Goede en slechte berichten volgen elkaar snel op hier. Grace, wat een ontzettend mooie foto! mamavanmenno, wat een vreselijk nieuws!!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!!!!
@ Julia: hihihi, ja heb een heel lief mannetje hoor (als ik hem niet achter het behang wil plakken , nee hoor, grapje). Thanks. @ Jennifer: hahaha nee joh, dat hoeft niet. Wij hebben er nu één zonder achterkant . En ik kan het allemaal nog best lezen, dus. @ Grace: wauw! Wat een mooie echo meid! *smelt* @ Mamavanmenno: oooow jeetje, dat is geen nieuws dat je wilt horen... Heel veel sterkte in de komende zware tijd. Hier lig ik alweer in mijn bedje . Morgen komt manlief gelukkig thuis en mijn schoonouders komen morgen ook eten. Dus J.oshua mag morgen opblijven, want ze komen pas om 19.00 uur... Verder heb ik nog weer een symptoom erbij... Werd daarnet heeeeeeeeel erg duizelig en begon gewoon weer te shaken... Durfde niet eens naar beneden toe te lopen... Uiteindelijk toen het wat minder werd naar beneden gelopen en wat dextro naar binnen gewerkt. Vanavond lekker vroeg slapen (hoop ik) en morgen weer optijd op.
@grace. Wat fijn meis. Super blij voor je. Fijn dat je over 2 weken weer mag. Mooie foto's. @mamavan Menno. Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Heel veel sterkte. @mvj. Gelukkig kan je het nog zien. . Fijn dat je man morgen weer thuis komt. Heet de dextro geholpen? Vervelend die duizeligheid.
Evelien, ik heb de groetjes gedaan hoor. Hij/zij zwaaide alleen no niet terug Je bent helemaal happy volgens mij dat je gaat trouwen. Hopelijk snel bekroond met een mooie beeb. Lappie, wat vervelend dat je je zo voelt, maar wat goed dat je hulp heb gevraagd. En wij zijn er ook altijd voor je moppie. Anja, balen zeg . Mvj, ik snap wat je bedoelt. Dat had ik in het begin ook. En die onzekerheid is ook herkenbaar. Je weet dat de slechte verhalen er ook bij horen en kunnen gebeuren, maar dat maakt je ook onzeker. En heel verdrietig voor degene die het overkomt. Jeejjj, 10 april de eerste echo! Aah, J vind dat blijkbaar heel lekker om te eten dus. Mooie krullen zeg! Super! Oh lekker op bed. Ik denk dat ik zo ook al ga liggen (geeuww) Julia, he balen zeg. Mientje, het gaat ook zo hard hier. Normaal hou ik het welbij, maar nu ook niet meer Jennifer, potverdorie. Ik gun het je zo. Mvm, jeetje zeg. Wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte. Hier nog in de wolken van de echo en ook echt bekaf. Ik ga nog even op de bankhangen en heel vroeg naar bed.
Grace ik ben enorm blij dat je z'n mooie echo hebt gehad! Jennifer balen van de negatest... HIer is alles "goed" gegaan heb wel echt heel veel pijn gehad pijnstillers hielpen gewoon niet.. om 1500 gingen de krampen eindelijk weg.. ze miste alleen nog de placenta maar na een echo mocht ik om 16.15 toch naar huis...ik wou ook niet langer blijven.. thuis toch nog het gemiste stuk gezien en hopelijk kan het nu allemaal tot rust komen... ik bespaar de verdere details... ik voel me iets beter... maar nu gewoon rusten en geen polonaise aan me lijf.. toch blij dat ik in het ziekenhuis was btw.. ondanks de verplichte po en polonaise aan je lijf...
