Julia, heftig meis. Knuffel. Tinkerbell spannend zeg. Wow. Ik duim. Hier weer rustig geen bloed gezien, pfff...lijkt wel een dejavu zeg. En oke, ik miet me nu niet druk maken, maar het is zooo makkelijk gezegd.
@grace jah lijkt me ook moeilijk hoor en zeker omdat je al zover bent!!! Hopelijk blijft t bloed nu weg en kun je weer volop gaan genieten @jennifer bent benieuwd meis!!!! Wachten in spanning hier....
Yeahhhhh. Alles is goed. Hartje gezien en gehoord. Zag er allemaal goed uit. Ben 2 dagen vooruit gezet . Ben super blij maar baal dat ze de volgende echo pas over 3 weken willen doen. Mag wel bellen als ik me ongerust maak om eerder te komen. Wat een hel om bij dit ziekenhuis te komen. De wegen die wij kennen waren allemaal afgesloten. Heel den haag door gereden en uiteindelijk gewoon 20 minuten te laat gekomen. Had gebeld en was gelukkig geen probleem ben blij dat de rest weer bij het andere ziekenhuis kan.
Gefeliciteerd Jennifer!!! Jammer dat je over drie weken pas weer mag. Wat een verschil onderling he? Loop je bij de vk of bij de gyn? Ik ben gewoon bij de vk.
Hè dames kunnen jullie is mee kijken ff heeft mijn ovulatie dag veranderd eerst was het de 22ste toen heb ik ook 2 positieve ovulatietesten gehad,, maar nu is die flink wat dagen vooruit gezet,, ik zag dat ik een dag verkeerd had ingevuld 36,5 inplaats van 36,4 nu heb ik m aangepast en is die dus anders My Ovulation Chart
@jennifer gefeliciteerd meis!!! Super en wat fijn dat je t hartje hebt kunnen zien en horen geniet ervan meis!!!
@evelien ik las las op Facebook dat jij ook t hartje hebt gehoord!!! Fijn meis...geniet er maar lekker van!!!
even snel: Jennifer, wat geweldig van je goede echo !!! geniet ervan ! en voor jou paprikaas... jij morgen echo?! spannend !!! @all : dikke knuffel meiden, ik moet nog weekje zien door te komen... en dan kom ik hier weer dagelijks meeschrijven
met welke testen deed je die? heb wel al gehoord dat sommige testen heel vroeg positief geven, en dat het dan nog wel tijdje duurt vooraleer je eisprong hebt ik heb het ook bij mezelf al gemerkt... ik doe steeds in het begin ovulatie testen, en die knallen nooit ... maar wanneer ik merk dat hij bijna knalt en wanneer ik vruchtbaar slijm heb, ga ik ook testen met cb digitaal (met hetzelfde urine) en die zijn dan weer beter betrouwbaar (maar zijn uiteraard wel stukken duurder)
jennifer jeej meid super nieuws hier kon ik me niet meer bedwingen ik weet het is nog vroeg. maar zien jullie iets?