Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Dames! Ik ben hier gekomen omdat hier volgens mij wel expert kaart lezers zitten:D

    Mijn vraag is of jullie eens naar mijn temperatuurkaartje willen kijken(eventueel in combinatie met ovulatietesten). FF heeft mijn eisprong namelijk op CD10 gezet maar dat is voor mij wel heel erg vroeg...normaal is mijn cyclus rond de 32 dagen en vorige maand(positieve zw test) had ik mijn ei pas op dag 20.
    Mijn temperatuur is goed omhoog gegaan maar er is wel een dip: is dit de innesteling? vandaag ben ik ook een grote slijmprop verloren maar verder geen vruchtbaar slijm voor zover vandaag. Ik had de CD10 wel buikpijn maar geen steken oid gehad.


    Heb ik mijn eisprong inderdaad gehad? of gaat hij nog komen? Ook slik in sinds deze maand Etos Zwanger worden.

    ben het spoor echt compleet bijster en heb geen idee wanneer mijn eisprong is/was en wanneer mijn NOD is.

    425714 Ovulation charts on FertilityFriend.com

    en
     
  2. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Sunshine, een dip zegt eigenlijk niet zo heel erg veel. Het kan hier om een innesteldip gaan, maar dat weet je pas achteraf. Het kan ook "zomaar" een dipje zijn. Op dit moment gewoon tempen en pas echt de dag voor nod / op nod wordt het echt spannend nu.

    Annelie, ik persoonlijk denk dat je kruis nog verzet gaat worden, zeker als normaal je eisprong altijd later komt. Ik kan je ovu testen niet heel goed zien door het licht helaas.
    Qua dip: zie antwoord voor Sunshine.
    Wat ik wel al heel vaak voorbij heb zien komen (heb er zelf absoluut geen last van gelukkig) is dat de etos pillen je cyclus nog wel eens flink van slag kunnen brengen.
     
  3. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @sunshine. Ik sluit me bij esther aan.

    @annelie. Je hebt nog geen positieve ovutest gehad. Ik denk dat je ei nog moet komen en ff je kruis dan verzet. Ik heb de etos pillen ook geslikt en mijn cyclus is gewoon normaal gebleven. Maar heb wel idd gelezen dat soms de cyclus en met name de Lf veranderen. Zit helaas niks anders op dan testen, tempen en wachten.

    Succes voor jullie allebei.
     
  4. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Pfff ik wacht de komende dagen maar af en hoop dat mijn temperatuur morgen gewoon weer stijgt!
     
  5. sunshine92

    sunshine92 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Okee dankje dan tempen we nog even 4 dagen vrolijk door
     
  6. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hou vol dames, er komt vanzelf duidelijkheid. Het is allemaal wat als je er net mee begint.

    Annelie, je kunt ook een link van je kaartje in je handtekening zetten dan kunnen we mee blijven kijken als je dat wilt.
     
  7. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Zal ik doen! Dankjewel!
     
  8. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tuurlijk, geen enkel probleem.
    En voor beide dames geldt: jullie zijn hier van harte welkom. Samen komen we er wel uit.
     
  9. anjamones

    anjamones Fanatiek lid

    14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @mvj, wat leuk :D wat voor echo krijg je dan? 3d?
    Dat van die boodschappen is echt ontzettend lief van je. Als ik kijk wat ik soms over datum weg moet gooien, dat is niet leuk meer. En heel zonde natuurlijk. Ben natuurlijk wel benieuwd naar de commode als hij eenmaal klaar is ;)
    Ohw woezel en pip, wat leuk. Heb je het hemeltje kunnen krijgen? Hij is erg leuk. Wat gaaf, ik lees dat je hem hebt :D super zeg…!!!!

    @esther, mp is geweldig ;) onze babykamer komt daar ook vandaan. € 100,00 even een doekje er over en hij is klaar. Ideaal gewoon :D ben ook heel nieuwsgierig wat ze morgen van je gaan zeggen.

    @tinkerbell, toch blijft het wel heel spannend, maar snap dat je baalt van de negatieve test.

    @one, gefeliciteerd!! Beetje oma dus? Hihi. Wel naar dat er 2 zijn overleden :( super van je dat je ze zelf voed. Kun je vast aan het nacht ritme wennen, haha.

    @annelie en sunshine.. ik sluit me volledig bij esther de expert aan ;)

    @all bedankt voor de leuke complimenten op de echo en natuurlijk op de reacties over Niels. Hij heeft vannacht niet heel goed geslapen en vanmorgen en vanmiddag slecht gegeten, veel last van zijn mondje. Gelukkig ging het vanavond weer vrij goed en heeft hij iig een redelijk normale maaltijd naar binnen gewerkt.
     
