Senna, lekker van genieten meis! Jennifer, hoe weet jij dat ik lekkere billen heb????whahahahaha Ik sluit me verder bij mvj aan mop. Hier boom compleet tot aan de grond af. Was nog al een gedoe hoor. Was een dennenboom die hoger was dan het huis. Die heeft iemand 40 jaar geleden op de meest onlogische plaats geplant en nooit meer naar omgekeken. Ben blij (en de buren ook) dat het om is. Nu alleen alles nog wegbrengen natuurlijk, maar ok. Niet vanavond, ben gesloopt zeg en hele handen kapot van die stomme naalden allemaal. Zo even de kleine man bij oma ophalen (die mocht daar lekker eten en in bad) en dan bank hangen.
Senna, gewoon genieten hoor. Jennifer, ik sluit me aan bij mvj...en Esther. Esther, niet alleen de boom gesloopt, maar jij ook. Bankhangse zo.
hoi meiden bedankt voor jullie lieve woorden helaas weten we nog niet zo heel veel, alleen heeft mijn schoonvader een afspraak gekregen in universitair ziekenhuis op 26 maart (is nog zoooo ontzettend lang), een vriendin van me is dokter in dit ziekenhuis en ze kan helaas niets veranderen aan datum maar ze gaat wel zijn dossier opvolgen (geeft ergens nog meer vertrouwen) nu is het afwachten... net zoals onze wachtweken, man wat is dit een dubbel gevoel ! mijn man is een wrak, hij huilt niet zo vaak maar gisteren was hij niet te houden... maar we moeten positief blijven als is het maar voor de moraal van mijn schoonvader sorry dames heb niet bijgelezen, ga nu wat tv kijken met zoon en man
@esther. Dat jij lekkere billen hebt weer ik gewoon. Whahaha. @mamavanmenno. Sterkte. En wat ontzettend vervelend dat jullie nog zo lang moeten wachten. Kan me voorstellen dat je man even helemaal ingestort is. Ik duim en hoop dat er nog iets te doen is voor je schoonvader. Positief blijven is heel belangrijk. Hoe moeilijk ook. Fijne avond ondanks alles. Hier heeft m'n ongi doorgezet. Zie vandaag toch maar als dag 1 van m'n cyclus. Nu lekker tv kijken. Fijne avond. Xxx
Mvm, heel veel sterkte nogmaals. Jennifer, hopelijk wordt dit jou ronde meis. Ikga nu al duimen voor je. Ik ga lekker slapen. Ben moe en misselijk. Net overgegeven en het zit nog niet lekker. Ik hoop dat ik het weg kan slapen. Weltrusten allemaal.
@grace. Dank je lieverd. Ik hoop het ook. Ga me deze maand helemaal suf sexen Balen dat je zo misselijk bent. Neem je die medicijnen niet die je hebt gekregen? Hoop da je het weg kan slapen. Dikke knufffff
Hihi Jennifer...veel plezier dan ook Ik neem ze wel, maar in de ochtend en avond gaat het vaak nog mis. Neem er vanaf vandaag ook maar een in de avond en in de ochtend in. Even kijken hoe dat gaat.
Gaat lukken Balen dat ze net niet de hele dag helpen. Dan idd maar twee per dag. Dat overgeven is echt niet fijn. Hoop dat het vanaf morgen de hele dag goed gaat. Slaap lekker. X
Senna wat een heftig verhaal, nu proberen lekker te genieten van je vriend en je kindjes. Jennifer, ongi heeft dus toch doorgezet, dat je temp zo ineens kon dalen wist ik niet. Enne dat suf sexen...whaha! Daar zal het in ieder geval niet aan liggen. Grace, wat vervelend dat je telkens zo misselijk bent. Hopelijk helpen de tabletjes goed. Lukt het eten en drinken wel? Mamavmenno, wat een moeilijke situatie! Hopelijk kan dat andere ziekenhuis meer voor hem betekenen. Heel veel sterkte! Esther, zo dat klusje is weer geklaard! Nu nog opruimen....pfff wat een werk he. Hier vorig jaar ook zo´n achtelijke boom naar beneden gehaald. Hier het eerste rode-roze met afvegen, dus ongi zal morgen wel doorbreken. Fijn weekend allemaal!
