Ow ja... hier de papieren gekregen dat ik 1 augustus naar de reumatoloog moet. Ben enorm benieuwd... 16 juli controle, 30 juli (hoop toch écht veel eerder) bekkentherapie en 1 augustus reumatoloog...
Mvj, jeetje spannend allemaal meis. Hoop dat het uiteindelijk een goed resultaat geeft! Margha, spannend meis straks je echo! Het zit vast wel goed Laat je ons weten wat het wordt? Zou idd fijn zijn als je er iemand bij hebt straks, toch wat last van je schouders..
@ Evelien: ben vooral benieuwd wat de reumatoloog nu gaat zeggen... Vorige keer in 2010 zei hij gewoon dat hij hms en hypermobiliteit hetzelfde vond (dus met andere woorden dat ik dat dus wel heb, want ik heb klachten van mijn hypermobiliteit). Volgens mijn gyn moet dat eds zijn, maar dan wil hij wel zeker weten welk type ik heb... Ik ga zelf uit van gewoon het hypermobiliteitstype... Ene arts vind dat hms hetzelfde is als eds, andere arts weer niet... dus ben benieuwd wat eruit gaat komen... Ik doe in iedergeval mijn beide silversplints en zoals het met mijn bekken nu gaat, verwacht ik dat ik dan ook met krukken moet lopen. En kan ik ook de hele lijst hulpmiddelen geven die ik inmiddels allemaal heb gekregen van de WMO...
Evelien. Mijn man wil het niet weten wat we krijgen. Mij maakt het niet uit maar omdat hij het niet wil weten lijkt het mij ook beter om het als verassing te laten anders verspreek ik me vast een keer. Hihi. Mvj. Fijn zeg dat alles goed is met de beeb. Ojee dat is allemaal niet niks zeg op krukken zeg, ben benieuwd wat de reumatoloog gaat zeggen.
@ Margha: dat snap ik heel goed! Dan wachten we gewoon nog 140 dagen hoor @ Mvj: jeetje wat een termen allemaal zeg Maar ik ben zeker benieuwd wat er uit gaat komen! Hoop toch dat het wat meevalt voor je.. Jeetje wat erg, misschien ook met krukken! Knap dat je na de eerste zwangerschap toch nog een kindje wilde, ook al krijg je dan dit soort problemen. Heel knap en dapper! *knuff*
Margha, vee plezier bij de echo (volgens mij is die nu al geweest) mvj, ik heb al alles geprobeerd door de jaren heen. Maar het probleem is dat ik niet kan inslapen. Als ik eenmaal slaap krijg je me ook niet meer wakker (gevolg: opstaan met koppijn). Maar ja uitslapen gaat gewoon nooit dus dat helpt ook niet en van al die dingen word ik helemaal suf en loop ik de hele dag rond als een vaatdoek. Dus ik gebruik maar niks, dan functioneer ik tenminste overdag nog. Rest lees ik straks terug moppie. xxxx
@ Margha: ach... heb het met de zwangerschap van J.oshua ook gehad en die is geboren in 2009... In 2010 kreeg ik te horen dat ik chronisch ziek ben... dus heb sinds 2008 altijd al last van mijn bekken... Door het hardlopen heb ik wel mijn spieren daar sterker gemaakt... Toen met J.oshua kon ik al bijna niks meer... dus wat dat betreft gaat het nu wel een heel stuk beter . @ Evelien: hahahaha, sorry voor al die termen... Mijn familie was dan ook heel bang dat ik na deze zwangerschap voor altijd in een rolstoel terecht kom... Heb hier ook een eigen rolstoel staan (gekregen van iemand die hem niet meer nodig heeft), dus mocht het weer zover komen (met Joshua ook in rolstoel gezeten), dan heb ik er 1 in de schuur staan . Bedankt voor je knuffie meid. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet voor altijd in de rolstoel terecht kom, daarom heb ik het ook aangedurft en daarbij was die wens zoooooooo enorm sterk... @ Grace: heeeeeeuuuuuuuuuuuuule dikke knuffel terug . Zag hem op FB. Mooi buikje hoor meid! @ Esther: bah wat vervelend dat het allemaal dan niet goed werkt voor je (of soms zelfs te goed)... Ik hoop dat er toch nog iets voor je mag zijn hoor... Als ik niet kan slapen neem ik melatonine in om in te slapen en dan slaap ik heerlijk, maar als jij er dan zo'n last van hebt dat je daarna wakker word met hoofdpijn is dat ook geen optie idd... Knuffie lieffie. Morgen maar eens even "Baby in Beeld" bellen om een afspraak te maken voor een pretecho rond de 25 weken . Heb er nu al zin in . Had gisteren en vandaag al willen bellen, maar vergeet het steeds...
Margha, jeeej ben blij voor je meis! En leuk op dvd Mvj, ik snap dat je familie bang was dat je niet meer uit die rolstoel zou komen! Ik zou ook bang zijn als een dierbare dit moest meemaken. Maar je gevoel telt, en jouw gevoel zei dat het dit keer ook weer goed gaat komen. Ik geloof met je mee! Leukk die pretecho, super Wanneer kun je het beste een pretecho laten doen?
@ Evelien: bedoelde meer dat ze bang zijn/waren dat ik na deze zwangerschap (nu dus) in de rolstoel terecht ga komen, maar ik weet zeker dat dit niet gaat gebeuren... Ik geloof dat je die pretecho het beste tussen 25 en 30 weken kunt doen.
Mvj, dat vertrouwen heb ik ook wel hoor! Je bent een dapperd! Oke ga ik ergens dan een afspraak maken.