Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

Jun 15, 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Goh, wat je zeg Lappie; goede en slechte berichten volgen elkaar hier wel heel snel op. Telkens als we goed nieuws hebben, volgt het slechte :(

Grace, fijn dat alles goed was meid!

Mammavanmenno, wat vreselijk! Heel veel sterkte voor jullie!

Yuna, “fijn” dat het “goed” is gegaan. Neem lekker je rust meid, laat je vertroetelen. En hopelijk kunnen jullie snel een nieuwe start maken met een geweldig resultaat!
    Fijn dat je je inmiddels wat beter voelt, en logisch dat het in je hoofd zit. Neem je tijd om het een plekje te geven meis.

MvJ, ben even nieuwsgierig hoor. Jouw man is i.v.m. zijn werk (vaak) van huis of niet?

Anjamones, reageren doe ik ook maar via Word ja. “Gelukkig” niet té veel gekletst gister avond, dus hoef nu niet veel moeite te doen om alles bij te lezen hihi.
    Dat kan ik me voorstellen meis, dat het even spannend is weer voor het eerst te prikken. Zeker als ik lees dat je goed uit moet kijken dat je niet in de striae spuit. Is het allemaal gelukt? En het is gelukt lees ik al, wel balen dat het niet geholpen heeft en je het moet omhogen!

Hier, laatste dagje werken v/d week: TGIF!! :D
    Vanavond even de stad in en morgen lekker een drankje doen :) Is het al 17:00uur? :D

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Grace: Wat een mooie foto's! Ze/hij begint al echt de vorm van een mensje aan te nemen SUPER!! :D Hihi ja ben zeker happy dat ik ga trouwen, dit wilde ik al zo lang :) Hopelijk inderdaad gauw bekroond met een mooie baby :D

Mvj: Mooie krullen zeg! Ik heb krullen van mezelf, maar je weet het, mensen met krullen willen liever stijl haar en mensen met stijl haar willen heel graag krullen haha. Aahhw zag het ook al op FB van J.oshua, schattiggg! Is je duizeligheid al wat weggetrokken?

Jennifer: Nouuuuu neee!! Had het zo gehoopt voor je! Op naar de volgende ronde dan maar, zie inmiddels dat je temp vandaag flink gedaald is.. Gelukkig heb je even afleiding met je mooie nieuwe smart tv :) Ik duim voor deze ronde raak meis!

Mamavanmenno: jeetje wat erg om te horen zeg :( Sterkte de komende tijd!

Yuna: wat naar om te lezen dat je zo veel pijn had meis, niet leuk!! :( Heel veel sterkte meissie, het zal allemaal niet meevallen... *knuff*

Esther: hoe is het met je hoofdpijn? Bah, nooit leuk..

Anjamones: heel veel sterkte met de insuline (vervelend nu al een ophoging), hoop dat je toch kan genieten van je mooie baby, meis *knuff*

Hier vandaag lekker vroeg weg van het werk, de trouwkaarten zijn binnen! Straks dus naar de drukkerij voor een proefdruk en dan zo snel mogelijk laten drukken zodat we ze op kunnen sturen en uit kunnen delen. Morgen mijn proef make-up en kapsel voor de bruiloft, dan in de avond (onverwachts maar wel leuk om te horen!) naar een verlovingsfeest van de beste vriend van mijn aanstaande en dan volgende week woensdag m'n jurk weer doorpassen. Leuke dingen allemaal dus :D

3. Meiden ik volg jullie nog wel een beetje hoor.
    Hier gaat niet zo goed maar hoop snel weer bij jullie te kunnen voegen.

knuffies van tante Senna

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @mientje, het is gelukt, maar op mijn buik moet ik toch wel echt zoeken naar een plekje zonder streepjes, haha

@evelien, spannend meid, de trouwkaarten... vond ik ook met de geboortekaartjes van onze zoon. je hoopt zo dat het helemaal naar wens is, hihi. veel plezier met alle leuke dingen :D

@senna, ik weet niet waarom het niet goed gaat. (hoef ik ook niet te weten hoor :) ) maar wil je wel even sterke wensen en een knuf geven

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Senna sterkte en een knuffel.

6. Man en ik liggen in scheiding en hij is al 14 dagen weg.
    Bleek al jaren een schijn huwelijk gehad te hebben.

Heb nou een hele lieve vriend sinds paar weekjes waarmee ik graag verder wil en hij met mij en ook met mijn 2 dochters en ook graag kindje van ons samen. Hij is ouder dan mij en heeft geen kids maar wel al jaren kinder wens.

