Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Margha: dankjewel meid! Ik hoop het ook!

@ Esther: ja gaat me echt goed af. En dat komt deels ook doordat ik van binnenuit mezelf praat (dus ook de gesprekken inga) en dat ik dan puur uit mijn ogen kijk (dat zei mijn hsp-trainster/therapeute) en dat mensen dat dus ook zien...

@ Grace: dankjewel lieverd :D. Denk dat het ook komt doordat ik nu meer stappen durf te nemen voor mezelf :D. Dat heeft zijn weerslag.
    Wat fijn dat je nog niet hebt overgegeven meid.
    Heel herkenbaar van dat energie meid! Ik ben ook snel moe nu! Morgen van 9.30 uur tot 19.00 uur werken, denk dat ik daarna gesloopt ben! Hahahahaha... Maargoed, alles voor ons kleintje he?

@ Tinkerbel: ik zie dat Esther al antwoord heeft gegeven op je vraag :D. Dat bedoelde ik inderdaad. Gelukkig maar dat je niet ziek bent meid.

@ Lappie: ik zeg veel plezier meid! :D Hahaha, ow je bent al klaar voor vandaag whahaha. Dat zeg je wel weer romantisch :p. Inderdaad, wachtbankje is nooit leuk!

@ Jennifer: ja, ik sta er zelf ook van te kijken! Alles loopt zoals het moet lopen :D. Ja, ze waren/zijn écht heel blij :D.

@ Mamavanmenno: dankjewel meid! leuk zeg zo'n zwemles! Hier moeten we er nog even mee wachten...

Hier erg gezellig gehad bij mijn oom en tante... Ook stem bijna kwijt. Sinds gisteren aan het hoesten en wat keelpijn... Heb ik weer... Keelsnoepjes en dergelijke helpen niet eens... Dat word morgen nog wat bij K3, als ik aan het werk ben...
    Ik wil heel graag vanavond De grote inprovisatie show zien, maar weet niet goed tot hoelaat dit duurt. Wil ook "optijd" gaan slapen, want ben best wel heeuul erg moe nu...

Ik merk dat ik al wel wat last van mijn onderrug en mijn stuitje krijg als ik te lang zit... Dus hoop écht dat het nog even duurt voordat ik last ga krijgen... Ik moet natuurlijk nog even flink trainen voor 8 juni en als ik nu al last ga krijgen, kan dat niet meer... dan zal ik moeten wachten tot volgend jaar...

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Grace. Wat fijn dat je vandaag alles binnen hebt gehouden.

Lappie. Dat is een mooie knaltest. :)

Esther. Spannend deze maand voor jullie. Ik duim me suf voor jullie.

Hier. Morgen middag komen mijn schoonvader en zijn vrouw bij ons langs en dan geven we de cadeautjes, ben benieuwd hoe ze reageren.

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Meiden jullie hadden gelijk temp is serieus gezakt

4. Linn11

Linn11 Actief lid

16 dec 2012
    197
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Kan het nauwelijks geloven. Nu maar dubbelhard duimen dat t goed blijft plakken, ben zo bang voor weer een miskraam:(.

Wel super om die verhalen te lezen. Mamavj en Margha zwanger! Lappie alweer goed geklust en met grace is ook nog altijd alles goed! Fijn meiden .

Klets lekker door, ik duim verder en hou jullie op de hoogte!

Liefs en een fijne zondag!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Haaai meissies,

mam, oohh leuk zwemles met de kleine. Die van ons is echt een waterrat dus dat is altijd genieten.

mvj, je krijgt wat je verdient zeggen ze wel eens, dus jij verdient dit allemaal!!

Linn, heel begrijpelijk, maar probeer er toch van te genieten moppie. Ga je nog opnieuw testen? Wel showen dan he!!

Margha, veel plezier vanmiddag!

Iedereen een fijne zondag.

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Linn, jij van harte gefeliciteerd!!! :)

Ik had net deze test:

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Toch is ie erg donker. Als ik die cb niet had zou ik hem toch echt als positief interpreteren.

