@ Rabia: hoe is het nu? Wie weet maak jij wel laat hcg aan meid! Ik blijf duimen voor je hoor! Ik zou overmorgen testen, omdat je vandaag al getest hebt... @ Esther: dikke plakkerige knuffel terug meid! Bereid je idd maar vast voor op morgen dan... Dan word het nog véél warmer... Pfffffffff... Morgenmiddag blijf ik écht binnen hoor... Komt vast goed morgen meid! @ Evelien: he bah... ook nog in zo'n warme trein moeten zitten zeg... blegh... @ Grace: *ff meedanst* @ Lyanna: jeetje, wat een bezoekje weer zeg... Gelukkig werkte hij nu wel mee. Hier vanmorgen de hele benedenverdieping gedaan. Ben hele ochtend bezig geweest. Maarja heb vorige week dan ook niets gedaan, door dat "gedoe" met mijn moeder toen... NU is alles weer netjes en schoon . Heerlijk. Alle wasjes zijn weggewerkt en vanavond helemaal onverwachts bij mijn buren (achterneef) gegeten. Toen J.oshua naar bed gebracht en zelf even gewassen en daarna lekker mijn bedje in gegaan. Heerlijk chillen. Ook even alle mailtjes vanaf het weekend bijgewerkt... Pfoe, dat waren er veel zeg! En meteen ook mijn werk maar even teruggemaild, want ben/was écht even boos... Ik stond er komend weekend maar 1x op en nu ineens niet meer... Ik heb afgelopen week nog aangegeven dat ik alle uurtjes nodig heb ivm dat de bewindvoering anders gaat zeuren en nóg haalt ze me eraf. (het weer voor komend weekend valt tegen) Ik heb aangegeven dat ze dan maar iemand anders eraf moet halen en niet mij... En ook een CC naar de parkmanager gedaan, want ben hier écht niet blij mee...
Rabia, gewoon in een potje piesen meid en de ochtendurine even bewaren. mvj, goed zo meis, spreek maar goed van je af!!! Niet over je heen laten lopen hoor!!
@Lyanna dankje meis!!! Mooie foto's en duidelijk verschil zeg ik ga morgen ff die testen halen ben erg benieuwd!!! @mvj jah ik twijfel nog hoor of ik morgen doe of overmorgen...had totaal geen testdrang maar na de test van vandaag....maakt me toch zenuwachtig!! @esther Hmmm...mja heb niet een potje met deksel wel flesjes maar is zo'n nauwe ingang kan ik moeilijk in piesen haha...ik kijk wel ff Hihi.... Dankje dames en jullie horen morgen wel ff wat ik gedaan heb Hihi
Hoeft echt geen dekseltje op joh. En als je het al wil afdekken gewoon een bordje ofzo opzetten. Kun je toch afwassen?? Ik duim voor je!! Ben er morgenvroeg waarschijnlijk pas na het ziekenhuis ergens dus dan zie ik het daarna wel.
@rabia. Zou gewoon morgen testen. Plasje van de ochtend opvangen en bewaren. Heel spannend. Heb je een foto van je test van vandaag? Ik duim @mvj. Goed zo. Gewoon voor jezelf opkomen. @esther. Succes morgen. Ik hoop op snelle actie van de gyn.
Dank je wel meis, hoop ik ook op. Kom straks vertellen. Goedemorgen trouwens dames!! Rabia, vul eens even heeeeeeeeeeeeel snel je temp in jij!!!
Ja voel het echt nu en ben al zoooooooooooooooooooooooooooooooooo vaak bij gyn gweest dat je zou denken dat ik er rustig onder zou blijven.......not.....
Lyanna een goed bezoek dus. Hopelijk kan je nu uit de mmm blijven. Rabia spannend zeg. Klinkt allemaal hoopvol. Esther veel succes. Duim voor je mop.
