Lappie, JJJEEEEJJJJJ!!!!!! Evlien, tja kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk. Ik denk dat die de verassing sowieso wel leuk vind!! eeehhhh waar is Rabia eigenlijk of heb ik dat volkomen gemist???
hoi meiden wou gewoon eventjes laten weten dat ik mee lees maar dat ik deze ronde beetje afstand probeer te houden heeft niets met jullie lieve meiden te maken, maar heb wat rust nodig ... en probeer de wachtweken op een andere manier door te komen dan hier op het forum elke moment van de dag te komen kijken ... gelukkig is het Wimbledon op dit moment, ik ben tennis fanaat dus dat is mijn tijdverdrijf ik blijf hier meelezen en duim uiteraard voor allemaal, voor de zwangere mooie echo's enzo, en voor de niet-zwangere mooie eitjes en mooie testen rond nod ik heb 8 juli nod (officieel, maar lf is tot nu toe altijd korter geweest) dus zo rond 6 à 7 juli zal ik meer nieuws hebben en kom ik hier verslag uitbrengen dikke knuffel allemaal !
Esther, dat is waar maar ik denk wel dat we het ons kunnen veroorloven. Maar is het niet wat veel als ik rond 18 weken een totaalpakket neem, dan rond 20 weken de reguliere echo en dan rond 26 weken weer zo'n uitgebreide pretecho? Of valt dat mee?
Haai moppies, Esther, weer aan de temp en de test. Ben benieuwd wat het je gaat brengen en waar het ziekenhuis mee gaat komen. Evelien, leuk zo een verrassing. Tja, zoals Esther al zegt, wij kunnen niet in je portemonnee kijken. Ik had voor de geslachtsbepaling en de extra ingelaste pretecho gewoon het goedkoopste gedaan. Nu hebben we de echte pretecho nog tegoed Margha, wat fijn dat er meegedacht wordt. Scheelt een hele hoop. Goed aan jezelf en de kleine denken hoor. Mvm, doe waar je je goed bij voelt. Wij lopen niet weg. Geniet lekker van het tennis. Het was gisteren erg verrassend op Wimbledon, er zijn al een hoop grote namen weg zeg. Dikke knuffel. Mvj, knuffel voor jou. Hopelijk kom je het allemaal redelijk door en is het 'uit te houden '. Als ik iemand vergeten ben...sorry!!!! Hier zojuist de enveloppen al gehaald voor de kaartjes...je kan er maar op tijd bij zijn Zelfs de envelop is alleuk...
Evelien, dat is helemaal niet gek hoor. Ik dacht dat ze ons met de goedkoopste echo al aan zagen komen met week 16 en 18 (en dan nog de 20 weken echo en in week 27 de 3d). Ze wist me te vertellen dat ze ook eens een stel had die iedere week een 3d echo liet doen
@esther. Goed bezig met tempen en testen. Hoop zo dat het lukt voordat je weer terug naar de gyn moet. @evelien. Als je het kan betalen zou ik het gewoon doen. Leuk toch. Is wel een super leuke verrassing voor je man. @lappie. Yeahhhh super blij voor je @grace. Mooie envelop idd. Word je vrolijk van. @mvm. Doe waar jij je goed bij voelt meis. We lopen niet weg. Ik duim voor je. @julia. Ik blaas en duim voor je. Hier niks bijzonders. Ben zooo moe en last van m'n fibromyalgie. Slaap veel gelukkig gaat de tijd dan snel en is het ook snel maandag. Vandaag naar tandarts. Vorige x kon hij geen foto maken ivm zwangerschap dus hij zei vandaag. Oh nu kunnen we een foto maken want de kleine is al geboren toch? Uuuhhhh nee ben zwanger en de kleine is er nooit gekomen. Was ff vervelend maar ja. Ff bij de KFC gegeten en nu in bed tv kijken met m'n harige kind lekker bij me. Ben zo super zenuwachtig voor maandag. Zucht.
Grace, mooie envelop lieverd, kaartje zal ook vast prachtig zijn. Evelien, ik wou dat ik meer voor je kon doen meissie om je tijd sneller te laten gaan. Voel echt met je mee.......NOG een knuffel dan!! Lappie, jeej zelfs beweging, geweldig!!!
Hier is ovu test biiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa positief, dus die zal morgen wel positief zijn. Ik zeg: hop hop!!
Kaartje moet nog even wachten...alhoewel...wacht even een linkje opsnorren.... Gevonden! Vlaggetjes kaart :: Belarto