Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mvj ik test deze middag pas weer

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvj ahhhh wat lief!!! Leuk dat hij ook zo blij is en trots natuurlijk ;)

@grace dankje meis!! Voel me al n stuk beter, door de tabletten en goede nachtrust!!!

@tinkerbell spannend wat de test vanmiddag aangeeft?!

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    M'n temp is vandaag zo omhoog geschoten naar 37,1....toch n teken dat ik niet lekker in m'n vel zat!! Vandaag toch nog ff lekker rustig aan doen...straks ff n lekker smoothie maken!! Hebben we de vitamine stoot ook weer binnen gehad :p

4. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Nou dames ik denk dat we een knaller hebben?

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Yep! :D

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Da's een knaller ja.

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Zou ik deze avond nog een keer testen of morgen middag pas

8. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

hier ben ik weer eens :)

@lappie, leuk van je mooie echo !!! geniet !!!

@Noa, welkom, en succes op het wachtbankje :)

@mvj, had al gelezen op fb dat het weer een jongetje gaat worden !!! gefeliciteerd :) ben wel benieuwd naar de naam ;)

@esther, klus jij maar goed en hoop dat het raak is voor je !

@tinkerbell, die knalt hoor ! klussen jij nu :D

sorry de rest ben ik ook alweer kwijt...
    ik heb drukke dagen achter de rug, donderdag en vrijdag zijn we met ons team op het werk verhuist naar nieuwe locatie (helemaal het einde van de pier op de luchthaven)... het is echt wat geweest om de verhuis goed te laten verlopen, maar het is nu zo goed als ik orde :)

en hier helaas nog steeds negatieve ovulatie testen... ben benieuwd wanneer mijn eitje komt... vanmorgen was mijn temperatuur extreem laag...

ik kom hier morgen nog wel eens piepen, straks komt mijn mama Menno ophalen want vanavond zijn ml en ik uitgenodigd bij mijn baas en nog een paar andere collega's .. helaas valt het weer een beetje tegen

fijne dag iedereen !!!

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik testte altijd door tot ik weer een negatieve had.

10. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell Wauww wat n knaller zeg ;) ik zou morgen testen kan he meteen zien of ie al wat lichter wordt maar je ei springt gauw meis!!! Klussen ;)

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hier is m'n ongi ook al weer over....heerlijk 3 dagen ongi gehad :p hehe...benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen ik klus alleen maar als ik m'n ei voel komen en gebruik dan die conceive plus ;) daarvoor alleen klussen als we zin hebben ;) Hihi...

12. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ok dames ff snel update van mij... ik had daarnet (om 15u30) smiley op cb digitaal dus ook snel mannetje mee naar boven gesleurd voor een vluggertje haha nu staan we klaar om te vertrekken naar mijn baas

mijn dag kan al niet meer stuk :D

@tinkerbell, we gaan ongeveer gelijk lopen dan !!!

tot morgen ladies !!!

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend meiden!:D

hier aanstaande woensdag nog een henna painting,leuk!!!!
    gratis aangeboden door de bellypainter, omdat ze de laatste fotos van mij kwijt waren geraakt en zich heel schuldig voelden...dus krijg dan henna painting en nog n fotoshoot :D

xxx

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @one wat lief van haar dat je dan n hennapaint en fotoshoot krijgt ;) ben benieuwd!!!

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hey lieverds ff ego sorry!

Heb al vanaf de ochtend kramp in mn buik dus was in het ziekenhuis voor een echo en check op blaasontsteking.. Gelukkig was de echo goed! Ook geen blaasontsteking.. Wat het hoogstwaarschijnlijk is: mn baarmoeder die een groeispurt maakt en de baby die tegen de baarmoeder aan beweegt. Voel de baby niet maar die krampen van mn baarmoeder dus wel.. Jullie moesten die echo eens zien, het leek wel een atleet(e) zoveel als hij/zij bewoog! Eerst steeds met de beentjes schoppen en toen zette hij/zij ineens af met de billetjes tegen mn baarmoeder aan en maakte zo een sprong! We schrokken ervan! Ben geen trampoline hallooo hahaha

Maja heb dus dinsdag geen termijnecho meer, dit was m zeg maar. Ben een paar dagen vooruit gezet naar precies 11 weken en ben dus uitgerekend op 11-01-2014 :) Net een warme douche genomen en lig nu weer op de bank.. De krampen zijn er nog steeds maar blijkbaar is het dus voor een goed doel ;)

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hier even de echo :D

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Mooie echo Evelien,
    Was gisteren dus nog even spannend. Fijn dat je meteen terecht kon voor een echo. Je zal wel erg opgelucht zijn. Was je man ook mee?

Oh ja, hier het acht-weken-ronde-dansje.... :D

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Evelien mooie echo meis ...ohh dt word nog wat mijn meisje is ook altijd zo druk haha

Lappie 8wekendans jeejjjj

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvm spannend.

One wat leuk nog een hennapainting en fotoshoot :)

Evelien gelukkig een druk beebje gezien. Hier ook zo'n druk meisje :)

Lappie ik dans mee.

20. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen dames

@rabia, ik hoop dat die conceive plus zijn werk gaat doen voor jullie! ik duim super hard voor jullie deze ronde !

@one, leuk henna body painting... had ik nog nooit van gehoord :) foto showen hoor !

@evelien, goed dat je snel naar zh mocht, en nog beter dat je echo helemaal goed was !!! je verdient het meid :)

@lappie, yeah 8 weken alweer !! gaat vooruit...

@grace, bij jou gaat het ook alweer goed vooruit... ben je al gestart met voorbereidingen (kaartjes enzo)?

@all, gisteren hebben we een hele leuke avond gehad... alleen heeft mijn baas aangegeven dat hij postuleert voor nieuwe functie, dus het kan goed zijn dat hij binnen dit en een half jaar niet meer op mijn eenheid werkt :(

en wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    hier deze voormiddag niet veel, beetje opruimen en kuisen en straks Menno gaan ophalen bij mijn moeder... en deze namiddag komen mijn zus, haar vriend en dochters en mijn vader met zijn vriendin op bezoek

fijne dag iedereen !

Deel Deze Pagina