Yuna, ja in je hoofd aal dat nog wel even blijven. Het moet een plekje krijgen en dat duurt eventjes. Dikke knuf lieverd.
Hoi lieverds, Een tijdje niet hier geweest door vakantie en drukke omstandigheden. Ik lees af entoe jullie verhalen nog en dat doet me altijd veel plezier. Grace wat een super mooie echo!! Yuna wat balen meis.. Dikke knuffel. Ik heb hier ook een kaartje bijgevoegd van een ter van vanochtend. De ene is een zwangerschapstest en de andere een ovulatietest die nog nooit zo positief is geweest. Wat denken jullie? Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig heb laten horen maar heb wel aan jullie gedacht. Liefs
Hee meiden er is veel geschreven bijna niet meer bij te houden als je even niet bent geweest maar helaas heb ik weer ongi voor bij zien komen :x en echt vreselijk nieuws voor mamavanmenno. Yuna ik wil jou ook sterkte wensen meis. Hier gisteren naar een babywinkel geweest en voor mijn moeder een rompertje gekocht met "ik love oma" erop en deze in laten pakken mijn moeder was echt heel blij. voor mijn schoonmoeder hebben we een speen gekocht met " ik love oma" erop en haar man een slabbertje met de tekst "de allergrootste sponser is opa" ze waren door het dolle heen en hadden de tranen in hun ogen. Nu moeten we nog naar mijn schoonvader en zijn vrouw, daar hebben we sokjes en een rompertje voor gekocht met tekst.
@ Esther: fijn dat de boom nu helemaal weg is. Wat een verademing zal dat zijn zeg! Hoelaat was het vanmorgen meis? Of hoe vroeg moet ik eigenlijk zeggen hahahaha. Zie hieronder bij Jennifer . @ Mamavanmenno: bah van vervelend dat jullie eigenlijk verder nog niks weten. Vreselijk die onzekerheid lijkt mij. Wel fijn dat je vriendin zijn dossier gaat volgen voor jullie. Logisch dat je man moest huilen, niet zo vreemd en goed dat het eruit komt. @ Jennifer: als de menstruatie heeft doorgezet kan je het idd zien als dag 1 . Mijn schoonouders waren blij verrast . Manlief zei tegen J.oshua: "Laat je mooie trui eens zien!" Dus toen liet hij alleen de voorkant zien hahaha, ja dat schoot niet op, dus draaide manlief hem even om en toen was het: " Ooooooooh, buj zwanger?" En toen een en al blijheid . Eten was ook geslaagd . Balen dat je zo'n buikpijn hebt en zo enorm veel bloed... Succes vandaag meid! @ Grace: hoe voel je je nu meid? Kan me voorstellen dat je het nu enorm voor lief neemt . Dikke knuffel meid. Zie hierboven bij Jennifer . @ Julia: balen dat je het eerste roze al gespot hebt... @ Tinkerbell: heb je misschien wat onder de leden? @ Yuna: heel logisch dat je je verdrietig en alleen voelt. Dikke knuffel lieffie. Wij zijn er voor je. @ Linn: ik zeg zwanger! Mijn ovulatietest was ook knal en zie mij! Mijn zwangerschapstest knalde er dezelfde middag ook zowat vanaf! @ Margha: wat een superleuke manier heb je bedacht om het te vertellen meid! Echt super! Hier vanmiddag de contracten getekend en nu wachten tot ik mijn exemplaar weer thuisgestuurd krijg. De eigenaar/werkgever moet nog tekenen, dus die kon ik niet meteen meekrijgen. Wel de kleding al meegekregen en een rondleiding gehad. Ook voor elkaar gekregen in overleg met mijn horeca/plaza manager dat ik meteen vanaf het begin 24 uur kan werken, omdat ik anders problemen krijg met de bewindvoerder, omdat ik vanaf eind deze maand geen aanvulling meer ga krijgen . Echt zo fijn als mensen met je meedenken .
Mvj. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik duim voor je dat je daar een hele fijne tijd tegemoet gaat en het goed naar je zin krijgt.
mvj, gefeliciteerd meissie, gaat je goed af de laatste tijd he!!! Heerlijk als alles op zijn plek valt! Tis je gegund lieverd!
Mvj, gefeliciteerd. Het gaat je lekker voor de wind zeg. Het is je gegund hoor lieverd. Margha, leuke manier om het te vertellen zeg. Gaat alles goed? Linn, ik zie ee streepje. Wat geweldig zeg! Gefeliciteerd. Hier gaat het goed. De hele dag nog niet overgegeven. Lekker hoor. Voorlopig neem ik maar even twee pillen per dag. Vanmiddag eventjes bij een vriendin geweest en daar bijgekletst. Was weer gezellig. Nu weer thuis even op de bank. Best raar nog steeds dat alles nu best veel energie kost. Je ziet het allemaal nog niet, maar je voelt het wel aan je lichaam.
Lappie, ik zeg, computer uit en veel plezier!!! Tinkerbell, ze bedoeld of je misschien ziek bent (of aan het worden) Margha, wat een leuke manier meis, heerlijk he om ziets te mogen delen!
Nou de klus is al lang al geklaard hoor, voor vandaag! Morgen nog een keer, dan is mijn eisprong. En dan ga ik er lekker bij zitten. Ik doe dit keer een kussentje onder mijn billen, vind dat wachtbankje nooit zo lekker zitten.
@mvj. Super. Gefeliciteerd. Je bent ineen goede fase. Hihi. Wat leuk dat je schoonouders zo enthousiast waren. @grace. Heerlijk zeg al een dag niet overgegeven. Zou iddgewoon 2 pillen nemen. @lappie. Wauwww mooie knaller. En idd een lekker kussentje onder je billen. Ik duim voor je.
dan lopen we helemaal gelijk... ik had daarnet ook een lachend gezichtje (maar na het douchen was het lachje weg dus kon geen foto meer nemen...) MvJ proficiat met je nieuwe job ! Linn een streep is een streep : proficiat ! Ik ben net terug van eerste zwemles met mijn zoon (eigenlijk meer watergewenning)... ik heb er echt van genoten, mijn zoontje zien lachen en spelen met die andere kinderen... even alle zorgen aan de kant. Prettige avond nog dames... ik ga vanavond in ieder geval nog eens aan de klus