Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    One mooie echo meid

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Leukkk one! Ben zelf denk ik een beetje scheel ofzo, maar kun je me vertellen hoe ik de echo moet zien? Waar is het hoofdje, armen en benen etc.? Sorry haha

4. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is de test opgedroogd zoals de rest

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, mooi meissie!!

Tinkerbell, test wordt toch echt donkerder, ik duim voor een mooi eitje!!!

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien, haha alleen dr hoofdje..:) ogen neus mond, helemaal kan ze er niet meer op, te groot hihi
    xx

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jennifer, gefeliciteerd! (dubbel) :D

One, mooie foto's weer!

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ehm...

One, mooie foto's en mooie echo.

Tinkerbell, hij lijkt donkerder te worden. Op naar een mooi ei!

Mvj, gefeliciteerd met je jongen :)

Jennifer, gefeliciteed!

Ehm....ehm...zeef....

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh ja...en dansen voor Jennifer :D

Esther, veel plezier komende periode :D

Lyanna, gelijk in je cyclus, mooi.

Nog even verde kijken hoor...

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nou ja, iedereen dikke knuff.

Ik ben vandaag om 11:00 uur naar huis gegaan van het werk. Was misselijk en moest weer eens braken. Daarna bleef het misselijke gevoel. Dus naar huis en naar bed gegaan en nu gaat het wel weer. Denk dat de warmte zij tol eiste en vannacht ook heel slecht geslapen.

Ook vanmiddag nog met een plasje naar de ha gereden. Heb allemaal een zeurende pijn in mijn onderbuik en plassen ging moeizaam. Nu ligt de kleine meid graag op mijn blaas en ligt ze er niet gebruikt ze hem als trampoline, dus daar kan dat plassen aan liggen. Alleen door dat zeurende gevoel maakte ik me wat zorgen dus toch maar even gebeld. Plasje was schoon dus geen blaasontsteking. Waarschijnlijk toch een eigenwijze meid, maar liever een keer voor niks dan te weinig zeg ik maar. Zeurende gevoel is waarschijnlijk bandenpijn, maar wel even in de gaten houden maar...

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: ja leuk he? Ja idd, die doktersbezoeken zijn minder, maar blijkbaar wel nodig... Vind het wel fijn dat ze er zo op gebrand zijn... Dus nu wachten op oproep van de reumatoloog. Zal wel niet lang duren voordat ik die heb denk ik...

@ Lyanna: hihhihihi, ja he? Vind het ook wel erg leuk :D. Jeej, eindelijk écht doorgezet, nu kunnen jullie er écht voor gaan :D. Veel klusplezier meid!

@ Tinkerbell: dat is wel mooi vroeg zeg... Ik zeg: klusserdeklusserdeklus!
    Nou je test zegt genoeg... je ei is onderweg :D. Hij is zeker donkerder! Nog niet positief, maar hij is wel donkerder... en als ik dan van mezelf uitga... ik heb nog nooit positieve ovutesten gehad (ja toen ik zwanger was hahahaha)

@ Jennifer: gefeliciteerd meid! Ik dans met je mee hoor :D.

@ Rabia: ik hoop dat je snel van die beroerdheid af bent meid! Beterschap.

@ One: thanks meid! Ik ben ook heel erg blij :D. Dat ze ingedaald is kun je op je buikfoto ook goed zien :D. Leuk die echo's he?

@ Grace: Thanks meid! Goed dat je je urine hebt laten testen meid :D. Dat zeurende gevoel herken ik wel... Heb soms ook dat ik als ik een bepaalde beweging maak ik echt mijn banden wel voel...

Hier vanmiddag cupcakes gebakken met J.oshua en er leuke feestelijke cakejes van gemaakt met blauw om te vieren dat hij een broertje krijgt :D.
    Waren erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
    Ook met hem voor het eerst écht naar de tandarts geweest. In oktober is hij wel meegeweest, maar toen was het meer om te wennen. Nu lag hij bij mij op schoot en deed (uiteindelijk) netjes zijn mond open, zodat de tandarts zijn tandjes kon tellen en zien en hij was zeer tevreden. Nou das altijd fijn om te horen hihihi. Daarna mocht hij een cadeautje trekken uit zo'n soort kauwgomballenautomaat en konden we alweer naar huis :D.
    Eerst nog even snel ons bezwaarschrift bij de woningbouw langsgebracht.

