Evelien. Ja ben ook best bang dat ze er geen rekening mee willen houden. Maar bij de andere collega's met kinderen houden ze er ook rekening mee. Hoop het wel. Als het niet meer gaat ga ik het wel aangeven.
Heel goed meis, gewoon aangeven, anders ben je straks verder van huis.. Ja misschien idd maar proberen bij je werkgever, nee heb je ja kun je krijgen
@ Evelien: hier zal ik na mijn verlof denk ik weer in de WW belanden hihihihi... Maar dan ga ik weer solliciteren bij waar ik nu werk en dan word ik vrijwel zeker wel aangenomen... Thanks mop... @ Margha: ze weten ervan hoor... Ga alleen de parkmanager nog even een berichtje sturen met de vraag of ik af en toe de barkruk mag pakken... Hoop dat jij geen harde buiken meer krijgt (althans dat het er niet meer gaan worden). Het geldt in iedergeval ook voor jou... optijd aangeven . Ik ga nu lekker de laptop afsluiten en liggen... dat is nu even een stuk beter voor mijn bekken... Gelukkig weet ik nu na al die jaren bekkenproblemen (vanaf 2008) wat ik wel en niet kan en dat scheelt een hele hoop, maar soms is die pijn gewoon écht niet leuk meer...
Goeiemorgen dames! @ Mvj: heerlijk dat je toch die zekerheid weer hebt na je WW! Rustig aan met je bekken meis, ik hoop dat het niet erger wordt.. *knuff* Hoe gaat het met iedereen?
hoi meiden hier even ego ik heb net opgemerkt dat één van Menno zijn balletjes opgezwollen is... ik schrok me een bult toen ik dit zag! heb besloten om er nu maar snel mee naar de dokter te gaan... hopelijk is het niets ergs?! ik laat straks nog iets weten... duim voor ons want Menno is angsthaas eerste klas !
Mvm ik duim voor je meid en dat het niets ergs is. Mvj doe het maar rustig meid en luister naar je lichaam. Evelien hoe gaat het met jou? En met de andere dames? Hier temp weer ietsje gestegen ma niet veel ei is duidelijk wel geweest alleen weet ik niet of het de dag is geweest van posi ovutest of de dag erna. Maar wat ik wel weet is dat ik een normale cyclys heb deze keer ondanks ik PCO heb
Ik heb mijn temp van 23/6 zowat in het midden gezet en dan krijg ik een kruis op de dag van posi ovutest
Tinkerbell, jeeej een kruis Wanneer is je NOD nu? Echt fijn zo'n cyclus ondanks dat je PCOS hebt! Hier gaat het wel oke, ik heb mijn goede en mijn slechte dagen. Ben alleen wel errugg toe aan vakantie! Nog 8,5 week wachten helaas.. Mvm, oeii jeetje kan me voorstellen dat je schrok! Hoop niet dat het iets ergs is, misschien alleen ontstoken? Sterkte meis.
@ Evelien: ja dat is zeker fijn! Ik hoop ook dat het niet erger word... word vanaf nu mijn bekkenband dragen... @ Mamavanmenno: och jeetje... kan me voorstellen dat je hiervan schrok. Ben benieuwd wat het is... @ Tinkerbell: ik doe zeker rustigaan. Heb mijn vriendin al laten weten dat ik het niet meer ga trekken om op te passen, dus woensdag is de laatste keer helaas... Ik hoop dat dit een heel mooi eitje is geweest meid! Hier zometeen op mijn gemakje de benedenverdieping doen, dan hoef ik vanmiddag niks meer te doen... Alleen even naar de winkel voor nieuwe gelzooltjes in mijn schoenen... na een jaar zijn ze nu wel door hahahaha...
