Nou daar is ik weer. Maar voor het verhaal komt: mvj wat ben ik blij meis!!!! Heerlijk. Knuffel haar maar eens goed van ons!! Ricmar, haar ogen waren goed en tandvlees ook gelukkig. Nou er is eigenlijk zover ze nu kunnen zien niks aan de hand, hoogstwaarschijnlijk een virus. Ze heeft extreem gevoelige ingewanden dus vandaar dat ze ook waarschijnlijk zo heftig reageerde. Vanuit de anus het bloed was een adertje van het harde duwen en vanuit de mond was heel waarschijnlijk ook zoiets. Op dit moment ligt ze lekker te slapen en ze heeft alweer naar me gekwispeld. Ze heeft wat afgekookte rijst en het water daarvan gehad en het blijft goed binnen gelukkig. Ook heeft ze vanaf vanmiddag alles netjes binnen gehouden en net met wandelen heeft ze gewoon niks gedaan. Ook kijkt ze weer helder uit haar ogen. Jee merkt wel nog heel goed aan haar dat ze heel moe is van het hele gedoe, maar ja dat zou ik ook hebben. Natuurlijk moet ik haar wel heel goed in de gaten houden de komende dagen en als het verslechterd (wat niet verwacht wordt, ook omdat ze nog niet uitgedroogd was) moet ik gelijk weer terug met haar.........voor nu ben ik blij met de uitslag, maar wat een stress zeg..... Voor iedereen een dikke knuffel aangezien ik niet meer helemaal weet wat er geschreven is. Owh ja, Rabia wat was je temp dan???
@anja. Lekker rustig aan en chillen in bad is zoooo lekker. Geniet er lekker van. @esther. Superrrrr goed nieuws. Hoop dat ze snel weer helemaal opgeknapt is.
Dank je wel meissie, hoop ik ook. Deze spanning hoop ik heel lang niet meer te hoeven voelen. Bedenk me net dat ik morgen het rijk voor me alleen heb, lekker joh. Vriend gaat ergens werken (uithelpen met een vijver) en zoontje gaat met opa en oma mee naar een familiedag van het werk. Die wordt om 12 opgehaald en rond 19 weer thuis.....boh ik ga denk ik eens helemaal niks doen (niet dat dat gaat lukken whahahaha).
Esther gelukkig goed nieuws en zag van MvJ ook goed nieuws voorbij komen.. hier vandaag alle oude kleding van Vince allemaal uitgezocht en per maat in dozen gedaan, hoef echt niet veel te shoppen, ga gewoon nog wat leuke dingen bij halen in maat 50/56
Esther, pffff wat fijn goed nieuws zeg. Dit wil je inderdaad heel lang niet meer meemaken. Mvj, wow, wat een geweldig nieuws zeg! Helemaal geweldig!!
zo'n ego berichtje mag altijd, maakt ons allen ook heel blij en opgelucht !!! geniet van dit goede nieuws ! @lappie, leuk van je mooie echo, maar oh wat een spanning voor het vinden van het hartje... in ieder geval goed dat je elke week mag gaan @rabia, spannend voor jou nu... je pendels voorspellen veel goeds ! duim voor je ! @jennifer, meid stop met testen ik weet wat het is om meerdere keren te testen maar je gaat alleen maar twijfelen en dat is niet goed voor je! @esther, mag ik nog verder duimen... nou ook al wil je het niet ik doe het toch, zo koppig ben ik dan wel weer heb je al meer nieuws ivm je hond? hoe oud is ze? veel sterkte, ik zou ook een beroerte krijgen als één van onze honden iets voor zou hebben oh lees net dat het ok is nu... toch maar goed in de gaten houden die lieverd van je ! @julia, klus ze meid... ik klus ook goed mee deze cyclus... we gaan ervoor hé meid! @anja, rust goed uit meid, die kleine neemt nu veel energie van je weg. @ego, hier nog steeds rustig... dus voorlopig niet veel te melden haha ik duim voor iedereen hier! morgen ga ik naar de kapper, de schaar gaat er goed in deze keer... ml was er eerst een beetje tegen maar heb hem kunnen overtuigen oh en ik weet niet meer of het hier in dit topic was, maar was er niet iemand van jullie naar muse geweest... wel ik heb via vriend van mijn vader tickets gekregen voor muse nu dinsdag op festival terrein van Werchter... zo happy! gratis en voor niets naar mega leuk festival, I like
@ricmar. Heel verstandig. En hoe vaak dragen ze dingen nou echt. @mvm. Lekker ff een x wat anders. Wel ff foto showen op fb he. Ben erg benieuwd. Wat is muse? Las op fb ook iemand die er vorige week geweest is. Ik ben meer van de r&b hiphop en reggeaton Veel plezier iig. Lekker genieten. @tinkerbell. Veel plezier meis. Lekker samen genieten van de lekkere zee lucht.