Grace, super echo lieverd!! Ben zo blij voor je!, Mvm gedver meis wat een nieuws......bah bah. Kunnen ze wel nog iets voor hem betekenen? Mvj, lekkere krullebol van me, kijk je uit met die duizeligheid?! En gelukkig is het bijna vrijdag. Jennifer gvd zeg.......niet leuk hoor. Tinkerbell, maar dan kun je toch evengoed te vroeg zijn met testen? Voor de rest iedereen een dikke knuffel. hier geen migraine, maar wel geloeiende koppijn, bleh
@ Jennifer: hahaha ja gelukkig wel. Heb dan wel een bril, maar zelfs zonder bril kan ik alles nog wel lezen op onze tv . Ja ben blij dat manlief morgen weer thuiskomt hoor... Hij is nu nog niet eens een hele week weggeweest, maar heb hem enorm gemist... Ja de dextro heeft gelukkig geholpen. Zometeen lekker slapen... @ Grace: Fijn dat je me helemaal snapt . Voel ik me daarin niet zo "alleen"... En het klopt idd, dat maakt idd dat ik onzeker word, maar manlief heeft me verzekerd dat het wel goed gaat . En als mijn man zijn gevoel dit zegt, dan is dat 99% dat dat ook klopt dus. . Onzekerheid is al een stuk minder hahaha. Hoe erg ook he? Jaaa, spannend he? Ben echt zoooo benieuwd... Manlief gaat er voor zorgen dat hij dan ook mee kan... Hij gaat morgen (en anders volgende week) naar de persoon die de planning altijd doet om het goede nieuws vast te vertellen (maar dat hij wel nog even zijn mondje moet houden) om dan daarna te zeggen dat 10 april de 1e echo is en hij daar toch wel heel erg graag bij wil zijn. Dankjewel! Ben ook heel blij met deze krullen. Als het goed is heb ik ze morgen ook nog hahaha, al zal het wel wat minder zijn natuurlijk omdat ik er dan doorheen ga kammen... Ja heerlijk hoor! Ga zometeen ook lekker slapen. Ben gesloopt! Kan me heel goed voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! Echt blij voor je lieverd! @ Yuna: pfoe, blij dat je dan toch maar in het ziekenhuis was. Nu bijkomen van alles wat je vandaag hebt meegemaakt. Laat je lijf maar goed herstellen lieverd. Dikke knuffel voor jou! @ Esther: ik kijk zeker uit hoor! Wees maar niet bang . Jaaa, gelukkig is het bijna morgen! . Kan bijna niet wachten. Het is sowieso definitief dat mijn schoonouders morgen komen eten, dus ik ben echt zooooooooo enorm benieuwd wat ze gaan zeggen . ow meissie toch. Dikke knuffel en beterschap met je hoofdpijn. Ik ga zo lekker mijn oogjes sluiten lieve meiden... Ben écht gesloopt! Dus even nog Ch.arlie brokken geven, vaatwasser aanzetten (op timer, zodat hij na 23.00 uur gaat lopen) en J.oshua even goedleggen in bed en dan oogjes dicht!
