Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvj, gaaf nieuws meis, nog een klein menneke erbij!!!
    En wat fijn dat jullie het al eens zijn over de naam, weer een "zorg" minder.
    En goed bezig met je werk, fijn dat het is opgelost.

Rabia, gedver hooikoorts......zit ook wel heel veel zooi in de lucht op het moment.

Oh ja, goedemorgen allemaal!!!!!!!!
    Hier is ongi vandaag over dus daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaaaaaaaaaaaaaaaaan we weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!! Leuke tijden zijn aangebroken hahahaha.

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rabia: Ow meis... fijn he die hooikoorts? Pffff... Hier nu een heel goede neusspray gekregen van de huisarts die ik mag hebben tijdens de zwangerschap en ook nog eens écht werkt... Ik hoop dat je geen voorhoofdholte ontsteking krijgt meid.

@ Esther: ja leuk he? En idd, zag het eerst al helemaal voor me. Meisjesnaam hadden we al en had echt zoiets... wat als het een jochie is? Dan moeten we weer een naam gaan zoeken... En ineens was daar de naam hahahahaha.
    Goedemorgen meid :D. Ik zeg: VEEEEEEEEEEEEEEEL PLEZIEEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!! :p

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvj, jeeeejj weer een jongetje! Las het al op FB, maar zo leuk :D Doktersbezoeken zijn minder leuk, maar beter meeverlegen dan onverlegen zeg ik maar...

Rabia, jaa ik ook haha maar alleen mijn ouders weten het (als zij het niet doorverteld hebben) en die reageerden er heel goed op gelukkig. Als ik maar niet met een burka zou gaan lopen zeiden ze ;) Ik laat ook zeker iedereen in zijn waarde, geloof is inderdaad iets persoonlijks en doe je niet om erbij te horen of om anderen af te kraken ofzo. Haha zo leuk die Nikah door zijn opa :) Wij zijn in de moskee geweest om mijn geloofsgetuigenis te doen en toen we vroegen of we gelijk Nikah konden doen zei hij dat het niet nodig was. Voor hen is het voldoende als we voor de wet (gemeente) zouden trouwen, want dat telt schijnbaar ook als Nikah omdat we beide moslim zijn en de geloofsgetuigenis ook al hebben gedaan. Misschien dat we ooit nog officieel Nikah gaan doen, maar dat zou dan spontaan zijn. Ik ben inderdaad nog nooit in Turkije geweest! Ga eind augustus voor het eerst naar Side voor 15 dagen. Dan ben ik rond de 20 weken. Daarna willen we nog een keer naar ml zijn zus (die woont in Istanbul) maar dat gaat voorlopig niks worden met de kleine op komst. Sterkte met je hooikoorts meid, rust goed uit!

Esther, yesss stomme ongi weer over. Leuke tijden tegemoet :) Oh ik hoop zooo voor je dat die mmm je bespaard blijft!

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    MvJ, wat leuk straks 2 mannekes. *ik kan er over mee praten*

Rest nog niet mee gelezen, dit viel me op, maar heb druk dagje voor de boeg.

Maar hier is na 3 dagen wel of niet ongi doorzetten echt op rood nu. Dus officieel CD 1 weer en gaan we er weer voor.

Zo eerst medische keuring en vanmiddag fysio, dus vanaf vanavond of morgen zal ik proberen elke dag weer mee te gaan kletsen als de jongens het mij gunnen.

Tot laters!

x

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen meiden hier is temp weer wat gestegen als mijn temp morgen verder stijgt of hetzelfde blijft dan zet FF een kruis op dag 11

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Lekker vroeg ei Tinkerbell :D

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Hier ook mega last van hooikoorts. Wil gewoon niet naar buiten:(

@esther. Fijn da de ongi voorbij is. Nu lekker weer de leuke tijd vd maand tegemoet gaan.

@lyanna. Fijn dat je cyclus begonnen is.

@tinkerbell. Fijn als je ei is geweest. Maar heb je inmiddels al positieve ovutest gehad?

Hier vandaag een dubbel dansje. 6 weken en jarig.

