Jeeeej jennifer ben zo blij voor je!! Genieten! Hier net naar de VK geweest en voor het eerst het hartje gehoord! Zooo wat is dat mooi om te horen zeg! Een emotioneel moment om nooit te vergeten..
Jennifer JJJEEEJJJJ!!!!!!!! Geweldig moppie!! Evelien, voor jou ook JJJJEEEEEJJJJJ!!!!!!! Speciaal he!! Paprikaas, het is bijna morgen meis, nog heeeeeeeeeeeel eventjes. Vroeg naar bed vanavond! Tinkerbell, ik twijfel of ik iets zie......ik duim verder!! Sunshine, eigenlijk vind ik je kaartje nu logischer aangezien je temp nu pas echt begint te stijgen.
Jaaa dames het is idd zooo speciaal! Wist niet dat ik zulke tranen zou krijgen maar dus mooi wel Tinkerbell, ik weet niet of ik wat zie meissie maar ik hoop het zo voor je!
Tinkerbel ik twijfel ook of ik ''iets'' zie of niet, maar idd we blijven duimen! Evelien wauww mooi is dat he! @all Hier vandaag ook controle gehad, alles goed... lag nog steeds mooi in dezelfde houding,koppie naar beneden,vast in de bekken, klaar voor de start, wist ik hihi (voel ik zelf ook al heel de zw schap heel goed hoe ze ligt ) komt door de placenta.. Hartje ook weer gehoord <3 ik ben er klaar voor! xxx
@tinkerbell ik twijfel ook meis!! Zit op m'n tel kan t niet goed zien...nog ff wachten meis en dan hopelijk n mooie test!!! @evelien jah zulke dingen zijn ook erg emotioneel!!! Lijkt me super om te horen heb je t ook opgenomen met je tel ofzo?! Kan je mooi terug luisteren!! Maar je hebt ook van die dobblers ofzo kan je naar je beebje luisteren
Bedankt voor jullie lieve reacties. @evelien. Bijzonder he. Ik moest ook een traantje wegpinken toen ik het hartje hoorde. @tinkerbell. Ik zie niksmaar hopelijk over een paar dagen wel. Ik blijf duimen.
Sunshine, het kan natuurlijk dat je eitje in eerste instantie gewoon niet gesprongen is en uiteindelijk wel, of zelfs een ander eitje. Een positieve ovu test is geen garantie voor een (goede) eisprong helaas. One, goed zo meis, helemaal klaar ervoor!!
@one, wat spannend meid, komt nu dicht bij he, haha @evelien, die steken ken ik soms zo erg dat ik echt niet meer kan lopen. Maar ja, zal toch achter zoonlief aan moeten haha @grace, bah, niet leuk. @tinkerbell, spannend zeg. Duim heel hard! Hmmm ik twijfel een beetje. Misschien wil ik wel gewoon heel graag iets zien, haha. In negatief kun je het duidelijker zien toch? Misschien dat er iemand is die het in negatief kan zetten voor je. @julia, jemig wat heftig zeg @jennifer, wat moooooi @hier, nesteldrang in vol ornaat, haha. Babykamer is vandaag gesausd, door mijzelf natuurlijk haha. Morgen rust dagje, even naar mam en daar de BBQ aan. Woensdag meubels schoonmaken en dan is de kamer eigenlijk bijna zo goed als klaar. Dan alleen nog aankleden. Komt nu lekker dichtbij, hihi. Vanavond weer controle gehad. Alles was goed, kleine man heeft nog even in volle glorie laten zien dat hij echt een mannetje is, haha
