Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Dankjewel Rabia! Ja nog 6 dagen, duurt me toch nog te lang haha. Laat het maar gauw weekend zijn! Dan heb ik alleen maandag nog en dinsdagochtend :) Doe jij eigenlijk mee aan de Ramadan? En je man? Dit jaar kan ik natuurlijk niet meedoen, baal ik wel van!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lyanna fijn dat de ha toch overstag ging, welke medicatie had je en welke heb je nu?

rabia balen.....

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Rabia balen meis.

Voor iedereen een knuffel want heb een geheugen als een zeef.

Hier: nou ja het is nieuws maar of het goed nieuws is........ze willen gaan bespreken wat onze beste optie is, ok dat is natuurlijk goed. Alleen is die vergadering pas volgende week vrijdag en mag ik pas 4-7 terug om uitslag aan te horen.......tja wat moet je ermee??
    Dat ze niet zomaar iets doen is natuurlijk goed, maar dat wachten slaat weer nergens op natuurlijk.
    Maar goed dan gewoon lekker zelf aan de klus en hopelijk dat het allemaal niet meer nodig is.

4. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Hè wat teleurstellend nou Esther. :(
    Sla je deze ronde al weer over....
    Je hoort ook wel eens dat vrouwen zwanger worden vlak voor ze de mmm in gaan. ;) Ik hoop het voor jou.

5. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Morgen heb ik trouwens mijn tweede echo.
    Eerst werken en dan gelijk door. Ik heb om 16.10u de afspraak.
    Ml kan niet mee, we hebben anders geen oppas.
    Ben toch wel weer zenuwachtig......

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Pff ja dat wachten is inderdaad helemaal niks Esther! Ben uiteindelijk wel benieuwd wat eruit komt en wat ze beslissen. Hoop zo voor je dat het allemaal niet nodig is! *Duuuiimmmmm*

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Spannend Lappie, morgen weer :D

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Haha jah hoop dat t n beetje gauw opschiet ;) hihi...de dagen zelf duurt meestal lang maar achteraf ook wel weer snel :p
    uhm jah denk wel dat ik mee doe alleen de dagen dat ik kan en vrij ben hoor als ik moet werken niet. Vind t altijd wel gezellig we eten dan ook dan elke dag bij mn schoonouders maar goed die gaan al 15juli op vakantie dus dan zal ik voor mn man en zijn broertje moeten koken, wel jammer want mn schoonmoeder kan zo lekker koken en ik kan dat allemaal niet zo goed :S mja er zijn hier ook nog genoeg familie eventueel dus komt vast goed haha...anders pech krijgen ze hollandse pot haha....Mijn man doet t niet zo heel vaak hoor hooguit maar n paar dagen haha....en jouw man doet hij t wel de hele maand?! met die warmte is t best moeilijk hoor pfff....:$

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie fijn dat je morgen je kleine beebje weer kan zien!!! ;)

10. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lappie, begrijpelijk dat je nerveus bent moppie, maar komt vast allemaal goed!

Evelien, ik dans even voor je meissie!!

En tja heb niet veel keus dan af te wachten. Ze moeten gaan vergaderen of we voor IUI gaan of dat ik hormonen krijg en dan toch zelf aan de klus. Ach tot die tijd klussen we vrolijk verder, ook geen straf hahahahaha, wie weet wat mijn lichaam nog in petto heeft voor me.....

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Rabia, wij hebben steeds zoiets van: als we het doen, doen we het goed. En we slaan nooit Ramadan over, en maken ook gewoon de hele maand af. Vorig jaar was heel zwaar, en dat zal het dit jaar voor mijn man ook worden. Vorig jaar was het ook zo warm en ja dan zit je zonder eten en water en ook nog eens een hond die naar buiten moet, dus je zit standaard in de hitte.. Maar het geeft zoveel voldoening als je de hele maand vol hebt gemaakt :) Daarna gezellig suikerfeest enzo dat is wel leuk!

