Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: thanks meid. Doet me goed dat vertrouwen :D.
    Nee hoor kan geen kwaad. Heb ik ook en is de groei idd... Ook je banden ga je nog wel voelen, al vermoed ik dat je dit nu al voelt :D.

@ Tinkerbell: jeetje dat is écht een hele mooie stijging zeg! Tuurlijk duim ik gewoon lekker flink verder voor jou :D
    Misschien idd tussentijds bloedverlies... Ik had het zeeeeeeeeeer regelmatig...

@ Jennifer: dikke knuff terug :D. He bah wat vervelend dat je je zo voelt meid. Extra dikke knuffel voor jou!

@ pretecho: hier moet ik nog steeds een afspraak maken. Morgen om 9.00 uur hang ik aan de telefoon hahahahaha...
    Hier laat ik het door doen: Baby in Beeld - Wat kost een echo?

@ Grace: cool! Hier ga ik van de week (komende week denk ik) ook bezig voor het geboortekaartje :D.
    Dat is nog eens mazzel hebben dat je de pretecho ook voor een deel vergoed krijgt zeg!

@ One: doen wij ook met gewicht en lengte en tijd. Ik bestel het weer bij geboortepost. Hebben we toen ook bij J.oshua gedaan. Dan hoef je zelf niets te schrijven en je kan je kaartje zelf ontwerpen :D. Heel fijn :D.
    WAUW!!! Wat supermooi die hennapaint zeg! Hier ook enorm veel verschil in de ochtend en avond hoor...

@ Margha: zie deze link... Hier gaan wij het deze keer doen. Wel veel geld, maar je krijgt er écht enorm veel voor...: Baby in Beeld - Wat kost een echo?
    Mooie echo meid!

@ Vrouwke: Ik durf het niet te zeggen... Even afwachten wat je temp morgen gaat doen... Het kan alle kanten nog op...

@ Julia: spannend meid! *ook flink voor jou duimt*

Hier vandaag bij een bekkentherapeut geweest in de fysiotherapie praktijk waar ik al loop voor mijn knie, voor wat tips zodat ik het kan uitzingen tot 30 juli dat ik naar de bekkentherapeut in het ziekenhuis kan. Veel van die dingen wist ik allemaal al, maargoed... Ze zei in iedergeval ook (en daar was ze het dus heel erg in met me eens) dat ik goed in beweging moet blijven, maar daarbij ook de druk van mijn bekken af moet halen door even te gaan liggen (het liefst 4x per dag)...

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier geen bruinverlies meer gezien

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames!!!

Margha, WAUWIE!!!! Mooie echo meissie!!!!!!

One, helemaal geweldig!!!

Tinkerbell, mijn duimen draaien overuren voor je lieverd!! Hoop het zo voor je!!!

mvj, niet fijn al die pijn. Hoop dat het een beetje draagbaar blijft voor je moppie.

Jennifer, hoe gaat het vandaag met je moppie?

En de rest van de dames?

Hier weer gewoon aan het tempen. Zonder tempen etc werkt ook niet hahahaha dus dan kan ik maar net zo goed wel tempen. Kaartje staat weer in handtekening. Alleen doet FF tikkie vreemd. Dus onderste kaartje is het goede, maar wijst zich vanzelf. Zal volgende maand wel weg zijn. Kreeg opeens 3 kaartjes met dezelfde startdatum.......gek programma soms.
    Ovu testen zijn ook weer binnen, dus we gaan er weer voor. Kan maar net zo goed weten hoe het er voor staat voor het geval dat ze me dat in het ziekenhuis gaan vragen. Daar zijn ze nogal van de ovu testen vandaar.
    Dus, hoppa, laat maar komen, ben er klaar voor!!!!!!

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Mvj, haha denk inderdaad ook dat ik die banden al voel! Mn buik is de afgelopen 2 weken ook flink gegroeid! En dat zie je gelijk, want ben slank van mezelf. Het was mijn collega's dus ook al opgevallen voordat ik vertelde dat ik zwanger ben ;) Fijn dat de bekkentherapeut het met je eens was! Gewoon lekker blijven sporten maar ook genoeg ontspannen.

Dames die de geslachtsbepaling al hebben gehad: ik heb gelezen dat de gyn/vk niet standaard een geslachtsbepaling doen met de 20-weken echo, omdat die echo daar niet voor bedoeld is.. En dat ze soms flauw doen en het geslacht dus niet willen bepalen.. Nu zal ik de 20-weken echo hebben net voor mijn vakantie naar Turkije en ik wil eigenlijk voorkomen dat ik dan het geslacht niet te weten ben gekomen en moet wachten tot een pretecho na mijn vakantie.. Wat denken jullie?

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, ik neem aan dat je al weet waar je de 20 weken echo krijgt? Dan zou ik ze gewoon even bellen met die vraag. Doen ze er moeilijk over zou ik persoonlijk voor een pret echo gaan als je het voor die datum graag wilt weten. Misschien bij een ander bureau dat eerder tijd heeft.
    Doen ze er absoluut niet moeilijk over dan gaan hopen dat de kleine zich wil laten zien. Spaart je ook weer de kosten van een extra echo.

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Heel goed Esther! Gewoon doen wat je het fijnst vindt meis :) Eisprong is alweer bijna dus er breekt weer een leuke tijd voor je aan!

