Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tinkerbell: jeej, geen bruinverlies meer :D.

@ Esther: dat hoop ik ook meid... Goed dat je je gevoel volgt meid. Als je wilt tempen gewoon doen, helemaal als je er "onrustig" van word bij het niet doen... Ik zeg: veel plezier meid! :D.
    Ik mis Rabia idd ook al...
    Ik zeg: klusserdeklusserdeklus! :D

@ Evelien: juist! Volgende week ga ik proberen weer te hardlopen, maar heb ergens een vermoeden dat dat niet meer gaat, maar dat weet ik natuurlijk pas als ik het geprobeerd heb...
    Ik zou idd gewoon vragen, hier in het ziekenhuis deden ze totaal niet moeilijk... sterker nog... ze vroegen het nog of we het wilden weten of niet.
    Een verrassing is altijd leuk meid! :D. Ik zou alleen niet 2x het totaalpakket doen... Vind ik persoonlijk zelf zonde van het geld...
    Leukleukleuk meid! Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden 30 juli :D.

@ Julia: ik duim voor hoge temperaturen hoor! Ik blaas gewoon even voor je :D.

@ Margha: ik doe zeker rustigaan hoor... Op het werk lekker in beweging, dus dan heb ik wat minder last :D. Heerlijk. Het is inderdaad wel prijzig. Hier word het gedaan van het geld dat manlief wekelijks overhoud van het overblijven, anders hadden wij het ook niet kunnen doen... Hier hoeven we gelukkig bijna niks aan te schaffen, want hebben alles al hihihi. Enige dat we doen is Woezel en Pip gordijntje en hemeltje en foam muurstickers :D. Voor de rest hebben we niets nodig voor de kamer
    Fijn dat je nu geen lange diensten meer hoeft te draaien meid.

@ Lappie: whoehoe!!! Alles was goed. Heerlijk he als ze dan al zo lekker bewegen :D.

@ mamavanmenno: gewoon lekker doen wat je gevoel zegt meid!
    Ik duim gewoon heel hard door voor je.

@ Grace: thanks meid! Fijn dat ik er hier eventjes over kan "klagen"... wil dat niet op FB doen...
    Wat superleuk die envelop zeg!
    Ow dat is ook leuk dat kaartje zeg!

@ Jennifer: dikke knuffel mop. Kan me voorstellen dat dat even vervelend was bij de tandarts.
    Ik hoop dat het heel snel maandag is voor je meid!

@ Rabia: aaaaah, daar ben je weer :D. Lekker je gevoel volgen meid. Als je even wat afstand wilt, moet je dat gewoon doen.
    Groot gelijk hoor, lekker even een weekje er tussenuit, even voor jezelf...

@ Vrouwke: je zit nog steeds boven je coverline... Het is dus nog even spannend. Blijft afwachten...

Hier net een afspraak gemaakt voor de pretecho. Deze zal 19 augustus zijn :D. Zoooooo leuk... Heb er nu al zin in :D.

Vanmiddag even slapen, Joshua gaat dan even boven spelen, want anders red ik 't écht niet tot vannacht... Moet tot minimaal 00.00 uur werken dus...
    Nu maar hopen dat ik geen last van mijn bloeddruk ga krijgen... Ga zometeen nog wel even eerst snel naar de winkel om opkikker te halen, zodat ik dan een bouillon kan pakken, voor het zoutgehalte.

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik voel me vandaag wel of ik ongi ben

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, het is nu toch nog te vroeg voor je ongi?

Mvj, gewoon rustig proberen meis en als het niet gaat ook niet forceren. Luister naar je lichaam, dan komt het vast goed :) Vind het wel knap dat je zo kan hardlopen hoor! Als ik al een beetje ga rennen heb ik gelijk daarna krampen.. Ga proberen het maandag niet te vragen van de geslachtsbepaling in het ziekenhuis, in de hoop dat mijn man niet alsnog met die vraag komt. Als dat wel zo is, dan denkt hij alsnog dat we het in het ziekenhuis gaan doen terwijl dat dus niet zo is :D Ik neem inderdaad niet het totaalpakket, is ook zonde van het geld inderdaad. Deze pretecho duurt een half uur en we krijgen foto's mee en een DVD (2D) voor 55 euro dus vind dat wel een mooie prijs eigenlijk!

Jennifer, jeeejj 7 weken ik dans met je mee meissie! :D Voor mij is de tijd ook ontzettend langzaam gegaan, maar dat komt natuurlijk door alle spanning en omdat je niet kunt wachten tot je echo's.. Na maandag zul je weer niet kunnen wachten tot je termijnecho en na je termijnecho kun je weer niet wachten tot je 20-weken echo ;) Vreselijk! Maar dat maakt een zwangerschap ook weer leuk denk ik :) Jaa kan inderdaad niet wachten tot ik weet wat het wordt! Ik denk zelf een meisje dus we gaan zien of ik gelijk heb! :D

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai meissies!!!!!

Tinkerbell, hou de hoop vast lieverd. Ongi klachten kunnen bij een zwangerschap horen meis dus ik duim stug verder.

Rabia, jij mooie meid, lekker je gevoel volgen joh. We zijn er als je ons nodig hebt.

Jennifer, jeeeeejjjj ik dans mee en weer een dagje dichterbij.