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @linn. Dat is heel begrijpelijk die angst. Maar toch proberen te genieten meis. Wanneer ga je nog een testje doen?

@lappie. Die zou ik ook als positief interpreteren. Zo zie ja maar dat de gevoeligheid heel erg verschilt per ovutest. Ik ben ook altijd blij met m'n cb als extra check. Zou nog wel een gezellige dag ervan maken:D

Vraagje. Zijn jullie weleens overgestapt van energieleverancier? Ik zit te denken om over te stappen van eneco naar Essent. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee???

Fijne zondag. X

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Uiteraard, vandaag is mijn eisprong namelijk. :)

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    MvJ, vervelend zeg keelpijn, hoe is het nu? Anders misschien iets van een trachitol tabletje, dit helpt bij mij altijd goed.

Lappie, gister dus duidelijk positief, maar als ik deze ovutest zie vind ik hem nog steeds positief. Veel plezier vanavond!

Jennifer, wij zijn wel overgestapt naar de NEM, we deden mee aan een collectieve inkoop van vereninging eigen huis, schilde iets van 250 euro per jaar. Dat is toch weer mooi meegenomen.

Linn, heel begrijpelijk je angst. Ik zie een heel licht streepje, dus voorzichtig gefeliciteerd. Ga je deze week nog een testje doen?

Grace, wat fijn dat je eindelijk is zonder die vervelende misselijkheid bent. Hopelijk blijft het goed gaan.

Margha, wat een leuk idee om het zo aan je schoonouders te vertellen! Hoe was de reactie vandaag?

Sorry als ik nog niet op iedereen gereageerd hebt, moet iedere keer terugkijken naar de namen....hihi, is even wennen!

Vanmorgen verder in temp gezakt en ongi geworden. Een ontzettend druk weekend gehad en even gebaald dat het deze maand weer niet gelukt is. Zijn nu toch echt een jaar bezig!
    Maar heb weer energie opgedaan en helemaal zin in de nieuwe ronde. We gaan er weer voor!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Margha: hoe reageerden je schoonvader en zijn vrouw?

@ Tinkerbell: op naar een ei!

@ Linn: kan het me heel erg goed voorstellen. Ik ga ook voor jou heel hard duimen dat het goed blijft gaan. Ben ook echt enorm blij voor jou :D. Hier mis ik eigenlijk alleen de zere boobies, die ik toen ik zwanger was van J.oshua was wel had...

@ Esther: dankjewel lieve schat! <3

@ Lappie: ik zou hem idd ook zeer zeker bestempeld hebben als positief... heel apart dit...

@ Jennifer: wij zijn toentertijd overgestapt van de Nuon naar Greenchoice. Enorm veel problemen met de Nuon gehad... Een rekening van 1100 euro, want we zouden een bedrijf zijn... eeeeeeuuuuhmzzz, dus niet!
    Dus wij hebben met Greenchoice gebeld en nu bleek dat zij en nog andere energieleveranciers in de clinch lagen met de Nuon en dat er ook een rechtszaak gaande was. We hebben de rekening nog steeds, maar hebben gelukkig niets meer gehoord.
    Ik ben zelf enorm tevreden met Greenchoice. We kunnen met ons klantnummer en wachtwoord dingen via internet meteen aanpassen enzovoorts. Heel handig. Daarnaast géén 0900-nummer, dus je bent ook niet zo enorm veel kwijt als je wel een keer moet bellen.

@ Julia: mijn keelpijn is na vandaag alleen maar erger geworden. Mijn stem is ook bijna weg... Die tabletjes heb ik niet en ik weet ook niet of die mogen tijdens een zwangerschap ;).
    Pak anders Wordpad erbij! Dat doe ik ook :D. Heel klein schermpje (heb ik ervan gemaakt) en dan kun je antwoorden en lezen tegelijk :D.
    Balen dat je ongi bent geworden meid. Ik hoop dat je volgende ronde op roze mag hoor!