Dus zit te denken om kuurtje primolut zelf te starten en als de scheiding in gba geschreven is dan leuke feestje vieren ahahah.

Voor de meiden die mij op fb hebben graag sssssssssssssssst

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    jemig meis, dat is niet niks..
    zou zeggen, zorg dat je gauw dat feestje kunt vieren :D
    veel geluk met je nieuwe vriend en de kids.

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Anjamones, dankjewel meid hihi hoop dat ik je gauw mag volgen met ook geboortekaartjes! :D

Senna, jeetje wat verschrikkelijk zeg... Gelukkig heb je een lieve nieuwe vriend waar je een mooie toekomst mee in het verschiet hebt. Sterkte!

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Senna heftig. Gelukkig heb je een goede en lieve vriend en kan je snel een mooi feestje vieren.

10. Dank jullie wel.

Mag eigenlijk nu nog niet zwanger raken vanwege de procedure maar ja het is zo moeilijk hihih.

Volgens mij word ik net ongesteld en ga ik in ieder geval tempen weer.

11. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

Jun 15, 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Senna, heftig zeg! En wat de meiden zeggen: snel een feestje!! hihi

anjamones, herkenbaar. Mijn striae zijn ook ontelbaar? haha

evelien, jij gaat trouwen!? (had ik nog niet meegekregen, zit hier natuurlijk nog niet zo lang) Wat leuk!! Wanneer is de grote dag? Zooo leuk al die voorbereidingen, vooral spannenddd!! En straks de dag zelf; ohh geweldig! Zou het zo nog 10x overdoen (mits ik het geld zo had staan :p), dan wel met m'n eigen man natuurlijk :D En de jurk, heerlijk! Geniet van het passen meid en alle voorbereidingen. De dag zelf VLIEGT voorbij! En zooo jammer dat je de jurk (waarschijnlijk) maar 1 dag aankunt..

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Mientje Sop, jaaa ik ga trouwen! :D De grote dag is al over 4 weken, 13 april :) Ik denk dat als ik de loterij had gewonnen, ik het elk jaar wel over wil gaan doen, maar dan zonder alle "huwelijksstress" haha. Onze bruiloft wordt nogal groot (we verwachten tussen de 300 en 350 man) dus het is me een geregel niet normaal! Maar inderdaad, op die dag MOET ik genieten, want zoals je zegt de dag zal voorbij VLIEGEN! Pff ja stom he, mag m'n jurk inderdaad maar 1x aan :( Misschien dat ik 'm over een paar jaar stiekem weer eens uit de kast haal en 'm aan doe, gewoon voor de fun hihi :) Dankjewel voor je berichtje meis!

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: dankjewel meid. Ik heb heerlijk geslapen.

@ Anjamones: jaa, dat is écht niet leuk hoor als ze dat gaan beseffen. Ik heb er een mooi gedicht over geschreven... Kijk maar: “Mama, is papa er ook?”
    Hihihihi, wat grappig dat dat er precies tussenvalt. Hoorde ook van van een vriendin van me dat dat haar trouwdag zou zijn geweest... Bietensoep is heerlijk hoor :D. Hahaha, ja, hij vond het heerlijk die roze soep :D. Thanks, heb nog steeds de krullen :D. Ik hoop dat ik het niet nog erger ga krijgen die duizeligheid. Heb alweer nieuwe dextro gehaald, want het was op...
    Hoe ging de 1e keer prikken mop?
    Ik hoef alleen maar de eettafel op te ruimen... Manlief mag morgen even stofzuigen (en anders zondag hahahaha) Balen dat je vanavond al moet ophogen...

@ Jennifer: he meid, dat hadden we niet afgesproken he? Ik hoop dat je niet al te veel last krijgt van de napijn van de chiropractor...

@ Yuna: tuurlijk zit het nog in je hoofd, dat is helemaal niet raar! Dat zal ook nog wel eventjes zo blijven. Ik duim dat je snel weer zwanger mag raken en dat je dan een mooie plakbeeb hebt.

@ Mientje Sop: Klopt, mijn man is zodat het mooie weer (of althans als het niet meer vriest) vaak van maandag t/m vrijdag weg. Hij maakt ondergrondse containers schoon en is dan vaak op grote projecten zoals Den Haag en dan moet hij "overblijven" om het maar zo te noemen..
    Gelukkig mag ik dan meestal 1x in de week bij mijn ouders eten...

