Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm hoop dat je eitje gauw gaat springen meis!! ;) en dan weer wachten, hopen op n mooie test straks voor jullie!!! :D ik duim voor je meis!!!!

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    #4502 Jennifer2106, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt: 19 jun 2013
    Hè lieverds.

Er wordt weer gedanst. Yeahhhhh ik dans mee met jullie.

@esther. Balen dat het toch weer even duurt. Hopelijk is het deze ronde raak en heb je hun hulp niet nodig.

@evelien. Aftellen. Duurt echt lang he. Ik moet nog 11 dagen wachten. Pppff

@mvm. Wat leuk dat muse zo gaaf was. Lekker genieten zulke momentjes. Hopelijk snel een super eitje

@julia. Ik begin met duimen voor je. Succes op het wachtbankje.

@rabia. Balen meis. Op naar de volgende ronde met conceive plus

@tinkerbell balen meis. Het word een heel mooi ei wat nu goed aan het rijpen is.

@lappie. Morgen je echo. Super fijn. Ik duim.

@all. Hoop dat ik niemand ben vergeten maar ben zoooo moe en mega hooikoorts dus ff weinig fut. Oh ja. Ik ben af en toe misselijk als ik niet op tijd eet en kokhalzen als ik m'n tanden poets. :D

Knuff voor jullie

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier ff n dipmomentje gehad!!! Ff uitgehuild :( geen idee waar t vandaan kwam maar denk gewoon de stress van de laatste tijd!!! Studie wel of niet halen, werk etc. Bahhh....en net dvd van onze bruiloft opgezet ff iets moois uit je leven terug kijken!!! Knap der weer van op ;) heb ff n leuk filmpje net op Facebook gezet van de bruiloft!!! Haha...ik heb knallende koppijn van de hooikoorts en t janken dus ik kruip lekker m'n bedje in :p hoop dat ik kan slapen met deze hitte!! :S

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    He lieverds,

Heb alles gelezen, maar geen puf om te reageren, sorry sorry..!!!

Voor iedereen die mag dansen, dans ik mee.. inclusief mezelf, vandaag 24 weekjes... :)

voor de rest natuurlijk een dikke knuf en gauw hopen op goed nieuws.

Hier bijna niet uit te houden met die hitte.. morgen even een moeder/dochter dag naar Groningen. even de baby zaken bij langs en naar de ikea.. echt zin in! :D

fijne avond nog allemaal.

*smak*

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mvm hier ook af en toe steken in me zij

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Even niet bijgelezen. Ik moet zo naar m'n werk.
    En dan meteen door naar de echo.
    Ben al weer erg zenuwachtig!!!!!!
    Duimen jullie voor me??

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgen dames!

Tinkerbell, balen dat je ovutest nog negatief is. Maar denk dat ie een dezer dagen wel positief wordt hoor! Kan je weer mooi op het wachtbankje, hoop voor je dat dat de laatste keer is! :)

Mvm, haha ik hou het wel vol hoor in die hitte. Alleen die benauwdheid is vervelend, maar gelukkig blijft dat nooit lang duren in NL. Nog even wachten op je eitje zie ik. Ik duim dat ie snel komt! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad bij Muse. En dan ook nog op de derde rij!

Jennifer, jij ook nog 11 dagen wachten.. Nu nog 10 :D Goed teken die moeheid en misselijkheid! Niet leuk natuurlijk, maar geeft je toch een soort bevestiging denk ik. Sterkte ook met je hooikoorts meis.

Rabia, oh jee niet leuk dit meis zo'n dipmomentje :( Ben blij dat je door je trouwvideo wat opgeknapt bent. Zag ook dat filmpje voorbij komen op FB, zo leuk :D Heel gek, je hebt je altijd een bepaalde voorstelling bij mensen en als je dan de FB ziet denk je: huh? Nooit gedacht! Wel positief hoor :D Pff jaa dat slapen gaat nu moeilijk he, had me vanochtend ook verslapen.. haha

Anjamones, leukkk 24 weken alweer! Wat gaat dat hard he jeetje.. Veel plezier vandaag, moeder/dochter dag!

