Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, ik blijf stug doorduimen.

mvm, lekker uitslapen joh.

mvj, doe maar een beetje rustig aan meis.

Hier net samen met de kleine man een uurtje bij ons in bed geslapen: HEEEEERLIJK!!! Had het ook wel nodig want hij heeft me de halve nacht wakker gehouden, dus nu kan ik er weer tegenaan.
    Heb vriend gezegd dat ik morgen ga bellen, keek me een beetje raar aan en zei dat dat goed was. Wij hebben alle onderzoeken al gehad incl die van het zaad en ze weten het gewoon niet. We zullen zien morgen wat ze zeggen.

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther dankje meis!!! ;) ook spannend voor jullie hoor...ben benieuwd wat ze morgen zullen gaan zeggen!!!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: ik doe zeker rustigaan hoor. Op de terugweg naar mijn ouders toe nog zeker een half uur in de auto geslapen. Erg gezellig gehad vanmiddag.

Vanavond lekker makkelijk gedaan. J.oshua heeft pannenkoeken gehad en wij pizza. Ik nog niet eens een halve pizza. De rest heeft manlief opgegeten. De vaatwasser staat al aan.

Vanavond blijft de laptop lekker uit. Ga lekker verder haken aan het wiegendekentje. Hij word echt heel erg mooi. (al zeg ik het zelf)

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia, zullen wel gewoon een afspraak maken, verder niks nog. Vriend vind het in ieder geval goed dat ik bel dus dat is al heel wat waard.

mvj, goed bezig meissie, lekker relax doen. Ik wil wel het resultaat van hett dekentje zien, dat snap je natuurlijk.

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Nou denk dat t game over is hoor!! M'n temp is nog verser gedaald!!! Tja morgen weet ik meer ;) wordt altijd op 14dpo ongi dus moet haast wel....op dit moment heb ik weinig kwaaltjes alleen gevoelige boobs meer niet!! Ook beetje grieperig maar komt door die rot hooikoorts waar ik helemaal gek van wordt!!! :( nou dames fijne dag vandaag!! Hopelijk wat beter weer :D ik ga weer verder aan m'n opdrachten maar spiek zo af en toe wel ff!!! Hihi....

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Rabia he gedverdemme.......niet leuk

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Niet leuk:( echt balen. Volgende ronde met conceive plus moet het lukken:).

@esther. Hoe gaat het met je nek?

Hier komt straks mvm.

8. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen meiden

@rabia, ik blaas zodat die temp morgen misschien nog de hoogte ingaat ! knuffel !

@ego, vandaag rustige dag :) samen met mijn beste vriendin shoppen en iets eten... nu gauw nog even stofzuigen en dan kom ik hier vanavond nog eens piepen!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvm, veel plezier vandaag.

Jennifer, leuk. Wel showen die test he!!
    Mijn nek blijft nog wat stijf, maar het begint beter te gaan.

Ik heb net naar het ziekenhuis gebeld en ik mag as woensdag al er naar toe. Dan zit ik op cd4. Assistente wilde me gelijk goed in mijn cyclus inplannen. Nu hopen dat de gyn net zo goed meewerkt.

Wat is toch met mijn banner aan de hand?? Stomme ding blijft vasthangen ofzo........

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgen dames!

Rabia, balennnnn :( Hoop toch nog dat je temp morgen stijgt hoor!

Jennifer, leuk mvm :D Die knaltest wel ff showen he! Enneh leuk dat je weer zo'n dekentje krijgt hihi.

Esther, vandaag ging je bellen he? Ben benieuwd wat ze zeggen.

Mvj, ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat van je wiegendekentje straks :D

Mvm, veel plezier vandaag!

Hier valt het wachten toch wel zwaar tegen! Nog 8 nachtjes slapen, maar de tijd gaat zo langzaam! Hoop zooo dat de kleine goed gegroeid is en ik niet achterloop op schema ofzo.. En natuurlijk hoop ik vooral dat het hartje nog klopt.. Voel me niet echt zwanger, op de gevoelige boobs en vervelende darmen na. Gister bij mijn schoonouders voor vaderdag. Heerlijk zo'n turkse schoonfamilie, de eettafel stond weer helemaal vol! Maaaarrr.. ik kon natuurlijk bijna niks eten, alleen groente, sla en yoghurt heb ik gegeten :( Baal er inmiddels zo van! Als dit tot volgende week aanhoudt is het 4 weken dat dit duurt, en denk dat ik dan toch even de vk weer inschakel.. Denk dat is toch essentiele voedingsstoffen mis...

