Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ja dit is onze eerste en wat een leuk idee zeg van die foto lijstjes. Je brengt me op een leuk idee. Thanks.
    Ik heb nu nog 1 zwanger en kids midstream en digi cb liggen.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    oeh digi digi digi!!!! Zo leuk altijd!!!

mvj, waar is jouw digi? Of heb ik die compleet gemist?

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @margha. Wauw die knalt van m'n iPad af zeg. Benieuwd naar je digi. Bedankt voor het duimen. Maar mijn hoop is eigenlijk vervlogen. Begin echt krampen te krijgen en pijn in m'n onderrug. Ach dan kan m'n baarmoeder zich goed herstellen en klaar maken voor een goede zwangerschap zoals mijn lieffie het zo mooi zegt om me op te beuren.

@mvj benieuwd naar je volgende testje. Mooie vette knaller:)
    Haha echt een mannen reactie. Heerlijk.

@yuna. Denk aan je meis.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: moest er ook erg om lachen... Ik heb geen digi... Ga ik aankomende week denk ik halen :D.

@ Margha: hihihi graag gedaan meid :D. Oooow jij hebt nog wel wat liggen dus hihihihi.

@ Jennifer: hahaha ja daar ga ik wel vanuit dat hij nog meer knalt als gisteren hihihihi. Hahaha, ja geweldig toch? Heb er dan ook heerlijk om gelachen :p.

@ Yuna: lieverd, ik denk aan je. Hoe is het gegaan?

Hier is J.oshua's vriendje nu naar huis (al bijna een uur) en J.oshua is helemaal ingekakt... Hij voelt ook enorm warm aan, dus ook wat koortsig... Zou nog weggaan, maar heb dat dus even afgezegd. Straks optijd eten (we eten tosti) en dan gaat hij lekker optijd naar zijn bedje toe... En dan gaat mama douchen en ook lekker vroeg op bed (met mijn flappie). Ben benieuwd tot hoelaat ik het vandaag ga redden...(ben lichtelijk een beetje heel erg gesloopt nu hahahaha)

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

ik kom even binnenvallen als ik mag... ik lees al een paar weekjes met jullie mee maar ik wist niet goed of ik hier al kon komen reageren (voel me nog niet helemaal op mijn plaats)

ik ben nog niet zo lang aan het temperaturen en mijn cyclus is nog helemaal in de war (vorige cyclus was maar 21 dagen en geen eitje), ik weet ook niet of ik een natuurlijke eisprong ga krijgen want met het zwanger worden van mijn zoontje (bijna 4 jaar) hebben we even clomid genomen dus ik ben benieuwd of ik voor een broertje/zusje ook weer clomid ga moeten nemen of niet

in ieder geval houd ik nu zeer goed mijn temperatuur, mijn slijm en baarmoedermond in het oog en we zien wel... het leek me alleen leuk om hier mee te schrijven en hopelijk vinden we deze ronde wel mijn eitje ! :)

Groetjes
    Mama van Menno

6. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mama van Menno,

Welkom meis. Gezellig als je mee komt kletsen.
    Wat balen dat je geen eigen eisprong hebt. Hopelijk komt het nog op gang. Door ff bij te houden krijg je iig een goed inzicht.

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Oeh een knaltest voorbij zien komen :) en DIGI is altijd leuk om te doen

Jeetje wat ingewikkeld zeg.. er was vrijdag geen plaats dus ik moet maandag voor dagopname komen en dan gaan ze tabletten inbrengen... ik snap best wel waarom ze willen dat je daar bent maar ik vind het toch vervelend liever thuis..... Zaterdagavodn moet ik dan ook een tabletje inemen en dat bereid je baarmoeder voor ofzo...omg ik had echt geen idee dat dat zo zou gaan...

nog raarder gister dus echt een embryo gezien en vandaag was er alleen een vruchtzak en klein emrbyozakje? *(hoe dat ook heet) te zien....

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamavanmenno: van harte welkom hier meid. Heel herkenbaar je verhaal. Ook ik had geen eisprongen. Nu ben ik na Clomid en na precies 2 jaar net zwanger van een brusje voor onze kleine man.
    Ik hoop dat jij ook zulk goed nieuws zal mogen brengen.

@ Yuna: jeetje meid het zit je ook echt niet mee he? Ik hoop dat er misschien vrijdag toch nog een plekje vrijkomt meid, zodat je toch dan al geholpen kunt worden.
    Dikke knuffel lieffie...

Zo, heerlijk tosti gegeten met mijn kleine mannetje. Over een uurtje ga ik hem lekker naar bed brengen en dan lekker onder de douche... Ben gesloopt! Vanavond gaan deze luikjes niet laat dicht ben ik bang hahahaha... Heb zo'n vermoeden dat ik de dingen die ik normaal altijd helemaal kijk, nu niet helemaal kan kijken hahahaha...

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Yuna, hele dikke knuffel.

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yuna, gedver meis wat een gedoe nog allemaal. En tuurlijk ben je liever thuis dan, maar ja.....

mammavanmenno, voel je geheel welkom meis. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in je cyclus en dat je snel op een roze wolk mag kruipen!

