben eindelijk weer iets rustiger.
    Ik had om 15.20u een afspraak. We waren er al om 15.00u. Uiteindelijk kon ik pas 15.35u naar binnen.
    En toen meteen de echo. En ze kon het hartje dus niet vinden he! :$
    Pfffff en het duurde en het duurde... ik vroeg al: het is niet goed he?
    Man man ik dacht dat ik gek werd.
    Uiteindelijk zag ik iets flikkeren waarvan ik dacht zou dat het zijn?
    Ook ging ze steeds inzoomen op het hartje en dan die geluidscurve laten zien. Nou geen curve dus, steeds weer een platte lijn.
    Uiteindelijk had ze hem!! Jezus ik heb wel 600 x gevraagd: ziet het er goed uit? Klopt het hartje snel genoeg? Is de maat in orde?
    Als ze dan een antwoord gaf (hij zit er en hij doet het, alles ziet er goed uit voor nu) dan zei ik: ik ben nog steeds niet gerustgesteld. Ik bleef maar op zoek naar bevestiging.

Gisteravond laat kreeg ik pas wat rust in m'n lijf. Toen kon ik echt even met blijdschap naar de echofoto kijken.
    Mensenkinderen wat een project is dit toch!!!!!!!

Hoest met jullie? ;)
    Moet vandaag trouwens werken, dus ben er vanavond pas weer.
    Fijne dag allemaal!

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh watveen spanning Lappie. En wat fijn dat je nu rust hebt en iedere week voor een echo mag.

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hahaha Lappie kan het me zo goed voorstellen! Mijn man werd gek van al die vragen die ik stelde ;) Bij mij had ze het hartje wel gelijk gevonden, maar volgens mij heeft ze niet goed kunnen meten of wist ze gewoon niet hoe ofzo.. Want ze zei dat de beeb maar 0,5 cm groot was terwijl ik al 7 weken ver was (misschien nog wel verder). Toen wilde ze me gelijk al een week terugzetten.. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de beeb toen nog zo klein was.. We gaan het zien, nog 11 nachtjes.. Vind het nog steeds heel eng dus kan me je gevoel heel goed voorstellen!

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie wat n spanning zeg!!! Maar wat fijn dat je elke week mag komen en dat je nu wat geruster bent ;) geniet ervan meis!!! En mooie echo hoor :)

14. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    #4294 Jennifer2106, 14 jun 2013
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013
    @lappie. Spannend he. Pppff. Kan me voorstellen dat je het benauwd kreeg toen ze het hartje niet meteen kon vinden. Gelukkig is alles goed en mag je volgende week weer.

@rabia. Hoe gaat het met de kwaaltjes?

@evelien. Nog 11 dagen. Aftellen maar. Leuk hoor.

@esther. Hoe gaat het meis? Zakt de pijn al een beetje?

@margha. Hoe gaat het met de misselijkheid nu? Hoop dat het weer weg is.

@mvj. Leuk dat het feestje voor de kids zo geslaagd was. Kan je dan van genieten he. Denk dat Joshua heerlijk heeft geslapen daarna. Spannend datjullie bijna weten wat het gaat worden. Ben zo benieuwd.

@one. Geen slijm meer verloren?

@mvm. Hihi. Stonden echt geen gekke dingen in je tekst. Raar dat ze steeds jou moeten hebben.

@yuna. Hoe voel jij je meis?

Hier gisteren m'n laatste doosje kv testen open gemaakt en m'n test is lichter geworden. Dus bij de etos testpoint gehaald en die was gewoon wel donker. Vandaag de laatste kv gedaan en ook nog lichter dan die knal van van de week. Testpoint wel netjes. Ben daardoor nu nog onzekerder geworden. Vind het zo raar dat de kv ineens niet meer knallen. Ga nu geen testen meer kopen want ik word er gek van. Ga maar ervan uit dat de kv gewoon maandag ochtend testjes zijn. De testpoint zijn ook minder gevoelig dan de kv en die zijn overduidelijk.
    Hebben jullie nog tips voor deze onzekere bange muts. :D

Dit zijn trouwens de testjes.

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer, die testjes zijn toch nog mooi meissie? Niet onzeker zijn hoor, gewoon lekker zwanger zijn! Ik zou voor je gemoedsrust ook niet meer testen inderdaad, maakt je alleen maar bang. En zoals je zei je testpoint knalt nog wel, dus geen paniek! Je bent nog heerlijk zwanger meissie *knuff*

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @evelien. Ik koop geen testen meer. Heb gewoon gisteren de hele dag pijn in m'n buik gehad van de angst. Geloof gewoon de testpoint en we gaan het wel zien. Maandag komt mvm dus ben wel benieuwd of die knalt. Dat deed ie de vorige x wel nl. Knufff terug en bedankt voor je bemoedigende woorden.

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer, fijn dat mvm morgen al komt meis. Die test gaat gewoon ook mooi knallen :) En niet bedanken hoor, daar ben ik voor!

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lappie, nou kan de spanning tot hier voelen meis. Fijn dat je nu wat geruster bent.

Jennifer, jij onzeker moppie van je, daar gaan we:
    * HCG schommelt in het begin
    * de kv testen zijn lang niet meer wat ze geweest zijn
    * HCG kan zover oplopen dat de test het niet meer aankan
    Dus kv lekker negeren meissie, zit helemaal goed!!!

Hier nog steeds wat aan de brakke kant, maar gaat elke dag een beetje beter. Wel ben ik thuis gebleven want het voelt nog niet goed. Verder gaat mijn bmm open dus ongi komt eraan, echt zin in ook bluh......

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goed dat je thuis bent gebleven Esther, heel verstandig. Even rustig aan *knuff* sterkte! Bah stomme ongi ook...

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jaa die kv zijn echt raar..hier ook een lichtere test maar wel 2-3 op cb 2 dagen geleden...

goed dat je thuis bent gebleven esther!

hier gaat het goed, wel onzeker gezien geen klachten maar ach veel veranderen kan je toch niet :) en mijn testen knallen dus..

Deel Deze Pagina