Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Update...nog niks te bekennen hier maar goed de dag is nog niet voorbij!!! Doe elke x tampon in voor de zekerheid :S

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Balen dat je nog geen duidelijkheid hebt. Maar op je ffkaartje staat dat je nieuwe cyclus al is begonnen???

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Jah klopt dacht al dact ik ongi was en denk dat ie nog wel komt dus laat t ff zo staan!!! :p

4. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooohhhh. Ja dan kan jehet maar beter laten staan. Helaas ik hoop zo voor je dat het de volgende ronde lukt meis.

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Rabia half gelezen. Hoe is het inmiddels? Misschien testen met een ander merk?

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Rabia, temp is wel laag, maar zolang het niet is doorgebroken duim ik stug verder.

Voor iedereen een enorm plakkerige knuffel met dit weer. Jeetje, ben gek op de zon, maar je kan natuurlijk ook ineens heeeeeeeeeeeeel extreem heet weer hebben. Vliegen vallen hier neer en de mussen van het dak.
    Verder eigenlijk geen nieuws hier. In afwachting van morgen natuurlijk....

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Spannend Es. Bem erv benieuwd. Knuff..

Nou en die hitte zeg...ben zo sloom als een slak...komt echt niks uit mijn handen blegh...

Knuff voor iedereen.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Hier ook niet te harden! Zit in een overvolle en dus oververhitte trein pff..

Esther ik leef met je mee meissie, ben zo benieuwd.

Rabia, wat een onduidelijkheid. Hoop toch dat de duivels wegblijven hoor!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Grace, weer of geen weer, ik dans even voor je!! whoehoe!!!

Evelien, gedver in zo'n klamme trein zitten nu, bleehhhh

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Getver Evelien blegh...

En ja hier het 23 weken dansje :D

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben weer terug van de HA.

Eerst de B12 injectie gehaald en bloeddrukcontrole, die was gelukkig super voor mijn doen 128/80. Lang geleden dat die zo mooi was!

Toen weer naar de wachtkamer en wachten op de dokter, toen het zover was eerst even overleg over alles gehad.
    Wilde mij eerst geen andere bloeddrukmedicatie voor schrijven omdat volgens hem geen problemen gaf, maar omdat ik van gyn over moest stappen tijdens het proberen zwanger te worden ging hij overstag.
    Utrogestan deed hij ook niet moeilijk over gelukkig, hij moest even kijken wat ik tijdens de IUI gebruikte (utrogestan schrijft normaal HA niet zo gauw voor, maar omdat ik al overleg had gehad met gyn in oktober voor hem geen probleem).
    Daarna werd mirena verwijderd (net voor het verwijderen zag ik dat ik nu ook ongi ben, dus op zich zit ik nu weer op dag 1 van de cyclus. Deze cyclus maar eens kijken hoe het gaat verlopen.
    Verder zei hij dat we niet te lang moesten wachten ivm voorgeschiedenis IUI en ik 38 ben, want de kans dat ik zwanger word slinkt echt hard. Dus ik mag met 6 maanden al komen om weer door gestuurd te worden naar ziekenhuis voor weer de MMM als we dat willen. Vanavond maar eens met manlief erover hebben of we wel de MMM dan weer ingaan. Op zich nu we echt weer van start gaan heb ik wel zoiets van wel weer MMM, maar hoop natuurlijk van harte dat dat niet nodig is en ik met behulp van temperaturen, ovutesten en Utrogestan voor de tijd zwanger ben.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Nou dat was me het bezoekje wel dus voor jou. Fijn dat je bloeddruk etc goed was en eigenlijk ook dat je juist nu ongi bent, heb je dat tenminste gelijk achter de rug.

Ik duim voor je dat je de mmm nie meer nodig zult hebben meis!!!

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Idd nog niks te bekennen hier!! Heel vreemd wordt ALTIJD op 14dpo ongi :S ook door de buikpijn die ik altijd de eerste dag van m'n ongi had begon vannacht dacht ik echt dat t ging doorbreken!!! Maar heb ook nog gevoelige borsten en dat neemt af zodra m'n ongi eraan komt... :S hoop stiekem dat ie uitblijft maar dan wel n positieve test en niet dat ik weet niet Hoelang in onzekerheid moet wachten :eek: tja zullen t gaan zien!!!

14. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lyanna. Fijn dat je Mirena eruit is en de ha meewerkt. Nu duimen dat de mmm niet nodig is.

@rabia. Blijft het spannend houden. Duim nog ff door

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Rabia ik duim voor je meid

Hier heb ik vandaag pas ovulatietesten kunnen gaan halen en mijn test was negatief

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Dames ik ga toch maar ff n test halen morgen bij de kruidvat!!! Heb net de test van z&k bekeken die ik vanochtend gedaan heb en ik zie echt serieus n heel licht tuurstreepje :eek: en ook omdat m'n o GI uit blijft ga ik toch mar ff testen halen dan maar...wordt nu wel heel erg nieuwsgierig!!! Eigenlijk baal ik dat ik gister zoveel koffie heb gedronken en gewoon hooikoortstabletten heb geslikt...ook al weet ik t nog niet helemaal zeker maar toch...hoop dat ik met de kv2v5 beter test!!! Zouden jullie zeggen morgen testen of overmorgen dan?? Want morgen wordt wel lastig met ochtendurine, omdat ik nog geen testen heb en eerst altijd gelijk naar de wc moet!! Wat denken jullie?!

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rabia, als je al streepje op z&k hebt zou normaal KV 2v5 al duidelijker zijn. Heb ik vorig jaar ook gehad, testen zijn wel wat veranderd, maar denk wel dat er als er wat in je buik gebeurd zeker een duidelijkere streep te zien is. Dus ik zeg dat morgen dan wel moet kunnen

Zal wel even foto van mij laten zien van vorig jaar.

18. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    15 januari (13 dagen na IUI en 15 dagen na pregnyl)

100_3606.jpg

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    16 januari

100_3610.jpg

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,453
    0
    36
    NULL
    NULL
    16 januari met dezelfde ochtendurine als die van 16 januari z&k test.

100_3612.jpg

Share This Page