Dit had ik gisteren dus ook! Clearblue negatief maar dipstick wel positief?! Gisteren toch nog klusje gedaan! Meiden een vraagje, mijn temperatuur ligt nu al vrij hoog (temp voor eisprong), hoeveel moet temperatuur stijgen? Denk vandaag eisprong te hebben... Groetjes
Dat zal dan het probleem ook niet zijn. Wat vervelend zeg! Misschien heb jij gewoon van jezelf een hoge temp? Wel verwarrend zo!
Tinkerbell, je kan een nieuwe thermometer proberen en dan op dezelfde tijd met 2 tempen en kijken of er verschil in zit. Dan zie je ook meteen of degene die je nu gebruikt kapot is?! Mama v Menno, je moet 3dgn achter elkaar een hogere temp hebben. Hoeveel dit precies is, weet ik eigenlijk niet volgens mij ging het om een stijging van 0,3
Julia, balen dat het zo heftig is, maar ja wat doe je eraan. Uiteindelijk goed geslapen, maar duurde echt lang voor ik eens sliep. mvj, hoe voel je je vandaag moppie? Tinkerbell, apart hoor die temp van je..... mvm je temp zal 0,3 hoger moeten stijgen gezien vanuit de temp van je eisprong. Dit kan in 1 keer gebeuren, maar kan ook bijv 3 dagen duren. Heb jij slecht geslapen de afgelopen dagen??
Esther vind ik ook this precies dat het telkens ingewikkelder wordt dan dat het eigenlijk duidelijker moet worden in ga morgen eens met een andere thermometer tempen
Esther ja heb slecht geslapen vannacht en in het weekend is mijn temp ook niet echt betrouwbaarder (vooral temp van zondag niet want dan heb ik eens uitgeslapen) .... We zien komende dagen wel... Hoop voor jou toch ook nog positief einde voor deze ronde...
mvm dank je wel meis, maar ben alles behalve positief over deze maand ondanks hsg. Tuurlijk kan die morgen weer wat hoger liggen, maar ken mijn lijf over het algemeen erg goed en dit ziet er niet zwanger uit. One, ik zie dat je er bent!! Hoe gaat het mop?
Tinkerbell Hmmm Je zou idd een nieuwe thermometer kunnen proberen Esther ik blijf stug doorduimen hoor! Mamavanmenno denk dat je temp morgen nog doorstijgt julia balen van je ongi! Hier gaat temp goed omlaag... goed teken? hopend op een normale cyclus... denk zolang ie hoog is je ook geen eisprong kan verwachten.. maar nu toch een beetje hoop dat ik niet 6 weken op een eisprong moet wachten... Hoe gaat het met de andere meiden?
Yuna, die is inderdaad goed gezakt lieverd. Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is. Of liever gezegd, dat je gewoon gelijk deze ronde weer zwanger bent. En dank je wel voor het duimen meis. Als ik niet zo nuchter was zou ik nu gek worden van rarae symptomen: vreselijke auwa aan borsten, steken in linkerlies, obstipatie, misselijk, elke 5 minuten plassen zowat en bmm hoog en heel verrassend nog steeds potdicht terwijl die normaal nu al open zou zijn. Maar goed kan ook een lange lf hebben of ik word gewoon weer genept door mijn lijf, kan natuurlijk ook. Jeetje, wat een zeur dag heb ik vandaag zeg.......sorry!!! Linn, heb je nog opnieuw getest meid? Of heb ik dat gemist?
Yuna, fijn dat je temp weer zakt, hopelijk snel weer een goede cyclus. Esther, soms word je gek van al die symptomen. Duim voor je dat ze er toch niet voor niets zijn. Even een vraagje, ik wil morgen gaan starten met tarwekiemolie, schijnt goed te zijn voor het innestelen van je eitje. Hebben jullie hier ervaring mee?
Hallo dames, willen jullie ven meekijken met mijn kaartje? Ik weet niet meer goed wat ik moet denken. FF zegt dat ik op cyclusdag 13 een ovulatie had (was toen op skivakantie en heb niet op samenstelling van slijm gelet, dus ook niets ingevuld). Normaal gesproken heb ik een cyclus van ongeveer 31 dagen, met een LF van 13 dagen en dus een ovulatie op dag 18, soms 19. Nu is er in mijn kaartje een dip zichtbaar in temperatuur op mijn normale ovu-dag, terwijl daarvoor de temp hoog was. Wat denken jullie? Heb ik nu mijn ovulatie op dag 13 gehad, of rond dag 20? Ben benieuwd!
Heleen ik denk dag 20. Esther Ohh srry heel je bericht gemist haha Jaa gaat goed hier hoor! ik voel de kleine meid zo vaak nu, en zelfs men vriend voelt haar nu ook ! soo proud!! en we zien heel me buik bewegen dikke bult aan 1 kant hihi jij maakt t ook spannend mop hoop zo op goed nieuws deze maand voor je, duimpjes draaien overuren dat weet je xxxx
@mvj. Al een beetje opgeknapt meis? @esther. Dat was niet de deal he. . Hopelijk gewoon een klein dipje en schiet ie morgen weer omhoog. @grace. Yeahhhhh 9 weken. Super. @yuna. Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal wordt. Die van mij is normaal 26 dagen en nu was ie 35 dus het viel mee. Ik duim meis dat je snel weer zwanger bent. @one. Wat gaaf zeg. Lijkt me zo heerlijk. Hier ook m'n ongi anders dan normaal. Dag 1 licht bloedverlies. Dag 2 heel heftig bloedverlies. Dag 3 heel licht en nu dag 4 is het zga helemaal weg. Was al nooit lang ongi maar dit is m'n record. Niet dat dat erg is. Nog een week en dan alweer m'n ei denk ik.
Jennifer hoeland duurde het bij jou voor je zwangerschaps test niet meer positief was? hier knalt ie nog...zo irritant om te zien..
Heleen, ik denk ook dag 20 meid. One, geweldig meis, geniet er maar lekker van. Je bent eerder bij de bevalling dan dat je doorhebt. Jennifer, ah lekker een korte ongi. Niet dat ongi fijn is, helemaal niet zelfs, maar als je hem dan toch moet hebben dan liever een hele korte. Julia, ja echt ze zouden die symptomen moeten verbieden hoor hahaha, maar na al die jaren wachten reken ik echt nergens meer op. Ik gebruik al weet ik veel hoe lang tarwekiem. Ben er wel 1 keer zwanger mee geraakt, maar weet niet of dat toeval was. Mijn cyclus veranderd er in ieder geval niet door dus dat is wel fijn. En verder is het altijd goed om goede vitamines etc binnen te krijgen toch?! Maar ik ken wel verschillende meiden die gelijk zwanger zijn geraakt na ze ermee waren begonnen dus ik duim nu al voor je mop!! Dank jullie wel voor het duimen stelletje lieverds, maar ga echt van ongi uit deze keer. Niks in mijn lijf zegt zwangerschap, dus ga ik uit van het slechtste scenario, kan het alleen maar meevallen mocht ik toch eens een keertje geluk hebben hahaha SMAK voor jullie, ben heel blij met jullie allemaal!!!!!
Bij mij was ie na 2,5 week weer negatief. Vond het zo lang duren. Het kan dus best nog even duren helaas. Hopelijk gaat het bij jou sneller.