@ One: ik vind die foto's echt zooooooooooooooooo gaaf!!! Spannend hoor, je baarmoeder is vast al met wat voorwerk bezig . @ Esther: logisch dat jij je excuus niet gaat aanbieden hoor! Fijn dat je mannetje ook echt naast je staat wat dit betreft, want dit is écht niet eerlijk. Sterkte weer op de wachtbank meis! <3 Word nog spannend dus rond die datum... @ Rabia: graag gedaan hoor . Pfoe, wat vervelend dat je zo misselijk enzo was bij de bios... En een toilet die naar vis ruikt... blegh... Owowow... jij boefje hahahaha qua tempen @ Jennifer: ja heb het enorm naar mijn zin... Jaaaaaaaaaaaaa, alles is goed!!! Gefeliciteerd meid, echt superfijn! *dansje doet* Nu lekker genieten meis! @ Tinkerbell: spannend meid!!! Mooie temp hoor! @ Evelien: ja idd en dat is even heeeeeeeel belangrijk voor de WSNP. Dat zijn idd je banden, lekker rustigaan doen dus. Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Mooi is dat he, als je het hartje hoort. Echt onbeschrijfelijk. @ Grace: he bah, toch weer bloedverlies. Hoop dat het niet erger word meid en zowel, gelijk bellen idd. @ Julia: jeetje dat is zeker een heftige dag geweest dan voor jou vandaag zeg. Sterkte nog. @ Paprikaas: ooooow spannend hoor, morgen echo! @ Anjamones: hahahaha herkenbaar! Ik moet ook écht binnenkort verder met de commode, om daarna met de wieg verder te gaan... De wieg is nu nog blauw, maar die word ook wit. Fijn dat alles weer goed was meid! Hier vandaag echt een geen pufdagje gehad... Vanmiddag gewoon ruim 2,5 uur geslapen! Niet zo vreemd natuurlijk... Lag er pas om 01.00 uur in, na mijn werk en om 07.00 uur moest ik er natuurlijk wel weer uit voor school... Volgende week maandag is dat al een heel ander verhaal hahahaha. Dan kan ik gewoon blijven liggen, tv aanzetten voor Joshua op zijn kamertje en hij kan lekker tv kijken en spelen hihihihi.
mvj, lekker vooruitzicht dan toch!! Heerlijk!! Anja, ook al zo goed bezig! En fijn dat je controle weer zo goed was!! Grace, hoe gaat het daar? Geen gekke dingen meer?
Echt wel, dat is écht wel fijn van zo'n zomervakantie . Voor nu ga ik lekker de laptop afsluiten en even lekker liggen. Even tv kijken, misschien nog even wat lezen en dan slapies doen... Morgen benedenverdieping even doen en kleertjes uitzoeken. Misschien dat ik donderdag met de commode verder ga... Desnoods maar binnen, dan zet ik hem gewoon op de oude salontafel, zodat ik niet zo heel erg hoef te bukken... Of ik zet de tuintafel binnen en zet hem daar dan weer op... Maar als het mooi weer is, zet ik hem buiten gewoon weer op de tuintafel .
Goedemorgen meisjes, Hoe gaat het hier met iedereen?? Tinkerbell, je zit nog steeds hoog he meis!! Hier doet temp niet geheel wat ik verwachtte maar heb wel weer een baggernacht achter de rug. Daar zal het wel aan liggen. Bmm is aan het sluiten dus ei is echt wel geweest op cd 15.
Ja, maar je zit nog steeds op 37,1 joh!!! 37,3 is ook wel heeeeeeeeeel hoog he, best logisch dat die nog zakt dan. Ik duim verder hoor!!! Nog steeds spannend!
@tinkerbell jah idd gedaald maar is nog wel heel hoog meis!!! ik duim voor je...wanneer wil je weer gaan testen dan?!
ppppfff als ik donderdag terug mag naar gyn heb ik toch wel een vraag voor haar hoor. Sinds mijn bbz in november is het klussen pijnlijk bij eisprong. Ok daar kan ik inkomen, maar het wordt elke maand erger. Nu nog steeds doet mijn bmm pijn. Mag toch wel eens overgaan nu. Straks heb ik een verzakking ofzo en letten ze er niet op.
Zou ik inderdaad navragen Esther. Je weet maar nooit. Hier is alles rustig. Geen blaasontsteking... Ook even geen bloed meer gespot dus afwachten en aankijken...