Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hahaha :D
    Veel plezier Eshter!!

Dikke knuf voor jou Jennifer. Wat is dat wachten een hel he???

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Super lief kaartje.
    Kaartjes die wij leuk vinden zijn ook van belarto.
    Hebben jullie de tekst ook al bedacht hoe het erop moet komen?

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. Veel plezier :D

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ja hè (zei ze bevooroordeeld) :D

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Hop hop klim er lekker bovenop. :D

@margha. Lief dank je.

@grace. Wat een onwijs lief kaartje zeg. Echt super.

@lappie. Ik haaaaaaaaaat wachten. :(. Gelukkig na maandag als de echo goed is een week later weer:D dan duurt het niet zo lang.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahaha stelletje lekkere wijven zijn jullie. Ga nu zo afsluiten en me vreselijk misdragen hahahahaha.:D:D:D:p:p:p:p

Jennifer, weer een dag voorbij lieverd!

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hophophop veel plezier mop...

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames,

Sorry dat ik ff n tijdje niks van me heb laten horen...wel lief dat jullie me missen hoor ;) Hihi...
    Beetje druk met studie en ook ff beetje afstand hoor van dat zwanger worden gedoe...elke x negatief wordt er gek van!!!
    Ga nu lekker m'n studie hopelijk afronden en bezig om weer wat af te vallen en alleen klussen rondom ei meer niet...ik lees hier wel mee hoor alleen reageer ff niet meer zoveel!!! Sorry... :( niet om jullie maar door drukte en ff meer afstand doen....ff kijken hoe t verder gaat!! Ben ook wat lakser geworden met tempen hoor en temp dat ineens 's avonds mja en gister vergeten :S heb maar wat ingevuld!!! Haha...
    Vandaag op schoolreisje geweest met stage (groep 7/8) was erg leuk en weer zat ook mee ;)
    Heb net ook een reisje geboekt naar Istanbul in dec. Ff een weekje weg, mijn vriendin opzoeken!!! Alleen manlief deed n beetje moeilijk eerst mja hij's al in Jan. Met voetbal week in luxe hotel geweest dus mag ik ook wel ff weekje tussenuit...mja hij vind niet leuk dat ik alleen ga :S tja wel begrijpelijk maar goed mss hoef ik niet alleen te gaan als jullie begrijpen wat ik bedoel ;) Hihi...
    Nou dames ik ga lekker slapen, morgen weer n drukke dag!! Stage, overblijf, Streetdance 4 lessen en voor de kidslessen n kijkavond...

Slaap lekker ladies!!! ;)

9. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgen dames!

Esther, haha goed gedaan gister :D

Grace, mooi kaartje!

Jennifer, nog maar 3 nachtjes slapen meis. Vind het knap dat je het zo volhoudt.

Rabia, zag het inderdaad op je fb! Heb je het leuk gehad? Snap best dat je er niet altijd evenveel mee bezig wilt zijn hoor. Gewoon doen wat goed voor je voelt! *knuff*

Ben ik nog iemand vergeten? Sorry!

Hier toch maar een afspraak gemaakt voor dinsdag 30 juli voor de geslachtsbepaling :D Wachten tot na de ramadan (8 augustus) duurde me toch te lang en de vrouw van het echobureau was dan ook met vakantie dus ging sowieso niet dan. Ben dan 16+3 en dan kon ze het zeker zien zei ze! Vind het zo spannend, ook omdat het dus een verrassing is voor ml :) Het wordt een 2D echo (3D raadde ze me af, eigenlijk ook wel logisch) met DVD-registratie en foto's voor 55 euro. Vind het wel een redelijke prijs! Can't wait! :D

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wauw Evelien, jij hebt bijna de 'magische grens' bereikt! :D
    Ik moet nog ruim drie weken....

11. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    En wat spannend, je geslachtsbepaling!!!!
    Dus ml wil het niet weten? En jij gaat dat dan geheim houden voor hem?

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier daalt temp alleen maar :(

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jaaa Lappie morgen heb ik die grens bereikt zo leuk! :D Jij over 3 weken maar die gaan vast snel voorbij! En volgende week mag je weer lekker voor de echo meid :) Nee dat is niet het geval hoor! Ik heb een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling, want ik wil dat het een bijzonder moment is en wil dit dus niet in het ziekenhuis hebben.. En ml wil heel graag alleen samen met mij een echo (aangezien we onze ouders meenemen bij de echo rond de 26 weken) dus dan regel ik dat we samen naar de echo voor geslachtsbepaling gaan :) Hij denkt dat dat gewoon in het ziekenhuis gebeurt dus vandaar dat dit een hele verrassing zal zijn voor hem! :D

Tinkerbell, je temp is nog steeds mooi hoog meis er valt nu nog niet veel over te zeggen hoor! Nog even geduld denk ik. Al is dat erg moeilijk ik weet er alles van!

14. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
  15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Vrouwke, je temp is nog wel boven de coverline dus kan er nog niets over zeggen, ook omdat je deze maand pas begonnen bent met tempen... Je temp is ook niet drastisch gedaald dus weet het echt niet! Denk dat het toch afwachten is..

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien thnx meis!!! Wat spannend allemaal zeg van de echo...maar wel heel leuk dat je t zo doet dan ;)

17. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik vrees toch het ergste omdat hij al met al wel langzaam daalt... Een pos test was een erg leuk verjaardagskado geweest voor vriendlief maandag.

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Rabia, ja leuk he! Hoop dat hij het ook leuk vindt :)

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zou toch nog even het weekend afwachten Vrouwke.. En niet te veel tegen je man zeggen. Als je dan maandag nog niet je ongi hebt dan zou ik een testje doen! Des te groter is de verrassing.

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Fijn at het schoolreisje leuk was. Doe lekker rustig aan hier. Wij lopen niet weg en soms een beetje afstand kan geen kwaad. Knufff

@tinkerbell. Het zegt nu nog zo weinig meis. Ik duim voor je.

@vrouwke. Lastig om te zeggen. Zou idd een mooi verjaardagscadeau zijn. Ik hoop het voor je.

@evelien. Heerlijk bijna echt 12 weken. Gaat de tijd snel zeg. Hier gaat het voor mijn gevoel juist super langzaam. Super leuke verrassing voor je man. Kan me voorstellen dat je het zo snel mogelijk wilt weten.

@lappie. Hopelijk vliegt de tijd voorbij meis. De magische grens is in zicht. Gelukkig volgende week weer een echo.

Hier vandaag m'n 7 weken dansje. En over 3 dagen m'n echo. Yessssss het is nu in zicht. :D

Deel Deze Pagina