Ik ben me een partij MISSELIJIJIJIJIJIJIJK zeg niet meer normaal!!! En ja dat heb ik vaker tussen ei en nod dus zegt geen reet helaas. Ik kan niet zo goed tegen hormoonschommelingen vandaar. En pijn in lage onderbuik (brandend gevoel) en tieten.....je zou er bijna wat van gaan denken whahahahahahaha

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: dat brandende gevoel heb ik sinds vandaag in mijn borsten... onderin is het meer een heel zwaar gevoel... (wil het ook geen ongi-gevoel noemen)

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja, maar jij bent lekker zwanger lieve schat!!! hahaha

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieverd. Wat een rare gang van zaken. Ik ken niemand die voor dagopname moet komen met de cytotec omdat het tot 48 uur kan duren voordat er wat gebeurt. Snap dat je ook liever thuis wil zijn. Kan je niet vragen of dat alsnog mogelijk is. Mocht het bloedverlies extreem zijn of je krijgt koorts kan je alsnog naar het ziekenhuis gaan.

Kan het aan de apparatuur liggen dat ze vandaag minder zagen??? Jij bedoeld waarschijnlijk een dooierzak. Misschien komt het wel eerder vanzelf op gang.

Vind het zoooo erg voor je. Heel veel sterkte. Nog een dikke knufffff

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yuna, wat heftig allemaal. Hoop toch dat je niet te lang naar het ziekenhuis hoeft en snel naar huis mag. Of moet je daar dan blijven tot de miskraam? Sterkte meid!

Esther, kan me voorstellen als je al zo lang wacht, dat je liever niet eerder test. Witte testen kan je dan niet meer zien.
    En al die klachten en symptomen, hier ook elke maand weer wat anders. Tot op heden nog niet de klachten gevonden die met zwanger zijn te maken hebben, helaas!

Jennifer, je temp blijft mooi hoog, ik duim voor je.

Zie dat er hier veel meiden kletsen die ook al even bezig zijn. Op de een of andere manier voelt dat prettig, omdat je elkaar dan beter begrijpt. Temp hier blijft nog hoog, ja ik weet het zegt niets. Morgen denk ik toch maar een testje wagen, ben dan 13 DPO. Als het dan nega is, dan weet ik het ook maar weer. De ene keer kan ik het prima volhouden om niet te testen en de andere maand heb ik er wat meer moeite mee.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Julia, als je wilt testen gewoon doen hoor!! Ik ben het inmiddels wel gewend om te wachten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet mijn zwakke momenten heb/had.
    Ik ben gewoon ook nog eens geschrokken na bbz.........ach ja, duurt nog wel even voor ik me daar druk over ga maken.

Jennifer, blazerdeblaas, ben bijna blauw aangelopen van het blazen hahahahaha

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lieve dames, klets later een keer uitgebreid mee hoor, maar ben zooo moe eventjes dat ik geen puf heb om uitgebreid te reageren.
    Ik denk wel iedere dag aan jullie hoor schatjes. En de duimen draaien ook overuren.

SMAK!!!!

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    dikke *smak* terug!!! Rust jij maar eens een keertje lekker uit na de afgelopen tijd.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: hahaha ja das een feit!

@ Julia: klopt inderdaad. Een groot aantal is al een aardig tijdje bezig. Ikzelf ben nu twee jaar bezig geweest en bij mijn zoontje zijn we toen 2,5 jaar bezig geweest...Ben benieuwd naar je testje morgen... Waarom staat er bij jou ticker dan nog 8 dagen?
    Ikzelf ben niet iemand die voor NOD test, hoelang ik ook bezig was hahahahaha... Testte altijd ná NOD, puur en alleen omdat ik het zonde van mijn geld vond/vind...

@ Jennifer: ik BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS heel hard met Esther mee hoor :D.

@ Grace: Ik snap je geheel meid! Hier ook doodop. Lig ook al in mijn bedje met mijn laptop hahahaha.
    *SMAK* terug meid! :D.

Hier ligt de kleine man al lekker een tijdje op bed. Hij werd op een gegeven moment enorm vervelend en kon dat ff niet meer handelen... Ben zoooooo moe...Heb zo'n vermoeden dat ik het erg zwaar ga krijgen deze zwangerschap, als manlief constant weg is... Maargoed, dat overleven we ook wel weer ;).

Morgenochtend krijg ik permanent of krullen (via krultang) tijdens modelzitten. Heb wel aangegeven dat ik om 11.45 uur weer op school moet staan (moet daar om 9.00 uur zijn), dus ergens denk ik dan wel weer dat krullen qua tijd beter zijn... Maargoed, we gaan het merken...

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Haha. Kijk je uit dat je niet flauw valt. :D

@grace. Rust lekker uit lieffie. Na de laatste weken van stress heb je het gewoon nodig. Smakkkkk terug

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

sorry even ego...

ben net compleet uitgevallen tegen die vriend helemaal in tranen...waarom ik zolang moest wachten enz en nog alle andere irritaties en verdriet... nu heeft hij gebeld en overlegd met het ziekenhuis ik mag morgen me melden om 9.30 en moest nu dan met dat ene tabletje beginnen.. blij maar eng en verdrietig tegelijk....

Deel Deze Pagina