@ Evelien: dankjewel! Ik heb sowieso wel iets of wat slag van mezelf (is altijd mooi te zien als ik gedouched heb, of alleen haren heb gewassen), maar vind dit toch altijd wel leuk. Heb ze nog steeds :D. Hoop morgen ook nog, dan kan ik er morgen nog wat mee doen, aangezien we morgen feestje hebben bij oom en tante die gisteren 12,5 jaar getrouwd waren :D. Duizeligheid is voor nu gelukkig weer weg. De Dextro had geholpen. Heb nu ook weer nieuwe gehaald met boodschappen doen... Moet het nu maar standaard in mijn tas hebben denk ik dan maar...
    Dat zijn zeker allemaal leuke dingen! Echt super meid! Veel plezier en geniet ervan!
    Nee hoor, je mag je jurk best nog een keer aan. Heb ik dit jaar ook gedaan ;)

@ Senna: we zien je vanzelf weer verschijnen meid. Ik spreek je snel weer op FB...
    Jeetje lieffie...dit had ik nooit verwacht al die tijd een schijnhuwelijk...Echt hoor... vind dit écht in en in gemeen van hem...
    Geniet lekker van je nieuwe man lieffie. Dat heb je verdiend!

Hier al druk bezig met de kippensoep. Als toetje hebben we hart en bloemvormige pannenkoekjes met ijs en wat aarbeien (voor op een vlaai) spul.
    Boodschappen zijn al binnen, vanmorgen alweer hardgelopen en nu ben ik moe hahahahaha. J.oshua ligt nog lekker op bed te slapen en dan rond 19.00 uur komen mijn schoonouders. Ben echt zoooooooo enorm benieuwd! :D.
    Qua huishouden doe ik vandaag niks. Alleen even de eettafel opruimen en dekken straks :D. Heb er zin in!

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Haaai lieffies,

Even heel snel tussendoor, kei hard gewerkt net en we moeten nog een debiel grote boom slopen vandaag in de achtertuin, stom ding dat het ook is.

Jennifer.......niet leuk....

Senna, ga jij lekker genieten van je nieuwe mooie gelukkige leven lieve schat!! Ik ben ook gescheiden en ben er echt blij om, wel met compleet andere reden, maar toch. Heb nu mijn gezinnetje dus wat wil je nog meer.
    We zien je wel weer verschijnen moppie!!!

Voor de rest even iedereen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!!!!!!!!!

15. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    senna welkom back meid!:D
    en veel geluk met je nieuwe vriend je verdiend het!

16. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    senna wat vervelend meid blij dat je een lieve vriend hebt gevonden geniet van hem

17. dank jullie wel lieve meiden.
    echt voel me net een verliefde puber wist niet dat dit gevoel bestond hihihi

18. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi wat leuk meid! ben echt blij voor je

19. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @senna. Wat een heftig verhaal zeg. Super dat je nu weer helemaal happy bent. Hopelijk kan je snel een mooi feestje vieren. Geniet van je nieuwe lieffie.

@mvj. Balen zeg die duizeligheid. Verder geen kwaaltjes. Fijn dat je lief weer thuis is. Veel plezier straks met vertellen. Benieuwd naar de reactie.

@esther. Is je boom gesloopt? Wa een klote weer om dat te doen. Lekker chillen met je lekkere billen vanavond. ;)

Zo laminaat is binnen. Nu mooi weer graag zodat we verder kunnen met klussen want moeten ff wat spullen op het dakterras deponeren. Geen zin om alles naar beneden te slepen. Toch handig een dakterras en tuin. Hihi.

Heb mega krampen en net het eerste bruin/rood gezien bij het afvegen. Moet ik nou vandaag als eerste dag van m'n ongi zien of morgen???

Fijne avond en weekend.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal.

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: jij ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel meid!
    En? Is de boom weg?

@ Senna: lieffie, ik ben ook echt zoooooooooo enorm blij voor je! Maar dat wist je al :D.

@ Jennifer: Tja, zal ermee moeten leren leven die duizeligheid nu... komt vast wel weer goed :D. Ja ben blij dat hij thuis is :D. Ik ben ook benieuwd naar de reactie :D.
    Ik hoop dat het snel weer mooi weer word meid! Dan kunnen jullie verder met klussen.
    Ik zou morgen even afwachten. Als het nog niet helder rood is, zou ik vandaag nog niet zien als dag 1...Je zou het wel als spotting kunnen aanmerken...

Hier vanmiddag lekker rustigaan gedaan. De kippensoep is al klaar :D. Dus kan nu nog even lekker trekken, voordat het straks opgediend word.
    Zometeen vast met de pannenkoekjes beginnen en dan maar wachten tot mijn schoonouders komen...

Share This Page