Tinkerbell, sorry mop, ik bedoelde inderdaad Julia........die namen en ik ook, gaat niet altijd goed. Yuna, lieverd, lees nu je bericht pas. Fijn dat je thuis bent meis. Ik hoop dat je het allemal een plekje kunt geven. Dikke knuffel voor jou! Mvj, dank je wel en slaap lekker
@yuna. Sterkte met het verwerken. Gelukkig is alles goed gegaan. @esther. Ook al hoofdpijn. Echt kut. Haat hoofdpijn/migraine. Vooral omdat ik te zo vaak heb. Jij ook vaste klant van de hoofdpijn monsters. Slaap lekker lieverds. X
@mvj, huilen is ook een groot woord hoor, haha. Het is meer even tranen in mijn ogen dat ik hem weer 2 weekjes moet missen. Niels beseft het nog niet natuurlijk, maar vrees nu al voor de tijd dat hij dat wel gaat doen Ik heb over 1.5 week weer controle, denk dat er dan ook een afspraak voor termijn echo word gemaakt en ik hoop natuurlijk even het hartje te horen, hihi. 10 april is wel een mooie datum. Tussen de verjaardag van mij en mijn zoontje in Bietensoep, klinkt goed. Wat schattig van J. hihi, roze soep. Mooie krulletjes Ooh spannend, benieuwd wat de reactie van je schoonouders is. Dat duizelig is hier heel bekend, is bij mij nu gelukkig iets minder. De eerste weken had ik het extreem. @mientje, soms zijn we wel heel erg aan het kletsen idd, haha. Nu ook maar weer aan het reageren via word, haha. @jennifer, balen meis duimen voor de volgende ronde. Oeh, nieuwe tv, leuk leuk! Beterschap met je migraine. @grace, wat een mooi popje geweldig ! @mvm, wat vreselijk nieuws meid, heel veel sterkte. Knuf. @yuna, lekker vroeg op bed en lekker uitrusten. Laat de traantjes maar lopen en geef je over. Dikke kmuf. Hier ga ik nog even de was aan zetten en de vaatwasser doen. Dan ga ik lekker op bed, voor het eerst in deze zwangerschap insuline spuiten. Eigenlijk best wel even weer eng, aangezien ik ook veel striae heb op mijn buik en daar niet in mag prikken met de naald. Pffff naalden zijn niet mijn beste vriendjes, hihi. Slaap lekker lieverds!!!
Anja, is het gelukt met prikken meis? Jennifer, ja hier ook vaste klant. Ik heb 4 nekwervels beschadigd dus daar komt het ook vanaf. Maar ja, hoor bij me zullen we dan maar zeggen. Slaap lekker moppies!!
@yuna. Gaat het een beetje meis? Hoop dat je een beetje hebt geslapen. Knuff @anja. Toch insuline prikken. Hopelijk valt het mee. @esther. Het hoort wel bij je maar leuk is anders. Temp heeft een vrije val gemaakt. Laat de duivels maar komen. Straks naar de chiropractor gelukkig want de migraine blijft dus zit weer vast in m'n nek. Klaar mee. Vanmiddag laminaat kopen voor de zolder. Verder weinig ben ik bang. Jullie nog leuke dingen doen? Fijne dag. X
@esther, zat wel even met bevende handjes op bed gister avond, haha. maaaar het is gelukt, helaas heeft het niet veel mogen baten voor mijn suikers, dat betekent dat ik hem vanavond al mag ophogen pffff @jennifer, succes bij de chiropractor meid! Ik ga vandaag in huis aan de rommel. heb toch een berg was die er door moet, haha. verder komt nog een bekende langs haar party lite spulletjes ophalen. die heeft zo'n druk leven dat het al een week bij mij thuis staat, haha.. maar wel gezellig denk ik. voor de dames die er over heen lezen en willen weten hoe mijn spuiten ging, kijk bij mijn tekst aan esther
Jennifer balen! Anja wel goed dat het gelukt is alleen jammer van het ophogen... Gaat hier goed.. denk het voordeel van dat het allemaal snel is gegaan...het zit allemaal nog wel in mijn hoofd maar dat is meer dan logisch... straks vol goede moed deze nieuwe ronde maar in. hopelijk allemaal plakbeebs en positieve testen!
Tuurlijk zit het nog in je hoofd. Misschien een stomme of pijnlijke vraag, maar kan het liggen aan de medicijnen? Dan heeft de vk wel een enorme fout gemaakt. Hele dikke knuffel.
@yuna. Logisch dat het nog in je hoofd zit. Dat zal nog wel zo blijven. Uiteindelijk zal het slijten maar vergeten doe je het nooit. Je positieve instelling is goed meis. Hopelijk snel weer zwanger van een mooie plakbeeb. Dikke knufff @anja. Lekker rommel dagje. Ook heerlijk. En een gezellige break tussendoor. Veel plezier.