Vanavond na het eten even boodschappen gedaan en cakeje gegeten en nu ligt J.oshua lekker op bed (maar slaapt nog steeds niet) en is het papa en mama time :D. Lekker samen op de bank hangen hahahahaha.
    Ik ga zo nog even lekker bezig met mijn dekentje en morgen even belangrijke papieren inscannen...

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jennifer, hier ook nogmaals gefeliciteerd moppie!!

mvj, leuk leuk leuk die cupcakes!!! Hoe vond Joshua het grote nieuws?

Grace, lekkere zeef van me! Doe maar even rustig aan meis en probeer goed te drinken. En tja, als ze op je blaas gaan liggen is dat inderdaad niet zo lekker. Maar nog eventjes moppie, je bent al over de helft en wie had dat gedacht in het begin?
    Ik word altijd zo vrolijk als ik jouw banner zie tellen na die rot start.....(tuurlijk ben ik voor iedereen blij, maar dat lijkt me geheel duidelijk).

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvj dankje meis!!! Maar gaat helaas nog niet goed die voorhoofdsholte ontsteking gaat maar niet weg en slik me rot in tabletten!!! Maar goed ff goed uitrusten nu heb ook maar 2uur lesgegeven kon echt niet opbrengen om nog 2uur intensief te gaan dansen!!! Maare meis jij ook gefeliciteerd en ik zag t al op Facebook ;) super leuk en geniet ervan meis!!! Ook leuk die Cupcakes zagen er lekker uit :p Hihi...en leuk dat je zoontje er ook zo trots op is!!! :)

@one mooie echo hoor!!! Zo leuk om t zo dichtbij te zien...zie je al n beetje van jezelf erin?! Nog ff meis en dan kan je je kleintje in je armen sluiten!!! Nog ff volhouden meis!!! ;)

Rest weet ik niet meer en ga lekker naar bed!!! Fijn wkend ladies :)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: J.oshua vond het helemaal geweldig. Die heeft het vanmorgen ook vol trots aan de juf verteld hihihihi.

@ Rabia: hahahaha, ja hij is echt heel trots. Hij had op school verteld dat hij wel heel graag een broertje zou willen... nou dat is gelukt hahahahaha. Dus vanmorgen vol trots aan de juf verteld dat hij een broertje krijgt :D.
    Ik hoop dat je een beetje kunt slapen meis!

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Esther, nou he verbaas mezelf er soms over. Wat was ik bang toen...

Mvj, knap van de kleine grote man zo bij de tandarts. Leuk dat hij zo blij is met een broertje.
    En lekker al een cupcakeje op.

Rabia, beterschap.

17. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier dan toch geen ei

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Maar misschien vandaag??

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ja wie weet deze middag doe ik weer een ovutest

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: ja goed van hem he? Ik ben ook écht supertrots op hem :D. Ja, ik vind het ook superleuk dat hij zo blij is dat hij een broertje krijgt :D.
    Ja de cupcake was heerlijk :D. Nog een boel te gaan ;). Neem er vanavond wat mee naar mijn werk denk ik... Heb er 20 gemaakt... is beetje veel...

@ Tinkerbell: Wie weet gaat hij morgen wel weer omhoog :D. En is je ei vandaag... Wanneer ga je ovutestje doen?

Pfoe... alweer een lekker ochtendje erop zitten hahahaha... Heb even heerlijk "geknuffeld" met manlief... al werd het uiteindelijk een quicky, want J.oshua was ook wakker en die liep steeds heen en weer whahahaha... Ik lag steeds in een deuk als we hem weer hoorden en dan ineens moesten stoppen LOL... Hij is nooit onze kamer in geweest, want kon hem steeds vanuit onze kamer terugsturen naar zijn eigen kamer hahahaha... God, wat heb ik gelachen...

Straks even naar de markt. We wilden nog even naar Zevenaar rijden om te kijken naar een Suzuki Swift, maar ik wil eerst weten of die er nog is. Ik krijg ze alleen nog steeds niet te pakken...

Deel Deze Pagina