Julia, ik blaas verder hoor!!! mvj, tja waarom makkelijk als het ook moeilijk kan? Volgens mij denken instellingen standaard zo.....en je moet doen wat ze zeggen anders ben jij gewoon lekker fout......tis niet anders helaas. Maar hou vol, nog tot 2015 en dan word je harde werk beloond!! Hier inmiddels flinke pijn dus laat nu echt niet lang meer op zich wachten. Ga gewoon het hele weekend ranzig doen, zo!! whahahahaha, arme vent van me.
Nou ja, alles is nu in iedergeval weer gemaild... Hoop dat 't nu allemaal goed is, anders weet ik het ook niet meer... Had eerst alles via WeTransfer gemaild, maar dat kon hij niet openen zei hij, dus nu alsnog alles in meerdere mailtjes gestuurd...
Hai moppies, iedereen een dikke knuffel. Ik ga nu eerst eens bijkomen van de werkweek, net al even geslapen, maar nog steeds *geeuw*
@esther nou hopze meis Hihi...hier nog niet echt tekenen van komende ei...zullen t wel zien denk begin van de week ofzo?! @mvj vervelend is dat!! Ik heb dat ook hoor met onze bewindvoerder....heb haar zo vaak gemaild en krijg je vage reacties wordt er gek van....of zegt gewoon niet dat zij belastinggeld heeft ontvangen ofzo....moet overal zelf achteraan!!! :S Hier gister kijkavond gehad met de kids van Streetdance, ging super goed!! Was erg druk en veel ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, broers en zusjes die kwamen kijken!!! Zal de foto's nog ff op Facebook zetten Trouwens had gister zo'n rare droom...dat ik zwanger was en iemand die ik niet eens kende begon met haar elleboog in m'n buik te stompen in de hoop op n miskraam omdat zij t niet ok vond dat ik met mijn man was.... zo vaag!!! Nou dames ik ga lekker verse croissantjes bakken Hmmm fijn wkend ladies!!!
Hier was ik weer!!!!!!!! EINDELIJK!!!! Een heerlijk weekendje met manlief uitgewaaid op ameland! toen ik terug kwam, laptop kapot! balen. Die heb ik vandaag weer opgehaald. Helaas is het niet te doen alles bij te lezen, sorry!!! Voor iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft, natuurlijk ook voor diegene die het niet nodig hebben Vanaf nu lees ik weer heerlijk mee
Haaaaai lieeffies, Ik leef ook nog hoor. Lees altijd alles maar geen puf om op alles te reageren. Nog 1 week & dan hebben we de 20 weken echo. Toch wel spannend hoor! Leuk evelien zon totaalpakket. Wij weten t ook nog steeds niet. Was lang wachten maar nu nog een weekje. & ook de combietest zie ik?! Spannend !! Succes alvast. Essie, kun je nog lopen?????? haha Voor de rest een dikke knuffel. Zal proberen iets mee te reageren!