Vriendin komt femelt Levi en daarna lunchen met mams. Verder niks bijzonders. Doe nooit veel aan m'n verjaardag.

Fijne dag ondanks dit ontzettende pokke weer.

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah ik heb zoiets als mensen t vragen dan geef ik wel gewoon eerlijk antwoordt!!! maar ik weet hoe de familie achter de rug van mn nicht om gingen praten, dus ik weet hoe ze er over denken!!! wat leuk dat je dit jaar gaat meis, ik voelde me echt thuis daar!!! ik was ook de enige die wou blijven en geen heimwee had :p haha...manlief en ik zouden ook wel graag naar Turkije willen verhuizen hoor ;) (ik zelf heb altijd al gezegd dat ik niet in Nederland wil blijven!!!), anders was t voor mij Amerika geweest mja....hoop dat we ooit er naartoe kunnen verhuizen ;) hihi...
    mss volgend jaar ofzo dat je je schoonzus kunt bezoeken?! hihi....samen met jullie kleintje :D

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther @mvj @jennifer Bahhh rot hooikoorts voel me nog steeds ziek, zwak en misselijk!!! Ben zo verkouden he :( slik me rot in die tabletjes!!! niks aan dit...moet maar ff gauw weer batt. voor dat app. aanschaffen want dat hielp best wel!!! hopelijk ben ik er gauw weer vanaf!!!

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer gefeliciteerd meis :D Veel plezier vandaag, geniet van je dag.

Rabia, op mijn werk zijn er echt een aantal flinke racisten, dus hen zeg ik het niet als ze het mochten vragen, ook om discussies te voorkomen. Bah van die mensen krijg ik echt een rotgevoel dan, dus beter voorkomen dan maar. Jaa kan ook echt niet wachten om te gaan, ik zou het ook niet erg vinden om te verhuizen naar Turkije. Heerlijk leven lijkt het me daar. Alleen moet je beide wel echt een goeie baan hebben wil je daar lekker kunnen leven (bv. Istanbul). Dus dat is wel lastig. Maar als dat allemaal kan, zou ik daar best willen wonen :D Jaa volgend jaar kan best hoor, maar wil liever niet midden in de zomer naar Istanbul, misschien in de herfst dan ofzo. Kan nu al niet wachten! Haha misschien wonen we over een aantal jaar allebei wel in Turkije :p

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj gefeliciteerd ! leuk nog n zoontje :D

@all
    hier zo naar de vk :D hopelijk ook nog ff gluren!
    x

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeejj One zo leuk! Zal wel een van de laatste keren zijn of niet?

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Jennifer hier nog geen posi ovutest gehad maar ben pas beginnen testen op dag 11 en dat pas s'avonds dus wie weet had ik die dag s'morgens mijn piek wel of die avond daarvoor we zullen zien wat mijn temp gaat doen

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier mijn ovutest van net

15. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mijn rijtje

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    En nog een foto hij is precies wel donkerder

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zie het tinkerbell! Denk je dus dat je ei nog komt?

18. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Als ik de ovutest moet geloven moet me ei nog komen maar zelf weet ik het niet heb pco he en we zijn deze maand niet meer met clomid gestart dus kan alle kanten op

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien Moet nu over twee weken weer, 1juli..
    Volgens mij krijg ik nu nog steeds wel echo's, vandaag ook weer even mogen spieken :D zo leuk idd!
    Ze ligt ook al volledig ingedaald, kon niet meer gaan draaien zij de vk :)
    Had ik dus toch gelijk, voelde t ook wel hoor, beetje ongipijntjes en last van men liezen..
    Zal even kijken of ik de echofoto kan plaatsen zometeen/vanaaf :)
    xx

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, ben echt benieuwd hoe het deze cyclus voor je gaat verlopen dan.. Hoop gewoon goed!

One, leukkk 1 juli weer :D En vandaag toch nog mogen spieken! Super meis het komt allemaal zo dichtbij nu. Het zal af en toe wel emotioneel voor je zijn (tenminste dat zou het voor mij zijn op een positieve manier) maar geniet, geniet meis.. Een mooier wonder dan je eigen kindje bestaat niet!

Deel Deze Pagina