  10. sunshine92

    sunshine92 Fanatiek lid

    11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    okee gezellig:) dan lees ik vanaf nu mee anders word het zoveel terug lezen hahah
     
  11. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, whahahaha oh ja nu ben IK de expert whahahaha. Dalijk kan ik niet meer lopen met al die veren in mijn kont hahahaha. Maar doe mijn best natuurlijk.
    Fijn dat het in ieder geval een klein beetje beter gaat met Niels. Had de foto gezien, arm schapie.
     
  12. Lappie

    Lappie VIP lid

    27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Straks werken en dan vanmiddag door naar de echo.
    Ben al weer aardig zenuwachtig. Ben de afgelopen dagen niet misselijk geweest, niets....... maak me meteen weer zorgen grrrrrr.
     
  13. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgen dames!

    Sorry ben ff een paar dagen niet van de partij geweest (wel beetje meegelezen). Maar ben zooo moe ineens! Afgelopen drie maanden niet heel veel last van gehad maar ben nu bijna niet wakker te houden :( En dan ook nog fulltime werken, het is niet niks! Gelukkig vandaag wat eerder naar huis ivm ons bezoek aan het ziekenhuis. De combitest! Kunnen we toch weer ons kleintje zien :) Fijne dag meiden!
     
  14. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen!!!

    Tinkerbell, nog steeds mooi hoog meis, maar nu niet verder zakken hoor!! BBBLLLLAAAAAASSSSSSSS!!!!!!!

    Rabia, eitje geweest?

    Lappie, spannend meissie! Komt vast allemaal goed. Wel echo showen he!

    Evelien, geeft toch niet meissie, even de tijd voor jezelf nemen als dat nodig is! En spannend, combitest!!!!

    Hoe gaat het met de rest??

    Hier begint de spanning langzaam te komen. Mag om 10:55 bij gyn zijn. Vraag me af of ze willen helpen of pas in augustus. Dan zijn de officiële 6 maanden voorbij vanaf hsg. Stomme reden om te wachten, maar goed. Toch wel spannend allemaal nu.
     
  15. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Spannend voor je Esther! Hoop dat ze gewoon nu wat doen en dat je niet meer terug hoeft te komen... Succes alvast meis!
     
  16. Jennifer2106

    Jennifer2106 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Oooh zo spannend elke x weer. Komt goed meis. Succes en veel plezier met spieken.

    @evelien. Doe rustig aan meis. Wij lopen niet weg. Succes me de combitest. Ook weer ff spieken. Heerlijk.

    @ esther. Hoop zo dat de gyn meteen actie onderneemt. Duurt nu toch al lang genoeg. Succes meis.

    @rabia. En is je ei gesprongen?

    @tinkerbell. Blijf duimen en blazen meis.
     
  17. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je moppie!!
     
  18. Rabia84

    Rabia84 Fanatiek lid

    25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien wat vervelend dat je zo moe bent meis!! tja is ook niet niks he zwanger zijn en fulltime werken :S en spannend hoor meis!!! hoop dat alles goed is met de combitest ;) lekker weer van je kleine hummeltje genieten!!!

    @esther en jennifer ik denk het wel...ben beetje slordig geweest met t tempen maar de afgelopen 2dagen wel in de ochtend getempt...had gister eerste x 36.3 maar de dagen ervoor had ik 36.5 dus nog n x getempt en was 36.5 dus dit maar ingevuld. maar vandaag had ik 36.6 dus heb t maar weer veranderd en denk dat t al geweest is!!! maar klus voor de zekerheid vanavond nog 1x dan en dan kom ik op t wachtbankje zitten!!! ;)
    Gister ook best erg :S ik was laat thuis moest oppassen en lesgeven. Maar mijn man ging net weg ik zo jammer wou nog ff klussen, toen zei hij vanavond wel als ik thuis kom. Mja komt die met n vriend thuis..ik zo pfff nou moet ik wachten tot ie weg is en was zo moe wou gaan slapen. Ik lag al in bed ff nog tv gekeken en mn man kwam gewoon ff kijken en toen hebben we heeeeeeel snel n vluggertje gedaan :p haha die vriend moest eens weten :S
    vandaag laatste dag stage dat de school open en kinderen er nog zijn!!! Ik ga dit echt heel erg missen hoor...en zeker hier!!! nou ik ga maar eens wat doen.....
     
  19. tinkerbell26

    tinkerbell26 Fanatiek lid

    19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther ik vrees toch dat hij verder gaat zakken hoor
     
  20. Rabia84

    Rabia84 Fanatiek lid

    25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther Good luck meis!!! ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen...spannend hoor!!! we horen t straks wel... ;)
     

Deel Deze Pagina