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, ik zit bij het Geboorteatelier in Almere. Die maken zelf geen echo's (te klein bureau ofzo) dus alle echo's gebeuren in het ziekenhuis.. Vandaar de vraag want ik weet niet of ziekenhuispersoneel wel zo sociaal is..

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel meis!!
    Tja, blijft moeilijk natuurlijk om dat in te schatten dan.
    Wij moesten in het gebouw van de HAP zijn toen en was dus wel ziekenhuispersoneel. Ook niet al te vriendelijk (ochtendhumeur ofzo), maar ze deed er verder niet moeilijk over terwijl ze toch echt moest zoeken even.
    Ze zullen het toch wel begrijpen lijkt me zo, vind het niet een overdreven vraag of iets aangezien je toch al een echo krijgt.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Margha, mooie echo meid!

One, wauw wat mooi zo´n henna painting!

Esther slim om weer te starten met ovutesten, zeker als het ziekenhuis dat graag wil zien. Hoop dat je snel je eitje krijgt.

Tinkerbell, duim voor je.

Jennifer, thnx idd de strafbank;) Maar goed we gaan het afwachten. Hoe is het nu met je?

Evelien, kan je het anders niet vragen bij de echo´s die je nog gaat krijgen in het ziekenhuis? Kunnen ze het evt in je dossier zetten?

Lappie, alweer bijna 9 wkn hoe is het met je?

Temp blijft hier lekker stabiel hoog, hopelijk de laatste dag ook nog hoog! Thnx voor het duimen, hopelijk helpt het!

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, ik vind het inderdaad ook niet zo'n gekke vraag hoor. Maar je hoort zo vaak hoe flauw ze zijn.. Ach ik wacht het wel af en anders wordt het een spoed-pret-echo ;)

Julia, ik heb volgende week donderdag de combinatietest misschien dat ik het dan even kan vragen inderdaad. Mijn vk zelf doet geen echo's, dus zij zal mij ook verwijzen naar het ziekenhuis. Mooi die temp van je! Duim voor je dat ie zo hoog blijft!

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Julia, vergeet ik jou toch helemaal!! Schandalig!! Mooi kaartje meis. Ik hoop en duim dat je temp hoog blijft en dat je goed nieuws mag brengen!!!!

12. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    #4732 Margha, 27 jun 2013
    Laatst bewerkt: 27 jun 2013
    Esther. Weer lekker aan het tempen en ovutestjes al weer in de aanslag.

Julia. Ik duim voor je dat je temp mooi hoog blijft.

Evelien. Bij de praktijk waar ik de 20 weken echo had kijken ze wel naar het geslacht. Misschien gewoon even informeren. Ik zou gewoon even bellen met de vraag of ze daar naar kunnen kijken omdat je anders een afspraak voor een pretecho wil maken omdat jullie het graag willen weten. Ga je naar je schoonfamilie in Turkije?

Mvj. Rustig aan doen meid. Je hebt maar één lichaam. Pretecho lijkt me echt geweldig maar wel prijzig, moet even kijken of dat wel gaat lukken, het geld gaat al erg hard met de aanschaf van alle spullen.

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Vandaag eerder naar huis gegaan of eerder gezegt gestuurd door collega's, heb nu flink last van mijn rug. Ook gesprek gehad met de manager en ik hoef nu geen lange diensten meer te draaien om het wat te ontlasten. Maximaal 6 uurtjes per dag. Ben wel erg blij met de medewerking van mijn werk echt fijn.

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Margha, ik wacht maandag even af bij de vk wat ze zegt over het ziekenhuis en of ze daar moeilijk doen over geslachtsbepaling. Anders bel ik het ziekenhuis zelf. Zouden ze het niet willen dan plan ik gewoon een pretecho in. Nee ga niet naar mijn schoonfamilie, we wilden echt even samen op vakantie. Het is natuurlijk de laatste vakantie die we met zijn 2-en kunnen doorbrengen, dus we gaan extra genieten! Fijn dat je collega's en manager zo meewerken zeg. Super! Lekker ontspannen meis, denk aan jezelf.

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Zit nu in de wachtkamer... :$

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeej spannend Lappie! :D

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Alles was goed!! :D
    8,4 weken precies.
    We hebben hem zelfs zien bewegen!!

18. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh lappie wat fijn geniet nu maar

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeeej super Lappie! En 8,4 precies mooier kan niet! Geweldig meis geniet ervan.

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik heb iets anders bedacht vandaag trouwens: is het leuk om mijn man te verrassen met een echo waarin ze gelijk de geslachtsbepaling doen? Het is toch iets moois en wil dat niet in het ziekenhuis eigenlijk.. Aangezien ml de ramadan gaat doen wil ik het liefst de echo na het suikerfeest (wel jammer want kan eigenlijk niet wachten maar wil dat hij gewoon kan genieten en misschien eten we wel ergens een hapje na de echo). Ik ben dan bijna 18 weken. Heb gekeken naar een echobureau met goede reviews. Er is er eentje in Almere maar daar lees ik slechte verhalen over. Heb nu een gevonden in Huizen (Kindjekijken.nl) en lees daar veel leuks over en je hebt heel veel opties! Dus we gaan het zien, heb al een mail gestuurd naar ze :)

En ALS ik het zo als verrassing ga doen, wat zal ik dan doen? Een totaalpakket nemen (wat vrji duur is) of alleen simpel geslachtsbepaling? Wil namelijk ook nog rond de 26 weken voor een pretecho..

Deel Deze Pagina