Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, heb je toevallig seks gehad?

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nee niet gehad...
    Wel een bezoek aan het toilet maar dat was vrijdag toen maakte ik me niet zo druk erom. Maandag was het ineens veel meer...nou ja...we houden het in de gaten.
    De vk zei ook al dat het kon komen door mijn lage placenta...

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @Grace fijn dat je geen bloed meer gespot hebt ;) hopelijk blijft t nu zo!!!

@esther wat vervelend meis :( ik zou t idd ff navragen jah!!!

Hier vanochtend ineens hele slip doorweekt :S bahhh...maar heb nog niet echt eipijn gehad alleen die zondag iets maar denk niet dat ik mn ei al gehad heb...meestal doet t echt zo'n pijn dan!!! ben wel heel misselijk vandaag :S en zit vandaag op stage tot 19.00 :( pfff geen zin aan maar jah moet wel ff...moet nog een hoop doen en heb nog na vandaag maar 2 dagen!!! morgen ook tussendoor oppassen en lesgeven en dan weer studeren :( niks aan...hoop dat ik alles gauw af heb en dat ik mn werk kan langs brengen en hopen op n voldoende!!! dan kan ik mn papiertje gaan halen ;) hihi....en als ik onvoldoende haal is alles voor niks geweest :S mja we zullen t gaan zien!!! heb ff flink ingeslagen in de red bull, tja moet toch de dag doorkomen he :p

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #4904 Esther15, 2 jul 2013
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
    Grace, hhmmm ja dat kan natuurlijk. Toch goed in de gaten houden hoor!!

Rabia, tuurlijk haal jij een voldoende!!!! Kom op zeg!!
    En afscheiding komt altijd voor eisprong dus je gaat de goede kant op.

OEH bijna vergeten: Paprikaas veel plezier met je echo vandaag!!

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther jah hoop t anders al t werk voor niks geweest al die jaren!!! mja heb wel veel ervaring opgedaan!!! zo leuk op n basisschool werken ;) jah klopt volgens de app is t morgen dus jah kan nog....maar omdat ik verder nu niks meer voel, beetje onzeker :S mja komt wel goed!!! gewoon door hopsen ;) hehe....manlief moet straks na mn stage maar weer paraat staan :p hahaha....

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Rabia energiedrankjes zijn niet zo goed he..ook niet voor zwangeren ..of als je zwanger wilt worden ..heb ik gehoord..ik dronk t niet meer toen ik t hoorde... Maar ze zijn zo lkkr he! Ahhh k heb er nu zon trek in hihi..

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh ja...en 25 weken dansje!

8. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Zien jullie iets?

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell Sorry meis ik zie niks :( jij zelf wel?! kan zijn dat t op de foto moeilijker te zien is?!

@one jah ik weet dat dat niet goed is maar anders blijf ik niet wakker en moet toch echt ff doorwerken aan mn opdrachten...dat gaat nu ff voor!!! ;) ik klus wel maar ga er al sowieso niet vanuit dat ik zwanger raak hoor...ben veelste druk en mocht ik wel zwanger zijn dan stop ik daar ook meteen mee hoor!!! ik vind t ook erg moeilijk te stoppen met koffie te drinken en helemaal op stage pak je veel sneller n bakkie koffie!!! Want deed eerst wel dat ik dingen niet at of dronk ivm het zwanger raken maar dan was t elke x niet zo en dacht ik....nou had ik net zo goed wel kunnen doen :S dus jah....we zien t wel!!! mijn vrienbdin had nog gedronken en spacecake gehad haha wist ook niet dat ze zwanger was en toen ze t wist deed ze dat natuurlijk ook niet meer en haar beebje is gezond ze zit denk ik op 31/32 weken nu!!!

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Zie hem helaas ook niet. Zie jij wel wat?

11. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Jeujjj alles goed..2 dagen vooruit zoooo blij vanaaf echo plaatsen

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @paprikaas wat fijn meis!!! ben benieuwd naar de echo....

hier net musical van groep 8 gezien...zo leuk!!! heb deze groep ook in de klas gehad dus jah wou t wel ff zien ;) nu weer verder met mn opdrachten!!! :(

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Tinkerbel ik zie niks helaas. Ik blijf wel keihard duimen.