Lappie, duim voor je! Wordt vast weer een mooie echo :)

Hier ff een blehh moment.. Heb me een beetje verslapen vanochtend, dus was heel erg haasten en ben nog steeds niet helemaal wakker. Zit ook steeds te denken hoe en wat ik doe met mijn werk als onze beeb er is. Wil heel graag echt alle tijd voor de kleine hebben, maar ja, geld he... We moeten eigenlijk allebei werken willen we lekker kunnen leven. Aan de andere kant kost kinderopvang ook veel geld. En wil me schoonouders (mijn moeder werkt nog fulltime en mijn vader woont te ver) ook niet te veel opzadelen met een baby, dus ja.. Dillemma's enzo...

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie succes vandaag!!! Straks weer van jullie kleine beebje genieten ;)

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien haha jah dat is idd grappig dat je toch zelf denkt die ziet er zo en zo uit maar is dan heel anders dan je verwacht!!!! Haha...dat is ook wel weer leuk ;) vond jullie foto's ook heel leuk hoor!!! Happy couple :D

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Haha ja just married he ;) Dankje! Jullie zijn al 4 jaar getrouwd zie ik! Ook al lang bij elkaar voor jullie gingen trouwen? En waar komt je man vandaan in Turkije? Wilde mijn man weten haha

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ja klopt zijn in sept. Al 4 jaar getrouwd :D maar hebben t feest later gegeven!!! Tja we hadden ook 500 mensen :S haha...we waren 2 1/2 jaar samen maar woonden al na een jaar ofzo samen!!! Mijn man (zijn ouders) komen uit trabzon! Hihi en jouw man dan?! Was dat niet uit Istanbul?! Volgens mij had je me dat gezegd maar kan ook iemand anders zijn geweet Hihi...

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ojaaa dat is waar ook dat had je al verteld waar je man vandaan kwam. Mijn man komt inderdaad uit Istanbul :) 500 mensen! Lekker hoorr haha. Wij zaten op de 300, dat ook vooral omdat veel familie van mijn man in Turkije woont. Wij woonden al na een maand of 4 samen hihi. Moest ook wel ivm koophuis wat ik met mijn ex had etc. dus hij moest de schuld overnemen anders moest het huis met verlies verkocht worden.. Gelukkig goed gekomen :) Hij was ook verloofd (gedwongen eigenlijk door zijn toenmalige schoonfamilie) dus het was allemaal heel gehaast en daarom erg verdrietig voor zijn moeder in het begin. Niet dat hij niet meer verloofd was (dat vond ze juist goed haha, het was geen juiste vrouw voor hem) maar wel dat het allemaal zo snel in elkaar overliep. Zijn jullie ook voor de islam getrouwd? Of ben je geen moslim (geworden)?

13. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn Temp is vanochtend flink gestegen :) nu maar op het wachtbankje! Spannend.. hoe ga ik die tijd om krijgen hihi

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Noa, vind je het niet leuk om je Ovulation Chart van FF in je handtekening te zetten? Dan kunnen we in spanning met je meekijken :) Fijn dat je temp is gestegen, nu afwachten op mooi resultaat.

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier zijn mijn ovutesten ik vind dat ze er allemaal hetzelfde uitzien :(

16. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed idee eens kijken of het zo gelukt is. Hoe heb jij dat gedaan om die link te krijgen met alleen het woordje FF?

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik kan je kaartje zien hoor, mooie stijging;)

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lappie ben je al voor echo geweest? Duim duim!

19. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @noa. Mooie stijging meis. Nu duimen voor een posi test over 2 weken.

@tinkerbell. Ze zijn idd nog niet positief:(. Als ik jou was zou ik zwanger en kids dipstick gebruiken. Die zijn een stuk duidelijker dan die van kv. En nog goedkoper ook :D
    Hopen op een super ei.

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Kletskousen :)

Hoe waren de echo's vandaag voor degene met een echo?

Noa, welkom. Mooie stijging.

Iedereen dikke knuffel.

Deel Deze Pagina