Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @tinkerbell, spannend meid. En idd is 37.3 wel erg hoog, duimen draaien hard voor je. Zie niks helaas. Misschien toch een gevoeliger testje proberen morgen?
    @rabia, veel succes vandaag. Ben je er een beetje door gekomen?

@paprikaas, gefeliciteerd :D mooie echo :D

@julia, balen meis :(

@esther, dat lijkt me niet echt prettig die pijn. Weet je wel zeker dat je niet te hard bezig bent geweest? Hihi.. :p nee geintje, zou het idd even aangeven.

@hier, babykamer is klaar wat sausen betreft, vandaag het laatste stukje gedaan. Morgen alle meubeltjes er in :D Als manlief thuis is moet hij alleen nog even de plankjes goed aan de muur boren, gordijntje er voor en klaar is kees :D helemaal happy, hihi.
    Vandaag is Niels flink gevallen. Liep heel stoer met zijn handjes op zijn rug en is toen gestruikeld en met zijn gezichtje op de stenen terecht gekomen. mannetje was de hele aaf niet meer te genieten. Flinke schaafwond op zijn kinnetje en binnenkant van zijn lip helemaal blauw :( zooooooo zielig

Zal jullie nog even een blik op ons kleintje gunnen :) een foto van de pret echo…

Bijgevoegde bestanden:

2. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Woooww mooi hoor anja!! :) wat naar dat Niels is gevallen:(

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffff!!!!
    Wel sneu van Niels, maar geloof me dat gebeurt echt nog vaker whaahaha. Als die van ons eens1 dag door zou kunnen komen zonder te vallen, struikelen, stoten of wat dan ook dat zou wat zijn.

En wij kunnen hard er tegen aan gaan hoor hahahaha, maar niet ZO hard!!

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @anja wat fijn zeg bijna je babykamertje klaar :D en wat n mooie echo meis!!! Wel sneu van je kleine mannetje :( hopelijk heeft is we niet lang last van!!!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: Op naar een goed einde van je wachtbankje.
    Goed dat je daar naar gaat vragen meid. Beter teveel naar laten kijken dan te weinig...
    Bah wat vervelend dat je zo'n pijn hebt meid!

@ Tinkerbell: maar hij is nog steeds heel hoog! Op naar nog meer hoge temps :D.
    Ik zie niets meid, sorry.

@ Grace: fijn dat alles nu rustig is meid. Gelukkig geen blaasontsteking. *danst mee*

@ Paprikaas: hoe was het meid? Jaaaaaaaaa, alles goed lees ik nu. Whoehoe!!! Ben enorm benieuwd naar de echo :D. Jaaaaa, mooie echo meid!

@ Rabia: hahahaha, veel plezier met rampetampen hoor :D
    Leuk is dat he? Kan me voorstellen dat je genoten hebt van de musical.
    Jeeeeej, eitje, spring!!!!

@ Julia: he bah wat balen dat je ongi bent geworden meid. Wel een nette LF idd :D. Wel jammer dat je nu toch naar de gyn moet. Hoop dat hij/zij je verder kan helpen.

@ Jennifer: Niet zo heel vreemd dat je moe bent meid ;). Wel vervelend van je misselijkheid.

@ Anjamones: Jeeej, je kamertje klaar :D. Bijna dan hihihihi.
    Och arm mannetje... Hoop dat hij zich snel beter voelt hoor!
    Oooooooow wat een mooie foto! Wij gaan ook naar baby in beeld :D.

Hier vanmiddag weer bijna 2 uur geslapen... Je zou toch denken dat ik meer energie zou moeten krijgen nu... Maargoed, is niet anders...
    Vanmorgen de gehele benedenverdieping gedaan en ook een tas met boodschappen (die wij ooit gekregen hebben en niet gebruiken of lusten) verloot op een weggeefhoek hier in Zwolle. Weer iemand helemaal blij gemaakt ermee. Dat voelt zoooooooo goed! En ik heb weer wat ruimte...
    Morgenochtend eerst fysio, daarna massage bij vriendin van me, dan Joshua ophalen eten en dan mag hij nog even buiten spelen voordat we naar opa en oma gaan. We eten daar en dan daarna zo door naar mijn oom en tante waar hij dan lekker op bed gaat. Mijn oom is morgen jarig...
    Hoop dat ik donderdag kan beginnen met de commode weer... Nog even opnieuw schuren (buiten) en dan nieuwe grondverf erop. Maar nu wel gewoon met een roller. Had een ander ding van de action, maar er zitten nu allemaal haartjes op de commode en dat is zoooo niet mooi!...