euhm je kent misschien het liedje van de olympische spelen (openingsceremonie) ... dat is van de groep Muse kijk er naaruit... maar ik ben helemaal niet into r&b enzo... eerder rock, punk, metal haha ieder zijn ding
@evelien Hihi nee doe ik niet express maar past er niet meer op!!! Dan geeft ie aan dat t niet past Snap der niks van!! Mja ik probeer wel ff of ik m er weer op krijg.... @mvj ohhh wat fijn om te horen meis!!! Pfff wat n opluchting @esther ohh vervelend meis van je hondje maar gelukkig gaat t al iets beter!! Hopen knapt ze nu weer op en gaat alles weer goed @mvm tja vorige ronde 6pendels maar helaas niks :S mja wachten gewoon af!! T is meer n soort van bevestiging dat je mss toch wel zwanger raakt....meer voor je gevoel eigenlijk hoor!!! Sorry weet de rest niet meer Vandaag hele erge buikkrampen leek wel op ongi pijn maar kwam niks, mss ook wel dat t aan m'n darmen lag maar weet ik niet zeker!!! Maar is wel lastig als je dan nog 4 uur moet Streetdancen :S Pfff...ben weer helemaal op en m'n rug doet nu ook zo'n pijn!!! Heb net thuis nog ff wat gegeten maar maak ff n lekker waterkruikje, lekker douchen en dan kruip ik lekker m'n nest in!!! Hihi...slaap lekker ladies
mvm, natuurlijk mag jij doorduimen lieverd!! Tinkerbell, veel plezier meis en kom lekker tot rust. Rabia, dan heb je te veel tekens in je handtekening staan. Moet je even je pendels aanpassen of de tekst van de link veranderen in "FF" ofzo ipv "my ovulation chard". Slaap lekker meissies!!
Oh en mijn 'belofte' om later op de anderen te reageren is niet meer gelukt, kreeg de hele avond (onverwachts) visite en nu is het al weer half twaalf. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen meiden, iedereen druk van het weekend aan het genieten? Hier druk druk druk en krampen bij het leven dus gaat niet lang meer duren.
Tinkerbell geniet ervan! Waar gaan jullie!? Esss ik blijf koppig duimen. Dikke knuffel!!! Rabia ik duim ook voor jou!! En de rest natuurlijk ook! Ik zit nu bij de kapper... Vind dat altijd spannend haha... Hoop op mooi resultaat :-D
Goeie morgen dames, Hier op dot moment niet zo veel kwaaltje mar goed dat kan nog veranderen gedurende de dag!! Heb alleen zere boobs op dit moment en morgen die test :S t is ook voor t eerst dat ik gewoon eigenlijk liever niet wil testen mja zou wel n leuk vaderdag kado zijn toch ik voel me absoluut niet zwanger ofzo dus denk morgen gewoon die omowitte test!!! als ie morgen negatief is ga ik sowieso niet meer testen hoor!!! Kan ik voor de volgende ronde eindelijk die conceive plu gebruiken Hihi tja we zullen t zien...wens jullie allemaal n fijn wkend!!! en hopelijk met veel zon, want hier is t nu heel bewolkt :S @esther ohh nee krampen bahh niks aan hoop dat t niet door gaat breken meis!!!
mvm, dank je wel. En we willen het resultaat zien he!! Rabia, ik duim hoor meissie!! Hier gaat het morgen echt wel doorbreken helaas.
@esther jammer meis had t je echt gegunt!!! dikke knuff...maar denk dat ik je de hand kan schudden hoor :S denk dat ik dinsdag ook gewoon ongi ga worden!!! heb trouwens mn tempkaartje er weer opstaan....waarschijnlijk lukt t gewoon niet met mn tel en wel op pc hij staat er dus weer op dames en kunnen jullie weer meegluren hihi....