Evelien, leuk leuk leuk!!! Altijd fijn om zoiets in het vooruitzicht te hebben.

mvj goed op jezelf letten lieverd, het is niet niks wat je nu allemaal voelt natuurlijk.

eeeehhhhh ja en dan.......eeehhh.....nope, weet het even niet meer.......

Hier dalijk nog een ovu test doen. Gister lekker vies gedaan whahahahaha en vanavond gewoon weer!! OMDAT HET KAN!!! hahahahaha. Ben in deze fase van de maand altijd net zo'n konijn in de lente dus vriend vind me dan altijd op het leukst raar genoeg whahahaha wat een verhaal op de ochtend.

Zal straks na test een foto plaatsen.

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tinkerbell: spannend meid.

@ Evelien: daarom. Door het chronisch ziek zijn luister ik dagelijks naar mijn lichaam, dus dat komt helemaal goed hihihihi. Ja idd, groot gelijk dat je dat gedaan hebt, scheelt weer geld :D.

@ Esther: doe ik zeker lieffie. Wees maar niet bang... Daarom ook regelmatig liggen enzo...
    Hahahaha, veel plezier met vies doen, konijntje van me :p

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Evelien idd meid ongi mag nu nog niet komen maar zo voel ik mij wel

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, zoals Esther zegt is het misschien een goed teken dan! Ik dacht ook echt ongi te worden door die krampjes enzo maar het zette niet door tot de bijna ondraaglijke krampen (die ik altijd had de eerste dag van mijn ongi), dus ik duim voor je!

Mvj, heel goed meis je kent je lichaam dus erg goed. Heeft alleen maar voordelen!

Esther, zeker leuk dit vooruitzicht! Duurt nog 4 weken maar toch.. Hahaha lekker vies doen meis, het KAN en het MAG! Haha mijn man vindt me ook altijd het leukst op zulke momenten :p Ben benieuwd naar je foto!

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bekijk bijlage 334825

Nou dit istie, in het echt natuurlijk duidelijker. Ik denk dat die vanmiddag echt helemaal knalt, maar hij is in ieder geval positief. Dus konijnen stand weer aan en hop hop hop!!:D:D:D:D

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
  10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: idd :D.

@ Esther: ik zeg: tijd om te rampetampen hahahahaha LOL. Have fun!

Hier zometeen op naar school, om de klas te "overvallen" met de cadeaus en tekeningen voor de juf :D. Ben enorm benieuwd...
    Maar ga zo al weg, dan kan ik eerst nog even naar de winkel... Heb ineens heel veel zin in negerzoenen hahahahaha... Dus die maar ffies halen ;). Kan ik meteen bouillon meenemen...

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
  12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Woehoeee Esther zet 'm op! In mijn laatste cyclus heb ik het 3 dagen achter elkaar gedaan, dat had ik niet gedaan in de vorige cyclussen, dan stopte ik na 1 of 2 dagen. Dus misschien helpt t?

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ah joh we konijnen gewoon verder whahahahahaha. Daaraan merk ik dus ook altijd of mijn ei is geweest dus best makkelijk. En vriend heeft gelukkig de goede dienst met werken dus dat scheelt ook alweer heel veel moeilijk gedoe natuurlijk.
    We gaan in ieder geval ons best doen whahahaha, leuk weekend voor de boeg dus.

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Geniet ervan meis! :D

15. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Esther, kom niet meer bij van het lachen.....rampetampen als konijnen:) Die ovutest is duidelijk, je ei gaat springen.....

Jennifer, ik doe een dansje met je mee.

Evelien, goede keus voor die echo, ben benieuwd of je gevoel klopt.

Tinkerbell, idd nog tevroeg voor ongi, ik duim!

Mvj, lekker slapen straks, succes op je werk vanavond.

Rabia, neem je tijd meid, is soms gewoon even lekker om er niet mee bezig te zijn. Heel herkenbaar.

Temp blijft hier lekker hoog, dus dat blazen werkt...hihi! Als iedereen hier nou op mn NOD dag blaast en hij blijft nog hoog, zou mooi zijn.

16. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Julia, ik ben ook benieuwd of mn gevoel klopt! Ik zou een jongen eigenlijk wel leuk vinden, als we er dan nog een mogen krijgen is hij grote broer :) Maar ja, in eerste instantie gaat het erom dat de kleine gezond is en een meisje is ook hartstikke leuk! Ik blijf voor je blazen meid, zelfs tot na je NOD! :D

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ff ego...

Pfffffffffffff, waarom vraagt de bewindvoerder niet gewoon alles in 1x? Nu moet ik wéér andere loonstrookjes gaan zoeken van 2012, omdat hij die niet heeft... Waarom vraagt hij dat niet meteen bij de rest van de loonstrookjes die ik op moest sturen?
    Daarbij heb ik van een deel van de maanden die hij opnoemt helemaal niet, omdat ik bij die bedrijven op dat moment helemaal niet aan het werk was...

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. Jaah positief. Hihi is niet vies joh is lekker en leuk joh hihi :D.

Evelien. Leuke verassing voor je man.

Mvj. Jeej wat een gedoe zeg. Zitten jullie er nog lang aan vast?

Julia. Ik blaaaaaaas.

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Marga: tot 21 maart 2015...

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Pff jeetje Mvj dat is niet leuk! Moet je weer alles gaan doorspitten.. En is het erg als je niet ALLES hebt? Hmm nog 1 jaar en 9 maanden, dat is best te doen denk ik toch! Sterkte meis!

Deel Deze Pagina