Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, spannend meissie!! Hoe laat sta je op? Niet dat je een beetje igt uit te slapen tot 13:00 uur ofzo whahahahaha

Jennifer, het gaat wel met haar, dank je wel. Vandaag heeft ze nog 1x wat slijm met een heel klein beetje bloed opgehoest om het zo maar te zeggen. Verder is ze wel een heel stuk vrolijker gelukkig.

Grace, het gaat wel ok op zich. Beetje brak nog en nog niet ongi. Maar ja weet niet precies wanneer ei is geweest nauurlijk. Ik gok op cd16 en dan word ik morgen ongi. Maar ik weet alleen zeker dat op cd 19 mijn temp hoog genoeg was om na ei te zijn.
    We zullen het wel merken.

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Haha ik moet altijd vaak nar de wc dus zal wel vroeg zijn dan!!! Zo rond 6/7 uur mss?! Geen idee zeker niet 13.00 haha...probeer wel op te houden dan vannacht :p haha

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ah jog 7 uur ben ik allang wakker en aant rondlopen dus dat kan ik aan hoor hahahaha. Ik hou je in de gaten. Zal dalijk een extra kaarsje voor je aansteken voor een goed resultaat!!

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther Ahhh thnx meis!!! Lief van je ;) Hihi jah zo vroeg...Pff zal zeker Wennen zijn met n kind in huis mja is t allemaal waard toch ;)
    Ik kruip lekker m'n bedje in....tot morgen dames!!!

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Fijn dat ze zich al wat beter voelt. Zielig want ze kunnen ons niet zeggen wat er mis is. Maar gelukkig heeft ze jou als baasje:)

@rabia. Spannendddddddddd. Ik kom ook meteen kijken naar je testje morgenochtend. Slaap lekker

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Zoals verwacht is de test hartstikke negatie hoor dames!!! Tja ik wist t eigenlijk al wel...ach jah!! Ik vond t al knap van mezelf dat ik noet eerder heb getest!! Worden gewoon ongi dinsdag en gaan we weer verder ;) maare ik ben nog moe dus ga weer slapen!! Voor degene die willen gluren :p hier is m'n testje!!!

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Rabia eerlijk gezegd lijk ik precies wel een streepje staan hoor

Mvm wij zitten in oostende

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames,

Rabia, ik wilde dus precies hetzelfde schrijven als Tinkerbell...............dus ik hou hoop voor je!!

Hier vanmorgen ongi geworden. Had gisteravond heel laat al beetje roze dus was niet verbaasd. Nu flinke krampen etc, maar goed we doen het er maar mee. Op naar ronde 24.......

Meisjes, allemaal een fijne Vaderdag vandaag!!

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hier nog een. Eerste blik lijk ik ook een streepje te zien. Heel licht weliswaar.
    Wie weet over twee daagjes. Ik duim even verderm

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther balen :( Ga je nu de gyn bellen?

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    rabia volgens mij is hij ook nog te nat om goed te beoordelen weet dat het bij deze testen lang duurt voor de iets kleuren, wel lang genoeg wachten dus en ook ik zie iets licht.
    Het zijn niet mijn favo testen..

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, zijn die van Z&K? Want die kleurde bij mij ook pas laat positief, terwijl de rest al goed duidelijk was, ik duim verder.

Grace, ja denk het wel. Vriend is er nog een beetje "bang" voor, maar ik denk toch dat ik morgen gewoon bel.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Esther balen.. echt rot dikke knuffel

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Het is ook eng, maar hetvis ook mooi geweest. Al zo lang bezig, een bbz en nog een eileider. Beetje hulp mag wel voor een wondertje. Knuff.

15. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Ik lijk ook heel licht iets te zien. En ik had op de kv een duidelijk streepje en op deze z&k dipstick zag je heeeeeeel licht iets. Ik heb dus zeker nog hoop voor jou. Heb je geen kv in de buurt die open is. Zou ik die zeker halen en doen. Dit is een zgn extra gevoelige maar dat zijn ze niet. Ik blijf duimen.

@esther :( balen meis. Zou zeker de gyn bellen. Duurt toch ook weer even voordat je er terecht kunt. Kan je vriend in de tussentijd wennen aan het idee. Knufff

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames, jullie laten me nu wel twijfelen hoor :p ik dacht eerst ook iets lichts te zien maar er zit ook n heel klein deukje in die test op de plek waar je 2e streepje zou moeten kunnen zien!! Mja ik keek net weer en als ik m omdraai zie ik geen streepje :S deze zijn idd van z&k...er is hier nu niks open geen kruidvat in ieder geval dus ik kan nu toch jog niet testen!! Ik wacht m'n NOD dinsdag wel af mocht ik dan nog geen ongi vinden doe ik wel n test weer!!

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Sorry dames nog ff weer n nieuwe foto update...hb m omgedraaid met de deuk naar boven en ik zie toch echt helemaal niks hoor!! Hij's echt negatief!!! Ook de foto in negatief niks te zien!!! Ik wacht lekker m'n NOD af dan weten we meer ;) ik had met mijn vmk op 12dpo ook negatief getest en op dag 14 werd ik ongi dus dacht er niks van tot ik door de stolsels en kleur bloed dacht dit klopt niet en op de dag van "ongi" pas positief getest!!! Mss duurt t bij mij gewoon wat langer of gewoon ongi natuurlijk :p

18. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen meiden

@rabia, sorry meid ik zie niets op je test ... maar zolang er geen bloed is, mag je moed houden ! ik duim voor je !
    @esther, balen meid... en dat je mannetje bang heeft voor het vervolg, nou ja dat snap ik wel... toen het in de tijd bij ons niet lukte, was ml ook niet meteen klaar om naar dokters enzo te stappen... hij had wat tijd nodig... gelukkig wisten we wel dat 'het' iig bij mij lag (geen eisprong) en mijn gyn was wel zo lief om al te starten met clomid zonder dat ml getest werd...
    iig veel succes !!!

@de rest, heb weer mogen uitslapen van mijn man... zalig :)
    hier is het vandaag geen vaderdag, in BE was dat vorige week... maar dames geniet van met jullie gezin van vaderdag!!!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rabia: ik blijf voor je duimen hoor. Op de laatste foto zie ik idd ook niks, maar op die andere lijk ik toch echt een streepje te zien. Gezien je temp heb ik nog steeds hoop voor je.

@ Esther: bah wat balen voor je meis. Groot gelijk dat je de gyn gaat bellen. Snap wel dat je mannetje het wat eng vind. Maar is natuurlijk voor een mooi goed doel.

Hier vandaag onverwachts toch vrij. Zitten nu bij mijn schoonouders en gaan hier dan zo rond 14 uur weer weg, op weg naar mijn eigen ouders.
    Heb wel koppijn, want was om 01.30 uur paa thuis van werken en vanmorgen om 8 uur er weer uit om optijd in de auto te zitten.

Voor de rest ben ik het kwijt (zit nu op mijn foon) Vanavond ben ik er misschien weer.

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje dames!!! Had wel na m'n test toen ik weer naar bed ging ineens heel erg misselijk maar trok weer weg nu ook veel pijn links onderin m'n buik :S en m'n temp is wel gedaald dus zal m'n ongi wel komen...had wel half uur eerder getempt dus jah moest naar wc dus ...Hihi kon niet meer ophouden!!! Mja nog 2 dagen ;)

Deel Deze Pagina