Goedemorgen meisjes, Hoe gaat het met iedereen? Anja, fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Hier gister een hele leuke dag met een vreselijk slechte afloop. In het kort: buurvrouw van schoonmoeder is naar een verzorgingstehuis en SM helpt met meubels etc kwijt te raken. Er was een kledingkast die wij graag wilde hebben, dus ook gekregen, heel blij. Bij thuis komst bleek er nog 2 pakken tena lady in te zitten van die luierbroekjes. Nou ja wgaan zondag toch terug, geven we ze dan af. 's Ochtends op weg naar den bosch naar mijn zus haar verjaardag. Gaat foon weer dat mijn vriend zat te liegen. Dat we gewoon thuis waren en dat we het NU moesten komen brengen. Vriend opgehangen. Weer foon, ik oak op, ze vraag waar vriend is, eehhh aan het rijden....je liegt en dat is niet waar en die spullen moeten terug (schreeuwend)........Nou ik ben dus niet van plan me na een uur rijden me om te draaien om luiers terug te brengen. Die vrouw zit in een tehuis en krijgt haar verzorging wel......Ze bleef echt keihard aan het schreeuwen en ik kreeg er geen letter tussen. Ik heb gezegd: "goedendag" en heb opgehangen. Hoef me niet verrot te laten schelden vroeg i de ochtend. Nou goed, verjaardag gevierd en uiteindelijk weer thuis gekomen is vriend die stomme dingen maar terug gaan brengen. Komt hij terug, gaat buiten zitten en tranen rollen over zijn wangen, gewoon verslagen......Ik weer foon gepakt en wilde gewoon weten wat nu eigenlijk het probleem was.....heel rustig.....lijkt me niet meer dan normaal. Gelijk geschreeuw en beledigingen ik kwam er weer niet tussen. Dat ik de foon had opgehangen en dat mijn vriend alles deed stelen wat maar kon (luiers voor volwassenen yeah right daar zit handel in). Heb gezegd dat zij het ook niet leuk zou vinden en omdat ik het onredelijk vond dat ik daarom heb opgehangen. Stond bij zus in straat en schaamde me rot. Gelijk weer een hele tirade over me heen. Heb ik gevraagd of ze wilde praten of niet, ja dat wilde ze. Dus ik begin het 1e woord te zeggen......en wat ik e wel niet dacht om tegen haar zo te doen..../?? IK ZEI NIET EENS WAT!!! Maar komende 6 weken wilde ze ook niet oppassen..... En daar had ze me.......je kan me alles flikken maar NIET over de rug van mijn zoon!!!!! Das goed, krijg je hem niet meer te zien. Als luiers boven je kleinzoon gaan weet ik genoeg!!!!! En weer opgehangen. 's Avonds werd voicemail ingesproken dat we NU moesten terugbellen....nee dus..... en dat was mijn avond......onnodig om te zeggen dat het klussen mislukt is......vind dit zo erg voor mijn vriend en mijn zoontje. En het zal allemaal wel loslopen, maar toch, hoezo moet dit zo? Ze is nogal labiel, maar zoiets heb ik nog niet meegemaakt. We zijn voor alles uitgescholden.. Normaal is het een hele lieve vrouw waar je o overheen loopt, maar als ze in zo'n fase zit kun je er niks mee. Normaal hou ik dan maar mijn mond omdat het zo'n softie is en ze dan weer 3 weken niet kan slapen. Nou deze keer dus mooi niet!!! Sorry voor het ellendig lange en verwarrende verhaal, maar moest het echt even kwijt. Kleine man zit zich hier al een week op de kermis bij hun te verheugen en dat gaat nu dus niet door en daar kan ik letterlijk om janken......hij heeft er niks van meegekregen gelukkig, maar ja het gevoel zit er nuu eenmaal......
jemig wat een toestand. en dat om een paar luiers?? come on zeg!!! doe even normaal. Kan me voorstellen dat je woest en verdrietig word als het over de rug van je zoontje gaat. helaas gebeurt dat altijd bij dit soort probleempjes. ken er zelf ook genoeg in de familie. hoop dat alles nog weer een beetje rustig word. *SMAK*
Jeetje Es, en dat inderdaad om een paar luiers. En dat je kleine man er de dupe van moet worden. Zo zielig. Hopelijk keert snel de rust weer terug en kan het misschien nog uitgepraat worden. Knuff. Hier gisteren een paar keer wat bloed door mijn slijm gehad echt heel weinig, maar toch deed het me denken aan het begin en zat ik uiteindelijk erg te twijfelen om de vk te bellen. Ik voelde de kleine meid nog wel erg goed (ze wa uitemate druk) dus uiteindelijk heb ik niet gebeld. Nu ook totaal niks meer te zien en verder ook geen klachten dus ik kijk het nog even aan. Zit er weer bloed bij, ook al is het niet echt veel bel ik even. En anders bel ik morgen sowieso even tijdens het telefonische spreekuur om te zeggen dat dit gebeurt is en of ik misschien iets eerder op controle mag.