Verder ben ik nu druk op marktplaats aan het kijken voor Woezel en Pip dingetjes. Kan deze week zo'n maxi-cosi dingetje halen voor 2,50 euro!
    Heb geboden op een hemeltje (hoop dat ik daar snel wat van hoor, anders ga ik zelf stof bestellen) en ook nog geboden op een papieren lamp van Woezel en Pip :D.
    Kost op MP echt bijna niks...
    Verder ben ik nog druk opzoek naar grote foam muurdecoratie van Woezel en Pip, maar volgens mij is dat eruit gehaald... Kan alleen nog maar die kleine vinden :s...

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #4926 Esther15, 2 jul 2013
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
    So, mvj en dan vraag jij je af waarom je geen energie over hebt.......ik ben een heel druk bezig bijtje, maar jij kan er ook wat van meis hahaha.
    En wij zijn ook hele grote fans van MP. Daar zijn spullen (meestal) nog betaalbaar en ook nog gewoon van goede kwaliteit.
    Wij hebben daar voor ons zoontje de complete babykamer gekocht voor €150,-. Het was 1 jaar gebruikt!!! Dus echt nog gewoon nieuw. Daar krijg je het in geen enkele winkel voor.

Zit ik me hier toch even helemaal in mijn upje, op de hond na......vriend nachtdienst en zoonlief lekker een nachtje logeren bij mijn moeder. Wilde hij graag.....nou dan doen we dat toch?!
    Maar weet nog niet of ik zo'n leeg huis nu heerlijk of vreselijk vind.....Ach ja als ik ooit in slaap val merk ik er toch niks van. Morgenvroeg werken en rond de middag komt mijn grootste liefde weer thuis.

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: valt wel mee hoe druk ik vandaag ben geweest hoor... Heb alles op mijn gemakje gedaan. Heb vandaag eigenlijk alleen gestofzogen en gedweild. Meer niet... Ja en wat boodschappen uit de (koel)kast gehaald, op de foto gezet en in een tas gedaan. That's it... Op MP kijken heb ik net gedaan hahaha.
    Nee daar krijg je het idd in de winkel niet voor!
    Onze babykamer hebben we voor niets ;).
    Ik hoop echt dat ik snel iets hoor van dat hemeltje. Als ik morgen niets heb gehoord, ga ik even bellen :p. Wil hem echt heel graag hebben. Dit is hem namelijk...
    woezel en pip hemeltje - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie - Marktplaats.nl

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    die is wel heel leuk inderdaad.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen schatjes!!!

Tinkerbell, je temp gaat gewoon weer omhoog!!! whaaa, ik ben plaatsvervangend heel gespannen hahaha.

Rabia, heb je vandaag goed getempt? Want dan ben je lekker stabiel hoor. Is de ei pijn weg?

Hoe gaat het met de rest?

Hier het rode kruis gekregen, YEAH!! Precies waar ik hem wilde zien. Ondertussen nog steeds auwa daarbinnen en trekt door naar mijn enige eierstok. Morgen toch echt eens vragen hoor.
    Ben sowieso wel benieuwd wat ze morgen gaan zeggen eigenlijk.

10. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @anja. Wat zielig voor de kleine man. Hopelijk heefthij er vandaag geen last meer van
    Wat een mooie foto van de echo. Heerlijk om naar te kijken.

@esther. Zit je lekker op het wachtbankje meis. Yeahhhhh je kruis staat er. Blaas ff hcg naar je toe. En zeker bij de gyn vragen. Die pijn lijkt mij niet normaal hoor.

@ mvj. Ziet er leuk uit dat hemeltje. Leuk ook woezel en pip thema

@tinkerbell. Je temp is echt super mooi hoog. Ik duim voor je meis.

@grace en esther. Ik ben blij dat ik misselijk ben:D geeft inderdaad een soort bevestiging. Ging net bijna over m'n nek tijdens het tandenpoetsen. Het hoeft niet erger te worden maar dit is hoe gek het ook klinkt wel fijn.

11. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther en jennifer idd temp is weer wat omhoog maar wederom een negatieve test dus vrees er toch voor de vorige keer had ik op 11dpo een licht positieve test

12. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Het kan elke x verschillen. Bij mijn zwangerschap in dec had ik op 9 dpo een positieve test en deze x pas op 12 dpo. De ene x maak je sneller hcg aan dan de andere x.
    Ik blijf stug door duimen en blaas ook wat hcg naar je toe

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther jah idd stabiel maar temp niet altijd op dezelfde tijden!! En m'n eipijn is wel weg nu...is ook zo niet fijn tijdens t klussen dan!!! :S
    Lag er gister ook optijd in maar slecht geslapen, vaak wakker en bij de 2e keer weer zo'n drukkend gevoel op borst en kon ik weer niet slapen....na weer wat geslapen te hebben was dit weer over gelukkig!!! Zal wel door de stress van m'n studie zijn :(
    Gelukkig kan ik in de vakantie nog n aantal dagen op m'n stageplek terecht ;)

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: ja he? En hij is van mij! Ze gaat hem opsturen :D. Whoehoe!
    Jeeeeeeeeej, hét rode kruis!!!

@ Jennifer: ja he? Vonden wij ook :D. Bij J.oshua hadden we Forever Friends, maar dat wil ik nu niet meer hahahaha. Stom he?

@ Tinkerbell: alles kan nog hoor! Hier ook bij deze zwangerschap wat langzamer HCG aangemaakt als toen met J.oshua...

Hier gelukkig weer wat energie terug. Meer als gisteren in iedergeval hihihi. En dat terwijl ik om 00.30 uur nog steeds niet sliep! Pffff... begint dat nu al? Hahahahaha...

Hier echt superblij! Het hemeltje is van mij, de lamp kan ik komende week ophalen, morgen Woezel en Pip boxkleed ophalen :D. Nog ff kijken of ik nog goedkoop aan een Woezel en Pip muziekmobiel kan komen :D.
    Heb nog gereageerd op muurstickers van foam, dus ben benieuwd of ik daar nog wat van hoor. Anders ga ik morgen gewoon ffies bellen :D.

En hier... hier doe ik de 20 weken dans!!! WHOOOOOOOOOOP

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden hier n beetje druk! Gister is onze kat bevallen en ik was erbij ...het waren er vijf maar twee zijn vlak na de bevalling overleden..eentje was heel groot en zat ook n tijdje vast dus denk dt t daarvan komt en de laatste die was echt ienemienie... Dus nu drie over...maar mamapoes heeft geen melk dus ik voed ze nu zelf bij mt een spuitje....om de twee uur moet dat dus bn er vannacht vaak uitgeweest haha pfff ...mja laat ze ook niet aan hun lot over ze zijn zo schattig en mamapoes is heel lief voor ze dus hoop dt ze t redden..ik doe tenminste wat ik kan!

16. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Jennifer : haha idd!

Esther : Jeeuujj een kruis! succes alvast voor mrogen

mvj JEujjj 20 weken dansje!

Tinkerbell ik duim voor je!

Rabia hopelijk snel een tempstijging!

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Esther zou je nog even een keer mee kunnen kijken ik snap niets van dat tempen en grafieken etc maar ff heeft de ei weer terug geschoven -.-

My Ovulation Chart

Bvd

18. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Sunschine dit zou opzicj kunnen kloppen gezien de ovutesten...

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Sunshine, ik denk dat FF je kruis heeft terug gezet vanwege je afscheiding. Maar het ziet er goed uit zo hoor. Is een beetje het lullige van een computerprogramma natuurlijk, het is geen vrouweljk lichaam. Maar ziet er echt netjes uit voor nu. Duimen draaien!!!

Tinkerbell, ik sluit me bij Jennifer aan. Bij mijn zoontje testte ik pas een week na nod positief en bij bbz al op 10 dpo in de avond. Dus het verschilt gewoon heel veel.

mvj, fijn dat je alles hebt gekregen wat je wilde, heerlijk!!

eeeehhhhhh blanco geheugen.......dikke knuffel voor iedereen!!!

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Paprikaas ja hij stond eerst 22 en toen verzette die m naar 26 volgendsmij en vanmorgen weer naar 22,,, ik vind het nu ook wel spannend worden

Esther okee dankje, ik begrijp er allemaal nog niet veel van eerste cyclus tempen,maar is een dip normaal na de eisprong?

Deel Deze Pagina