Wat fijn (voor mij) dat jullie vandaag niet zoveel gekletst hebben hahahahaha.
    Hier vanmorgen opgestaan met 38,4 graden koorts. Maarja moest wel werken bij de IJsselhallen, dus hele dag op paracetamol geleefd om de koorts maar te drukken.
    Nu ben ik net een uurtje thuis en net ook nog mijn temp opgemeten en nog steeds (of alweer, dat weet ik niet) 38,4...
    Mijn keel doet écht ontzettend pijn en ben ook nog erger verkouden geworden...
    Morgen dus maar uitzieken.
    Wel heb ik een kaartje met de handtekeningen van K3 voor J.oshua meegenomen.
    Helaas kon ik ook niet naar huis, want we waren heel krap bezet...
    Ik ben tot 2x toe bijna out gegaan... Begon toen ineens te tollen op mijn benen (denk van de koorts) en enorm te zweten, waarop mijn collega toen zei: "Gaat niet goed he? Ga jij maar eens even gauw achter de koelkast zitten tot het over is"...
    Zometeen lekker mijn bedje in en slapen... Ben echt doodmoe nu...

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Julia, die namen komen wel meid, dat geeft niks. En balen van je ongi, ik ga nu alvast voor je duimen!!

mvj, ga jij eens lekker je nestje in en goed uitzieken. Je bent natuurlijk nu al wat vatbaarder door die kleine in je buik, maar ja evengoed is het naadje natuurlijk. Lekker onder de "wol" en dan hoop ik dat je je heel snel weer beter voelt.

Hier vriend net weer naar 1e nachtdienst vertrokken en gedver wat haat ik die 1e nacht zo alleen in dat grote bed.....bleh.......verder voel ik absoluut niks wat op een zwangerschap lijkt dus ik ben me nu al aan het voorbereiden. Ja weet ik, ik zit pas op 11 dpo, maar ken mezelf nu wel geloof ik.

Truste moppies!!

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier wordt ik gek van mijn temp denk dat ik volgende ronde niet meer ga ga tempen

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meisjes,

Tinkerbell, dan moet je het gewoon niet doen.

Hier lijkt het me duidelijk wat aan de hand is, daalt alleen vroeger dan dat ik gewend ben.

Hoe gaat het met iedereen?

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Getsie Esther...bahbah...

Tinkerbell je moet doen waar je je fijn bij voelt.

Hier het 9 wekendansje :D

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, ik dans met je mee.

Ja beetje rare cyclus weer eens. Wordt echt steeds vreemder na bbz. Normaal zak ik pas echt keihard op nod, maar dit lijkt me erg duidelijk. Nu nog 2 of 3 dagen wachten en laat maar komen dan.
    Dus 4 pendels die niet kloppen, zo zie je maar.

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Niet leuk :(

18. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Grace wat fijn dat het eindelijk goed gaat

Esther balen meid

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ach ja scheelt weer een paar dagen zenuwen toch? Nu weer paar dagen wachten en dan maar weer nieuwe ronde.......ik baal wel wanneer het echt is doorgebroken, nu nog geen zin in, duurt nog wel even.

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Esther, niet fijn dat je temp nu al daalt, maar kan hij niet weer morgen hoger zijn? Dikke knuffel voor jou!
    Lekker geslapen alleen in dat te grote bed....hihi!

Grace, Yeeej 9wkn

Tinkerbell, wat vreemd dat hij weer zo omhoog gaat. Heb je wel een goede thermometer? Misschien is een andere proberen?

Mvj, hoe is het nu? Is je koorts al wat gezakt? Misschien even langs een dokter, klinkt als keelontsteking.

Hier super heftig ongi, bah bah. Hoop dat het snel weer over is, dan kunnen we weer aan de klus. Dat vind ik toch wel de leukste tijd van mn cyclus. Dat wachten is ook niet zo aan mij besteed. Zo even aankleden en dan wat boodschapjes doen. Vanmiddag weer werken.

Deel Deze Pagina