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Ja is ook zo meis!! t is wel makkelijker dan ik dacht hoor, dacht eerst altijd hou ik nooit vol...maar je stelt je erop in dus dan is t wel wat makkelijker...en idd straks suikerfeest!!! mn klusperiode is gelukkig nog voor dat de Ramadan begint haha...:p dus dan zit ik al weer op t wachtbankje :p heb vorig jaar 20dagen volgehouden natuurlijk nog een week ongi geweest dus vind ik best knap van mezelf :p ik zit wel met mn streetdance lessen van 4uur he dus die dagen doe ik niet, want dat ga ik niet trekken om dan nog 4 uur te gaan dansen!!! ach jah we zien t wel weer hoe t deze x gaat!!!

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Oh dat is heel goed hoor! En met je ongi mag je toch niet doen, dus je hebt t heel mooi volgehouden! Snap dat als je 4 uur danst het ook niet doet hoor, uitdroging moet je ook voorkomen..

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Esther, fijn dat ze het gaan bespreken, wat de beste behandeling is. Jammer dat dat altijd samen gaat met wachten....niet leuk:( Hopelijk lukt het zelf voor die tijd!

Evelien, ik doe een 10wkn dansje voor je!!!!
    Nog een paar dgn en dan eindelijk de echo!

Lappie, snap dat het spannend is, zeker als je alleen moet!

Rabia, balen van je ongi zeg! Hopelijk de volgende ronde raak en wat rust in je hoofd rondom het zwanger worden is zo fijn!

Lyanna, fijn dat de huisarts zo heeft meegewerkt.

Hier stijgt mn temp door, dus echt maandag mn eisprong gehad, vanaf nu zit ik weer op de wachtbank!

15. Noa86

Noa86 Actief lid

May 22, 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de reacties! ik hoop inderdaad dat mijn temp morgen is gestegen en dat me ei vandaag is geweest, aangezien vanavond klussen er niet in zit. :)

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Noa, als je om de dag klust is het ook prima hoor. Je hoeft niet perse op de dag van eisprong te klussen, daarvoor is eigenlijk nog beter heb ik gehoord. Nog genoeg kansen dus!
    Hoop dat je temp morgen stijgt.
    Welke ovuteste gebruik je?

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Julia, dankjewel meissie! Jaa kan echt niet wachten :) Blij voor je dat je temp doorstijgt! Lekker op het wachtbankje, duim voor een positief resultaat deze ronde!

18. Noa86

Noa86 Actief lid

May 22, 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de dipsticks van 123ovulatietest.nl
    Vorige ronde had ik maar 1 maal een positieve test, daarna werd ie snel lichter. Nu dus al 3 dagen een knal..

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is ovutest nog steeds negatief

20. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @tinkerbell, hier idem dito... ovulatie testen blijven positief... voel wel steken in mijn zij dus hoop dat het is van een groeiend eitje :D hoe voel jij je?

@julia, succes op het wachtbankje meid!!!

@lappie, morgen vast weer zo'n mooie echo en mooi kloppend hartje!

@esther, hoop ook dat deze ronde raak mag zijn voor jullie... maar goed dat je iig 4 juli mag gaan om te bespreken hoe en wat

@rabia, meid wat balen dat je alsnog ongi bent geworden... hop hop naar de volgende ronde !!!

@zwangere dames, houden jullie het nog vol met deze hitte ;) ik dans mee met al jullie dansjes :D

@ego... hier nog steeds aan het wachten op mijn eitje... we blijven druk aan de klus ...
    gisteren hier niet geweest, ben naar het concert van Muse (werchter boutique) geweest... het was super super goed ! mijn schoonzusje en ik hebben ook nog het geluk gehad van in de pit te geraken... er was iemand van security bandjes aan het uitdelen om in de pit te kunnen gaan staan... en zo stonden we uiteindelijk op de derde rij :D echt super cool !!!

Share This Page