@julia. Jij dus ook naar de volgende ronde helaas. Hopelijk volgende maand een mooie positieve test. Dus jij ook goed je best doen. Krijgen wij een mooi bijna kerstkindje. Wat de temp daling betreft. Dat is bij iedereen anders. Bij de een gaat ie langzaam naar beneden bij de ander stort ie ineens in elkaar. Fijn weekend.
Goedemorgen meisjes, Jennifer, he balen meis, maar ook ik duim nu al. Julia, is het inderdaad doorgebroken dan nu? Gedver.....ook voor jou duim ik natuurlijk. Grace, hoop dat je je vandaag iets beter voelt meis. mvm, wat laten ze jullie lang wachten zeg.....niet normaal.....heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hoe gaat het met de rest van de meiden? Hier niet vooruit te branden, bleh, wil gewoon slapen de hele dag, maar ja die kleine man vond van niet hahaha. Fijn weekend allemaal!!
@esther. Dank je lieffie. Ik duim voor jou. Balen dat de kleine man andere ideeën heeft dan jij. Hihi. @tinkerbell. Dat zegt nog niks. Zal e ei echt nog niet zijn meis. Zoals esther zegt. D Ie zakt wel weer voor je ei. Hopelijk komt ie snel. @grace. Heb je de misselijkheid weg kunnen slapen? @yuna. Hoe voel je je. @mvj. Hoe reageerden je schoonouders? Hier echt ongi. Buikpijn en bloeden als een rund. Nu ff hondje uitlaten en dan terug mijn bed in. Vanmiddag boven de rest opruimen en in dozen doen zodat he leeg is om gespoten te worden. Hebben we weer mooie muurtjes en plafond. Tot laterssss.
Goedemorgen dames! Ik lees nu al teveel rood bahbah. Op naar roze...ik verbied bij deze rood! Esther jou temp is mooi zeg. Hopelijk blijft het zo of iets hoger. Tinkerbell nou zeg jij gaat ineens omhoog zeg. Hier gaat het iets beter. Zo weer pil innemen en dan eens kijken hoe de rest van de dag gaat. Maar eerlijk is eerlijk...de misselijkheid hoort erbij en is voor mij een goed teken dus ik neem het ook voor lief hoor als het toch nog eens mis gaat op een dag.
Dat ik mijn ei al heb gehad dat weet ik ook dat da te vroeg is Hopen dat hij nog zakt want vind maar raar dat hij gelijdelijk aan stijgt
Grace, hopelijk werken de pilletjes meid. Mijn temp is blijkbaar in de nieuwe woning lager als in de oude whahahaha, Is al iets lager sinds we hier wonen, maar het is hier op de slaapkamer ook echt een heel stuk kouder dan in dat andere huis. Zal daar echt wel aan liggen, best grappig om te zien. Jennifer, hopelijk ben je snel van die stomme buikpijn af meis. Hoe gaat het met de hoofdpijn? En goed bezig in je huis hoor!! mvj, vertel vertel!!!
Lichamelijk gaat het echt goed maar pfff moeilijk in mijn hoofd.. voel me zo verdrietig en alleen en leeg... Jennifer pff balen meis! Esther fijn dat de boom weg is... Julia balen van je ongi! Grace ik denk dat je een echte plakbeeb heb hoor! Senna wat fijn voor je! hopelijk kan je snel verder mientje sop bedankt voor je lieve woorden (en de rest natuurlijk ook) sorry als ik iemand vergeet...
Yuna, dat gevoel herken ik helaas maar al te goed. Ben je er net aan gewend dat je zwanger bent, wordt het van je afgenomen......Geef jezelf de kans om het een plekje te geven meis, neem er de tijd voor.