ladies, bij deze even de melding dat ik dit weekend niet kom lezen en reageren... erg he? ga lekker met mijn mannetje een romantisch weekendje weg naar Ameland. Nu nog hopen op een beetje droog weer.. dikke knuf voor iedereen!
Check mijn album! Flink gegroeid!! Van 6,3 naar 7,6 gegaan in een week tijd hihi. 'Hij' is ook een stuk dikker geworden haha.
@anja. Lekker genieten saampjes met je man. Veel plezier @lappie. Yeahhhhh. Super blij voor jou. Wanneer mag je nu weer Geniet van het goede nieuws.
Lappie, mooie echo, goed dat de kleine het lekker doet! Anja, leuke verrassing! Geniet ervan en ik duim voor een heerlijk zonnetje
Ben er ook echt héél erg blij mee! En nu kan ik ook echt even genieten. Voor het eerst dat ik me echt erg blij voel.
lappie, wat geweldig zeg!!! echt super blij voor je thanx allemaal.. even er tussen uit, heerlijk! volgens buienradar tot nu toe zaterdag droog.. houden zo!!!
Owh Lappie, wat een lekker gevoel zal jou dat geven, gewoon elke week controleren als jij dat graag wil. Heerlijk. En nu inderdaad goed gaan genieten!!
@ Esther: ja toch? Blijkbaar heeft mijn mailtje wel geholpen, want heb een mailtje gehad of ik zaterdag vanaf 17.00 uur in het restaurant kan/wil werken... Hoe ging het in het ziekenhuis? He bah, wat vervelend dat je nu zo lang moet wachten zeg. @ Rabia: ben nu toch wel heel nieuwsgierig, dus ga gauw verder lezen... Oeh lees over een beetje bloed wat anders dan anders is... He bah, wat balen dat het toch doorgebroken is zeg... Dikke knuffel. Och arm kind... kan me voorstellen dat je er naar van werd... @ Jennifer: thanks meid. Het mailtje heeft blijkbaar geholpen... @ Evelien: jeeeej, 10 weken dansje! . Whoehoe! @ Lappie: hoe was de echo? Jeeeeeej, wat fijn!!! Wat super dat je elke week mag komen!! @ Mamavanmenno: Ik vond het heerlijk die lekkere warmte . Ik duim voor een mooi eitje hoor! @ Anjamones: lekker genieten op Ameland hoor! Veel plezier! Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed en er zijn geen afwijkingen gezien. Daarna controle gehad bij de gyn en deze heeft mij doorverwezen naar de reumatoloog weer, omdat ze precies willen weten welk type ik heb... Om uit te sluiten dat ik ook naar de cardioloog moet. Verder heb ik 30 juli pas een afspraak bij de bekkentherapeut, maar zei de assistente van de gynaecoloog dat ik als ik teveel last had, gewoon moest bellen en sowieso woensdag bij mijn fysio even vragen hoe of wat. Desnoods hem laten bellen dat het toch écht wenselijk is dat ik eerder daar kom... Verder weten we nu ook wat het kleintje in mijn buik voor geslacht heeft . We krijgen er een zoontje bij . Terwijl ik nog op de tafel/bank lag tijdens de echo kreeg ik ineens een ingeving voor de naam en toen ik dat zei tegen manlief zei hij meteen: "Daar loop ik al een hele tijd mee rond met die naam." Dus de naam is ook al bedacht hihihihi.
@lappie Wauww mooie echo meis!! Fijn. Dat je kleintje al zo gegroeid is @evelien jahh klopt!!! Maar dit weet mijn familie niet, heb geen zin in vooroordelen!!! Aangezien t al in m'n familie is gebeurt en ik weet hoe ze achter haar rug om gingen praten...ik vind dat dit iets voor jezelf is en voor niemand anders, heb er ook 3jaar over gedaan en uiteindelijk toch gedaan!! Maar mijn man is er zelf helemaal niet mee bezig!! Ik laat iedereen ook in hun waarde en vind dat iedereen moet geloven wat hij/zij zelf wil en jij??? Wij hebben idd n Nikah gedaan, maar was toen met EK ofzo en Turkije had gewonnen en wij waren dus te laat en was de imam al weg dus heeft zijn opa dat gedaan!!! Hahaha...ik wist niet eens wat t inhield en wat t precies was :S kreeg de dag erna van m'n eigen nicht en vriendin te horen dat ik dus eindelijk al getrouwd was voor hun geloof haha... Je was toch ook nog niet in Turkije geweest of wel?! Ga je nog op vakantie dan?! Nou ik voel me vandaag totaal niet lekker en komt door die rot hooikoorts ik en hartstikke verkouden en ik moet dan erg oppassen omdat ik heel gevoelig ben voor voorhoofdsholte ontsteking en voel t al weer opzetten...dus slik al tabletten van Dr. Vogel en hopelijk gauw weg ik kruip lekker m'n nest weer in slaap lekker ladies!!!!