Daarom! Ik heb hem toen via marktplaats gekocht, omdat ik er al jaren last van heb. Nu komt hij dus mooi van pas...
hoi dames ik ben terug van de huisarts... gelukkig niets erg, maar het moet wel onderzocht worden door uroloog... het is geen ontsteking, maar waarschijnlijk vocht in balzak (dus gelukkig niets mis met teelbal op zich) 11 juli mogen we naar de uroloog, maar indien het in tussentijd erger zou worden of pijnlijk wordt (rood, warm, ontstoken er gaat uitzien) dan moeten we via spoed gaan ben in ieder geval opgelucht want het zag er echt niet uit ok en nu terug on topic eerst en vooral Tinkerbell we lopen helemaal gelijk, echt helemaal top !!!! ik duim voor je, want idd met pcos een normale goede cyclus is een wonder, daar komt hopelijk een wonderkindje uit (één van de twee vriendinnen dat onverwacht zwanger is, heeft ook pco dus het kan hé !!!) ik heb mijn kruis moeten forceren bij ff, ik had namelijk voor zondag geen temp (uiteten geweest bij mijn baas en geen zin om op te staan op zondag), maar had zondag nog positieve ovulatie test... en ik heb meestal mijn ei de dag na positieve ovulatie test, dus daarmee kruis gezet op maandag @all ik lees dadelijk even bij, en ik kom vanmiddag reageren
haaai meissies, Tinkerbell, jeuj het wachtbankje!!! Goed bezig dat lichaam van jou!! Dat is in ieder geval al stap 1. mvm, jeetje daar zou ik me ook rot van schrikken. Die kleine van ons had dat toen hij 1 was ook, maar daar is jouw mannetje al wat te oud voor. De verbinding was nog niet helemaal dicht blijkbaar waardoor vocht op en neer kon stromen. Was geen liesbreuk, maar een .....breuk (ben ik even kwijt). Loste zichzelf gelukkig op anders hadden ze het operatief moesten sluiten. Hij had ook geen pijn of niks, maar zag er inderdaad niet uit. mvj, auw!! Dan maar snel je band omdoen ja!! Margha, goed naar je lichaam luisteren moppie en rust nemen indien mogelijk. En toen was ik het kwijt......nou ja, knuffel voor iedereen. Hier ongelooflijk moe......Slaap nog steeds niet goed, echt drastisch te weinig. Ik heb wel inslapers, maar daar ben ik een hele dag suf van en wil ik ook niet afhankelijk van worden. Dus die gebruik ik alleen in uiterste geval en dan moet het ook nog eens weekend zijn. Dus vannacht was het weer 4 uur ofzo en om 6 ging de wekker weer......zo moe......maar daarentegen voel ik duidelijk dat mijn eitje aan het groeien is dus aan de klus dan!! Als ik toch wakker ben, dan maar lol maken haha.
Mvm, ben blij dat het niks ernstigs was meis en mag je 11 juli toch even laten checken. Duim dat het in de tussentijd niet erger wordt. Jeej jij ook een kruis! Spannend meis ik duimmm Esther, zooo fijn dat je lichaam je er zo op attent maakt Vreselijk he als je zo moe bent.. Dat vind ik het ergste wat er is! Heb dan echt niks aan mn dag.. Hoop dat je snel je rust weer kan vinden meis.
Mvm. Jeetje dat is schikken zeg. Inderdaad gelijk actie ondernemen. Ben benieuwd wat het is. Mvj. Hopelijk helpt de band zeg. Pijn is echt vervelend, auw. Esther. Slecht slapen kan echt een probleem zijn zeg en vermoeiend. Ik ben ook een slechte slaper. Tinkerbell. Nu op het wachtbankje. Duim duim. Ego. Vandaag gewerkt tot 1 uur, vandaag ging het wel beter dan zondag. De planning wil kijken of ik over ongeveer 2 weken een vakantie medewerker mee kan krijgen voor hulp, dat zou wel heel fijn zijn als dat kan. De manager nog niet gesproken helaas. Om 15:30 uur de echo. Spannend.
@ Mamavanmenno: gelukkig is er niets ergs aan de hand. Ben wel benieuwd wat er bij de uroloog uit gaat komen. @ Esther: ja zeker auw! Maargoed... loop nu constant met mijn bekkenband om... Heb vanmorgen tijdje zonder gelopen, met als gevolg dat het nu doortrekt naar mijn benen... Bah wat vervelend dat je zo moe bent en zo slecht slaapt. Heb je al eens melatonine uitgeprobeerd meis? @ Margha: die band helpt wel hoor, die geeft een hoop verlichting. Ow dat zou fijn zijn zeg als dat gaat lukken dat je er iemand bij krijgt die mee gaat. Hahahaha, ja wij krijgen weer een jochie . Ja hoor alles was goed. Ze hebben alles goed kunnen beoordelen en het zag er allemaal goed uit.