Dank jullie meiden en het zal ook wel allemaal loslopen. Ze heeft soms van die fases van onredelijkheid. En normaal zwijg ik dan omdat ik 100x zo hard ben als zij. Maar deze keer kan ze haar excuses komen brengen want ik verrek het. Grace, ik zou het sowieso gewoon even doorgeven zodat ze het weten voor in het dossier. Kan gewoon een adertje zijn, maar dan weten ze er in ieder geval vanaf.
idd gewoon even doorgeven grace. Beter 10x voor niks bellen dan 1x te laat zeggen ze altijd tegen mij
Jawel, alleen als er vandaag niks te zien is bel ik morgen en zie ik wel weer wat (als is het lichtroze en bijna niks) hang ik vandaag nog aan de telefoon.
Oh esther balen van je dag gisteren hoop voor je dat het wel weer goed komt. Dit is zeker niet leuk voor je zoontje Grace meid zou het ook sowieso doorgeven. Hoop voor jou dat het nu weg blijft Hier temp weer gestegen maar heb later getempt omdat we pas om 3.00uur in ons bed lagen en normaal temp ik om 4.30uur we hadden gisteren trouwfeest van schoonbroer dus nu weet ik niet of temp nu wel klopt
Tinkerbell, hoop ook dat het goed komt want hoe leg ik dit de kleine man uit?? Heb jij wel evenveel uur geslapen als normaal?
@esther. WTF. Zo een ophef om luiers. Pppff. Zou idd een excuus van haar kant eisen. Hopelijk is het snel weer normaal. @grace. Zou maandag wel ff doorgeven voor de zekerheid. @tinkerbell als je gewoon je normale uren hebt geslapen dan is het wel redelijk betrouwbaar. Je moet iig minimaal 4 uur geslapen hebben. Straks naar schoonzus en zwager om daar te eten. Mooie afleiding. Nog iets meer dan 24 uur. Pppff.
@ Rabia: Is idd heel irritant, maar nu heeft hij wel alles als het goed is. Ik heb niks meer teruggehad qua mail dus . Ik heb de foto's gezien echt superleuk . @ Anjamones: fijn dat jullie zo genoten hebben en dat de laptop het weer doet . @ Linn: spannend hoor de 20 weken echo . @ Esther: jeetje meid, wat een kl*tedag moet jij gehad hebben zo zeg... Echt heel jammer dat het zo moet... Logisch dat je erom kan huilen, want ze pakt je zoontje ermee... SUPERDIKKE KNUFFEL VOOR JOU EN EEN DIKKE SMAKKERD!!!! @ Grace: ik zou morgen sowieso even bellen meid. Dan kunnen ze het in je papieren zetten. @ TInkerbell: spannend meis je temp... Hoelang heb je in totaal geslapen toen je ging tempen? Ja hoor, zeker is dat wel genoeg. Dus heb zo'n vermoeden dat je temp wel klopt hoor. Hier gisteren ineens toch vrij... Vanavond wel werken (ben nog niet gebeld dat ik niet hoef te komen), dus ik ga zo even lekker slapen... Tot morgen dus lieverds.
Jeetje Esther, wat een toestand. Ik snap alleen niet helemaal... was het nou je sm of de buurvrouw er van? Omdat je het over het oppassen had..
Spannend hoor Jennifer. Ik zal voor je duimen. Ik had vrijdag buikgriep. Ik was echt ontzettend beroerd! Onze zoon is al vanaf woensdagmiddag aan het overgeven, maar niet zo heftig. Ik ben werkelijk waar nog nooit zooo ziek en beroerd geweest. Bluhhhhhh. Nu gelukkig weer over. Vandaag mijn 9-weken-dansje.... Ik kan trouwens de hele dag wel slapen...... zo moe!!!! (dus het is een heel sloom dansje )
Mvj, lekker zo onverwacht. Weltrusten. Tinkerbell, denk dat je temp ook wel klopt hoor. Jennifer, kom op mop. Nog een dag. Lappie, ik dans mee Hier tot op heden nog steeds rustig. Bel morgen sowieso even.