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, ik mag woensdag er naartoe om 09:10.
    Meisje toch, nog heel eventjes volhouden. Die kleine pakt zich toch wel wat die nodig heeft meissie. Dikke knuffel voor jou!!

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Alles wat je eet of binnenkrijgt is goed hoor eveneens de kleine red zich wel neemt wat hij.zij nodig is ..ik at ook heel vaak alleen maar lekkere dingen ,en egt waar ik zin in had .....

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvm. Heel veel plezier. Lekker genieten.

@esther. Wauwww wat fijn dat je woensdagavond kan komen. Als degen net zo mee werkt zou dat helemaal super zijn. Gelukkig gaat het met je nek al iets beter.

@evelien. Wachten is verschrikkelijk. Ik moet nog 14 dagen wachten. Pppff wat een hel. En je hebt toch genoeg symptomen als ik te zo lees;)
    Komt goed meis.

Kom straks m'n test showen maar denk niet dat ie mega knalt. M'n urine is niet echt geconcentreerd. Heb niks gedronken maar moet elk half uur plassen. Ben benieuwd.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther spannend meid bn benieuwd wst de gyn gaat zeggen

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, ohh heerlijk woensdag al, en ook zo vroeg. Hoef je niet lang te wachten :) Heel fijn dat je dan al terecht kan! Je hebt gelijk, die kleine redt zich wel. Die komt er alleen maar sterker uit straks :D

One, jij hebt dit ook meegemaakt zie ik. Moet wel zeggen dat ik het echt vervelend aan het worden vind.. Ik kon nooit zonder vlees, elke dag moest ik wel een stuk hebben, en dan het liefst een lekkere biefstuk ofzo haha. Maar nu vind ik vlees zo vies! Daarom heb ik het idee dat ik niet alles binnen krijg wat ik nodig heb. Maar jij bent er ook heel mooi bovenop gekomen he :D Hoe lang heb jij er last van gehad?

Jennifer, jaa jeetje jij ook nog 14 dagen. Als ik het over kon slapen zou ik dat nu doen! Slapen en dan op die mooie dag wakker worden hihi :D Haha ja genoeg symptomen, maar ja nooit symptomen genoeg he ;) Mijn urine was tijdens het bezoek van mvm ook niet geconcentreerd. Ik was een half uur van tevoren nog naar de wc gegaan en dacht *&%# waarom doe ik dat nou mvm komt straks! Dus veel gedronken en toen mvm er was weer geplast haha. Maar was een mooie knaller hoor hihi. Komt goed meissie!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    was er niet gevraagd ochtend urine te bewaren dan?? voor de mvm test? bij mij wel namelijk

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien nou bij mij duurde t heel lang vn week8 tot week of 30 ....maar bn nu af en toe nog nie lkkr en sommige eten moet ik echt nie aandenken ..

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Oh jee One, dat is niet leuk :( Ik vind het echt jammer want ik wil zo veel eten maar het lukt me gewoon niet! Heb met ml een all inclusive vakantie geboekt naar Turkije. Als we daar zijn ben ik rond de 20 weken dus hoop dat ik me dan lekker vol kan proppen twee weken lang :D haha

Ricmar, ik hoefde ook geen ochtendurine te bewaren. Mocht gewoon blijven plassen en drinken :)

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nee idd niet leuk maar niets aan te doen ...voordeel ervan wel is dt als je ergens zin in hebt je kereltje vast en zeker voor je naar de winkel gaat haha!

20. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @ricmar. Tegen mij zei ze idd ochtendurine. Maar die was ook niet heel donker

@evelien. Haha dat slapen tot de afspraak zou ik ook wel willen. Zucht.

Mijn urine was volgens mvm idd licht maar de test knalt toch. Veel hcg volgens die mevrouw:D. Blij.
    Mag meteen gaan plassen

Hier de foto.

Deel Deze Pagina