Paprikaas, jeejjj :D

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Grace, jeetje wat vervelend telkens dat bloedverlies. Hopelijk blijft het nu lekker weg, doe een dansje met je mee!

Tinkerbell, zie helaas geen streepje, sorry! Misschien nog even geduld.

Esther, wat vervelend telkens die pijn rondom eisprong, zeker even navragen.

Paprikaas, fijn meid een goede echo, ben benieuwd.

Hier ongi geworden, terwijl temp iets gestegen is. Deze ronde eindelijk een keer een LF van 14 dgn. We gaan ons dus maar weer klaar maken voor de volgende ronde. Denk echt dat het ons niet zelf gaat lukken. Nu onze hoop gevestigd op de gyn, kan niet wachten tot het 13 aug is.

15. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Tinkerbell ik zie niks :S hopelijk over een paar dagen wel!

Julia ah wat balen meid!

Grace dans met je mee :)

rabia succes met je opdrachten!!

Esther ik duim voor je!

Andere dames knuf!!

hierbij het boontje :d

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Ik zie helaas ook niks meis. Blijf duimen

@rabia succes met je opdrachten. Komt vast goed meis.

@grace. Yeahhhhh ik dans met je mee

@esther ik duim duim duim. Hopelijk heb je de gyn niet nodig. Zou idd weleens vragen hoor.

@paprikaas. Yeahhhhhhhhhhhh zo blij voor jou. Wat een mooi klein frummeltje. Wanneer mag je nou weer? Geniet van het goede nieuws.

Hier moe moe moe en vandaag voor het eerst een beetje misselijk geweest.

@all. Dikke smakkerd

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mooi Paprikaas super!!!

Jennifer hopelijk wordt je niet te misselijk maar misschien voor jou toch een bevestiging.

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Paprikaas: JJJEEEEJJJ!!! Een super boontje!!!

Julia, balen van je ongi meis, mijn duimen draaien gewoon nu alvast voor volgende ronde.

Jennifer, ik sluit me bij Grace aan.

Grace, geen rare dingen meer? Ik dans wel even met je mee!!

Tinkerbell, ook hier twijfel ik of ik iets zie.....ppfff de onzekerheid.

Rabia, het gaat zich dus om de cafeïne wat er in zit. Maar ja voor ik de 1e keer zwanger werd dreef ik op cafeïne en echt alles is goed gekomen. Toen ik wist dat ik zwanger was wel gelijk geminderd, maar kan echt niet opstarten zonder koffie hoor met mijn "geweldige nachtrust".

Hier is het inmiddels niet alleen meer pijn bij de eisprong, het doet nu ook nog pijn. Net alsof je gewoon onbeschoft harde s.x hebt gehad, maar dan wel echt extreem hard.......en dat is dus niet zo.
    Kijk, dat het gevoelig/pijnlijk is met de eisprong, ok, kan ik inkomen. Maar ik voel het nu nog steeds, ook bij lopen enzo, echt niet grappig.
    Niet dat ik over de grond rol van de pijn, maar het valt wel op dat het elke maand erger wordt. Dus dat ze het maar fixen, zo!

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Paprikaas, gefeliciteerd met je goede echo!!! :D

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @julia thnx!!! Balen van je ongi meis :( 13aug. Duurt nog wel even...zou fijn zijn als de de volgende ronde nog gaat lukken ;)

@paprikaas mooi echo meis!!!! Geniet er maar van ;)

@jennifer dankje meis!!

@esther jah hebt t nu gewoon nodig om beetje wakker te blijven...hele dag alleen maar achter je laptop te zitten staren en opdrachten maken kan je wel wat energie gebruiken ;) Hihi...
    Jah zijn zoveel vrouwen die niet eens wisten dat ze zwanger waren en toch alles goed gekomen ;) dus jah zodra ik die mooie test in handen heb zal ik wel veel gaan minderen!! Maar sowieso 1 kopje per dag ;) als ik dan nog koffie lust :p haha met mijn vmk merkte ik wel dat ik ineens die koffie niet meer zo lekker vond dus jah wie weet...

Hier al iets meer pijn aan de rechter kant ineens...denk dat m'n ei wel gaat springen gauw!!! ;)

Deel Deze Pagina