Nou dames heb vanochtend toch heel licht n bloeding....t was niet veel maar als m'n ongi doorbreekt vandaag dan komt dat nog wel! Wel vreemd heb totaal geen pijn meer beetje zeurend gevoel!! Niet zoals normaal bij ongi :S mja ik kijk ff of t dit was of toch gaat doorbreken weet nu niet zo goed of ik mss toch nog ff n testje moet doen omdat ik gister met z&k wel n licht tuurstreepje had!! Mss ff vanmiddag water erop gooien mss was t dan wel indroogstreepje Weet noet of die van z&k dat heeft?! Tja weer afwachten vandaag!! :S
Esther heel veel succes vandaag!!!! Rabia, wat spannend! Jammer van het beetje bloed... misschien heeft het niets te betekenen??
Esther, heel veel succes straks meis! Ben heel benieuwd Grace, vergeten te dansen voor je gister! Doe het nu alsnog Lyanna, jeetje dat was me het bezoekje wel inderdaad! Hoop dat de mmm niet nodig is. Rabia, spannend meis! Je temp is wel weer omhoog gegaan zie ik? Hoop zo voor je dat de grootste duivels wegblijven! Ik duiiiimmmm Hier mijn 10 weken dansjeeee!!
Hoi Meiden, Hoop dat het oke dat ik er ff tussendoor kom het is voor mij de 1e maand dat ik mijn temp bij houd en ik dacht toch echt gister mijn eisprong gevoeld te hebben, uren lang zeurende stekende pijn linksonderin. maar vanmorgen was me temp nog niet omhoog en ovu-test knalde nog steeds. Zal hij dan vandaag komen? Gisteravond laat toen ml thuis was nog kunnen klussen, maar vanavond zal echt niet lukken. 455ce0 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Nou dames hier is toch echt wel mn ongi doorgebroken hoor...wel vreemd dat ik gister die buikpijn had en vandaag pas t bloed :S nu verder weinig last ofzo...mss dat ik toch ff een test ga halen maar meer om te kijken of die mss n streepje geeft want dan zou t ook weer n vmk kunnen zijn, ik zie verder nog geen stolsels enzo dus denk t niet hoor mja...t is meer voor jezelf dat je bevestiging hebt!! ik ga ff gauw mn ticker weer aanpassen en voor deze ronde ga ik er nu ff wat minder mee bezig zijn omdat ik me nu ff goed op mn studie moet richten en mss rond mn ei n keer klussen maar niet zoals normaal...ik voel me ei soweiso dus jah en anders pech...dan nog n ronde wachten!!! studie is ff belangrijker nu net op stage meteen n goeie start van de dag... NOT :S was een kindje van de klimrek gevallen en arm was gebroken stond helemaal de andere kant op :S bahhh....werd er wel ff naar van!!! hier is ook de onweer al begonnen maar goed ik ga weer verder aan de slag dames!!!
Jammer van je ongesteldheid. En wat een nare ervaring van dat kindje. Zal geen prettig gezicht zijn geweest.
Noa86: ik denk ook dat je ei elk moment kan springen. Nog even afwachten en dan zal je temp zeker stijgen Rabia: pfff jammer hoor van je ongi Ben benieuwd wat je testje straks zegt. Oeiii dat kindje, bah! Dat is niet leuk om te zien...
@lappie dankje meis!!! jah echt heel zielig...hoorde net dat t mogelijk op meerdere plekken gebroken zou zijn, mogelijk operatie :S pff jah wat wil je stond helemaal andere kant op en kan je ook geen mitella omdoen...mja hopelijk komt t gauw weer goed met haar!!! @evelien Yippie 10 weken!!! dans met je mee meis...nog 6 dagen voor je termijn echo spannend!!! @noa mogelijk stijgt je temp morgen meis!!! Je temp stijgt als je ei geweest is...dat kan dus ong. 24 na ei zijn...ff afwachten tot morgen dan!!