Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien mooie echo meis!!! Haha mooi druktemakertje dus :p fijn dat alles verder ok is!!!

@mvj thnx meis!!! Hoop t ook ;) en hoop dat t bij jullie deze ronde nou ook raak is :)

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvm ja gaat goed hier. Volgende week komen ze de muren voor de babykamer aansmeren en dan kunnen we ook verven. En in de derde week augustus komen de meubeltjes. Kaartjes hebben we ook al, ga ik straks even definitief doormailen naar de drukker. Nu alleen nog beslissen waar ik wil bevallen als ik geen medische indicatie heb. Vriendlief wil in het ziekenhuis en ik weet het nog niet.

Verder ga ik vandaag een heerlijke luie dag houden.

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
  4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Fijn dat ongi weer weg is.

@one super gaaf zeg. Ben benieuwd naar de foto's.

@lappie. Yeahhhhh 8 weken dansje

@mvm. Fijne dag. Klinkt gezellig.

@grace. Het is een goede dag voor een luierdag. Fijn dat jullie alles al zo geregeld hebben.

@evelien. Dat was vast schrikken meis. Gelukkig is alles goed. Mooie echo en wat fijn dat de kleine zo lekker aan het bewegen is. Geniet lekker.

Hier moe en bang bang bang. Word er niet goed van. Heb geen trekkerig gevoel meer in m'n buik. M'n borsten doen niet zo zeer meer. Bah voelt gewoon niet goed. Nog een week tot de eerste echo. Pppff

5. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ subshine, ik denk je eisprong op dag 21. Moet je temperatuur nu wel doorstijgen.

Liefs Pimkey

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Okee dankje

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hey Liefie, ik herken het zoooo. Ik had ook een aantal weken terug, ik was toen 5 weken, dat mijn symptomen ineens weg waren. Geen zere borsten meer, niets. Ik was ervan overtuigd dat het niet goed zat. Ik moest toen ook nog anderhalve week wachten op mijn eerste echo.
    Toch zijn mijn symptomen na anderhalve dag weer teruggekomen. En al twee goede echo's gehad.
    Toch blijf ik nu ook bang, de ene dag gaat het wat beter dan de andere dag.
    Sterkte....
    Kun je niet alsnog de echo een week naar voren halen??

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Ik ga morgen meteen bellen. Deze onzekerheid en angst maken me echt gek. Kan wel janken. Ik hoop dat m'n symptomen weer terug komen morgen. Jij hebt dus ook nog angst ondanks je twee goede echo's. Gek he. De ma heeft er gewoon zo ingehakt. Mag jij deze week ook weer?
    Tanks voor je opbeurende berichtje. Lief. X

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jazeker, ik heb nog veel angst. Daarom mag ik steeds een week later terugkomen voor een echo.
    En als dat niet meer kan/mag dan ga ik gewoon naar een echo bureau.
    Ik zit wel al over mijn eigen termijn van mijn ma heen. Vruchtje is toen 6,3 wk geworden en ik heb met 7,4 wk een goede echo gehad (echo zei 7,5/7,6 wk). Maar ik merk dat ik elke week ietsje vertrouwen erbij krijg.
    Maar toen ik die eerste goede echo had, kon ik ook nog niet eens blij zijn hoor. Door die K*T ma is alle onbezorgdheid weggevaagd gewoon. :(
    Ik verwacht dat als ik met 9,4 wk nog steeds een goede echo heb, dat ik dan wat rust begin te vinden. Dus dat is donderdag over een week, hihi, ben al een beetje aan het aftellen.
    Ik zou ook heel graag tegen je willen zeggen: het komt wel goed. Maar je begrijpt net zo goed als ik dat ik dat gewoon niet kán zeggen helaas.
    We moeten gewoon (op wat voor manier dan ook) de dagen zien door te komen. Elke dag is er een. Ik heb nu wel dat ik denk: oh ik ben al 8 weken, het schiet stiekem al ietsje op.
    xx

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Pfff hier een k*tdag. Ben zo emotioneel en chagrijnig...om niks...en dat weet ik ook dus voel ik me weer schuldig. Bah...ik ga een diep gat in de grond zoeken...

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh jee Grace... wat vervelend! En je mannetje, moet die het ook ontgelden? ;):D
    Neem je je snorkel mee in het gat? haha :D

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Pff hier net zo'n ...dag voel me zo futloos, last van men liezen..

vandaag adressen opgeschreven voor geboortekaartjes,kraambed opgemaakt, en alvast dingetjes opgeschreven voor bevallingsplan, moesten we alvast doornemen en bespreken voor de volgende keer. iemand nog tips?

van de week nog even de klossen halen.. voor t bed en dan is alles klaar!

13. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier mijn ovutest van vandaag

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is mijn rijtje ik vind dat die van vandaag weer wat lichter is

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vind ik ook Tinkerbell.

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Moet ik nu dan bij FF zetten vandaag dat hij niet meer positief is?

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ja zou ik wel doen.

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hei meissies,

Even tussen de drukte door:

Tinkerbell, hij is inderdaad lichter meis.

Grace en One, gaat het beter vandaag?

Jennifer, heb je gebeld lieverd?

Lappie, ik dans nog even, beter laat dan nooit.

Verder weet ik het even niet meer.
    Hier komt zo mijn vriendin mijn kapsel weer even in model brengen dus lekker betuttelen. En alweer flink aan de klus, maar verder geen nieuws eigenlijk......

*SMAK*

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @grace en one. Hopelijk voelen jullie je vandaag weer wat beter. Smak.

@lappie. Die angst blijft denk ik idd nog wel even. Maar het komt hopelijk allemaal goed.

@esther. Lekker je haar weer in model. Heerlijk. En flink aan de klus. Das altijd leuk.

@tinkerbell. Hij is idd lichter meis. Denk dat je ei inmiddels wel gesprongen is of vandaag springt.

Hier vandaag weer pijnlijke boobies en trekkerig gevoel in m'n buik en onderrug. Heb besloten om gewoon tot volgende week te wachten. Had gisteren gewoon een paniek aanval ofzo. Vl. Kan ook pas donderdag vrij krijgen en ik wil echt niet alleen voor een echo gaan. En ik ben ook bang dat stel dat de innesteling laat was en er nu nog geen hartactie te zien is ik helemaal in de stress schiet. Volgende week moet er echt wat te zien zijn dus nog even op mijn tanden bijten. Ben iig heeeeeel blij met m'n pijnlijke boobies:D

20. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hee meiden even niet gereageerd. Ik probeer nog even terug te lezen.
    Druk gehad met werken. Gisteren een zere en harde buik, geen fijn gevoel. Het werken word nu ook wel zwaarder. Bukken, tillen en veel lopen.
    Morgen de 20 weken echo, spannend zeg.

Deel Deze Pagina